voor de thuisblijf moeders

Hoi hoi,

leuk topic hoor!

Ik ben ook thuisblijfmama. Zou eerst 20uur p.w. gaan werken, maar daar kwam ik gauw van terug.
Hebben alles op papier gezet, en met de toeslagen die we krijgen moest het lukken.
Dus hebben het gedaan, en heb er echt geen spijt van gehad.
Tuurlijk hebben we het niet echt breed, maar mijn man heeft een redelijk goed salaris, waar het goed mee te redden valt.
Ik vind het mooi om alles bewust zelf mee te maken. 1e tandjes, stapjes, woordjes enz.
Maar mensen die blijven werken snap ik ook. Soms mis ik het wel een beetje... Je bent meer geisoleerd als thuismama zijnde. Je komt geen andere mensen tegen... Ja in de supermarkt bijv, haha!

Liefs Debby.

Hoi Meiden

Dat wat sommige zeggen over geisoleerd dat herken ik wel een beetje. Ik heb niet heel erg veel vriendinnen. Om precies te zijn 2 echt goede vriendinnen en dan mijn schoonzusje en nog 2 vriendinnen die je gewoon minder ziet. Met mijn schoonzusje ga ik wel eens winkelen, maar mijn andere vriendinnen hebben geen kleine kinderen en werken gewoon. Dat is toch anders. Ik zou het zelf dan ook wel heel erg leuk vinden om iemand te leren kennen die ook thuis is en een kind heeft van Marissa's leeftijd zodat je leuke dingen kan gaan doen en de kids samen kunnen spelen. Ik heb wel een vriendin van pufles, die heeft dus een dochter van de leeftijd van Marissa maar zij woont niet echt in de buurt. Maar goed, waar ontmoet je nou leuke andere moeders? Dat is toch moeilijk en dat vind ik wel eens jammer.

groetjes Linda

Hoi Moonpoontje,

Ik heb het vast wel eens gevraagd hoor maar waar kom je vandaan? Ik uit Noordwijk (oorsponkelijk dan)

groetjes Maris

Hoi Hoi

Ik ben dan wel geen thuisblijfmama, maar werk 2 dagen in de week. De opvang hebben wij 1 dag geregeld met oma. Zij komt bij ons thuis. En de andere dag is papa lekker thuis. Dus bij ziekte e.d. hebben wij ook geen problemen hier.

Ik vind het super voor je/jullie dat je zo kunt genieten van het thuisblijven, maar ikzelf ben blij met mijn 2 dagen werken. < en 1 weekenddienst in het weekend op mijn andere baan > Vooral mijn zoon < 5 jaar > zit in een brutale en bazige fase, en ik ben blij dat ik eze af en toe even achter me kan laten :)

Geniet er lekker van, zolang je het zo redt, geen probleem toch?

Liefs Kirsten

quote: Mariska1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-12-2008 20:11:50'));

Hoi Moonpoontje,

Ik heb het vast wel eens gevraagd hoor maar waar kom je vandaan? Ik uit Noordwijk (oorsponkelijk dan)

groetjes Maris

Ik woon in Voorhout!!

Terug
Bovenaan