Voor de "nieuwelingen" onder ons, hihi

Hallo Moon,

Van harte gefelciteerd. Super dat het zo snel is gegaan.

@MMdJ, Ik zal je naam maar niet noemen, =P
Hoe gaat het nu met je.. Toch maar weer direct er voor gaan..

Ik ben helaas weer ongi geworden. Geen wonder hoor.. hoop stress. Maar we blijven hopen op een goede volgende ronde!

Grtjs, Marjoleine

Hallo luitjes,

Hier ook weer een nieuweling.
Heb een week geleden met 10 wk (1e)zwangerschap een miskraam gehad in Kroatië!
Moest daar ook in een krakkemikkig ziekenhuis gecurreteerd worden.
Nou meiden dan besef je pas hoe goed we het in Nederland hebben met de zorg hoor! Heb werkelijk nog nooit zoveel harteloze (onaardige) mensen bij elkaar meegemaakt en dan heb ik het over het personeel!!
Tis nog steeds heftig!
Ma naar de VK voor nacontrole en hoe nu verder....
Ik heb geen idee wat ze in Kroatië gedaan hebben want dat kunnen ze je niet uitleggen!
Je moet iets ondertekenen wat je niet kunt ontcijferen en dan maar hopen dat het goed gaat. Maar je moet wel!
Als je meer wilt weten over mijn verhaal kunt je dat lezen bij mamaclub maart topic "vakantie liep anders dan gepland"

Iedereen heel veel sterkte met het verwerken van de MK's en anderen succes en geniet van jullie nieuwe zwangerschappen!

Groetjes K

Hey lieve meiden,

Ik moet even mijn hart luchten.
Afgelopen maandag had ik licht bloedverlies, dit bleef eigenlijk de hele week zo. 7 september zou ik de eerste echo hebben om te kijken hoe ver ik was (dan zou ik tussen de 8 en 10 weken zwanger zijn), maar omdat ik het niet vertrouwde heb ik de vk gebeld. Ik mocht maandag a.s. (31 augustus) langskomen om te kijken of alles goed was.
Nu heb ik vandaag echter het vruchtje verloren...
Maandag gaan we kijken of alles 'schoon' is...
Ik ben zo verdrietig, dit was mijn eerste zwangerschap en in mijn hoofd hadden zich al zoveel plannen gevormd... Ik zag de hele kinderkamer al voor me etc. Jullie zullen wel begrijpen wat ik bedoel. Ik vind het fijn dat er een groep is hier die dezelfde ervaring heeft, en dat we samen hierover kunnen praten. Ik wens jullie allemaal veel sterkte!

Liefs Elin

Hallo meiden,

KimSWSI: Wat een nare ervaring zo in een vreemd land.
Ik wens je het beste en sterkte. Ik hoop dat het een beetje met je gaat. Het is allemaal niet niks wat je meemaakt.

Elin: Jeetje zeg, wat een verdrietig moment he, als je het kindje verliest.
Inderdaad, dat had ik ook, ik was ook al bezig met plannen maken etc.
Ik hoop dat het snel weer raak mag zijn voor jullie en voor iedereen trouwens.
Meid, ook voor jou het beste en sterkte.

Groetjes van Patries.

Iedereen op dit forum veel sterkte toegewenst!
En succes met nieuwe zwangerschappen hoor, hoop dat het allemaal (wanneer de tijd en je lichaam daarvoor weer rijp is) voorspoedig voor iedereen zal verlopen.....

Ik duim voor iedereen en hoop dat iedereen hun verlies een plaatsje kan geven...

Want ook al weet je dat het misschien niet goed zat en dat het beter is zo toch doet het PIJN.....

hugs

Hey Meiden!

Ik ben al even een tijdje niet meer online geweest.
Druk met werk etc. En natuurlijk druk met klussen.
Ik verwacht namelijk ieder moment mijn eisprong.
Ik hb ook al een beetje last in mijn onderrug, dus het zit er aan te komen. Ik heb namelijk het geluk dat ik het voel.
13 Spet. is volgens mij weer mijn eerst NOD na mijjn miskraam. Ik ben benieuwd!

Wat leuk dat er weer nieuwe meiden zijn bijgekomen!
Wie heeft er nog meer binnenkort zijn NOD?
Dan kunnen we ff kletsen hoe het iedereen verloopt.

Nou meiden succes met klussen!
En op naar een nieuwe zwangerschap!

Groetjes

Terug
Bovenaan