Voor degene die FV geven??

alle zuigelingenvoedingen moeten aan zoveel wettelijke voorschriften voldoen dat ze bijna   dezelfde samenstelling hebben.
De een heeft misschien het ene stofje iets meer dan de ander.
Met dieetvoedingen is er natuurlijk wel meer verschil.
Maar de standaardvoedingen zijn bijna allemaal gelijk.
Natuurlijk probeert ieder merk zich te onderschrijden en vinden ze zichzelf allemaal het beste.
Hier in Nederland is geen "slechte"zuigelingenvoeding meer te koop.

geen slechte, maar dan zou ik nog steeds de beste willen...

ik geef zelf friso. is een goede voeding en mijn kleintje doet er goed op. ik wilde eerst met een half jaar over gaan op de kruitvat voeding. scheelt een aantal euro's. maar iemand zei dat je dan van 1 winkel afhankelijk bent. en daar zit wel wat in. ik weet nog niet wat ik ga doen kwa voeding. ik heb ook nog ff bedenk tijd van die kleine meid van mij is net 4 maanden.

Ik ben er ook van overtuigd dat de voeding hier in Nederland van optimale kwaliteit is.
Anders mogen ze het echt niet verkopen.
En wat betreft die 4 euro... reken maar uit op jaarbasis.
Zeg dat je 4 pakken per maand nodig heb, is 16euro x 12   = 192 euro!!! Wat je bespaard.
Nou, dat vind ik een hoop geld.
En als ik wist dat Kruidvat geen goede voeding zou zijn, zou ik echt niet overstappen hoor!!

Groetjes Debby.

@ KateNY

Ik moet je eerlijk zeggen dat je opmerkingen bij mij een beetje in het verkeerde keelgat geschoten zijn.
Als ik dus niet voor Nutrilon kies, wil ik niet het beste voor mijn kind?
Sorry hoor, maar dat vind ik echt belachelijk.
Ik wil wel degelijk het beste voor mijn kind en welk merk voeding ik kies heeft daarmee niks te maken. En die 5 euro die het scheelt, is 20 euro in de maand. Als ik dat zou kunnen sparen, kan ons kindje misschien gaan studeren over een aantal jaar.
Prima als Nutrilon voor jou de beste voeding is, maar dat is dus voor iedereen anders.

Groetjes, Karin

@kaatje  @ debby

Het is zeker niet mijn bedoeling iemand iets te verwijten, maar bij mij kriebelt het altijd als mensen willen bezuinigen op voeding voor babies. En natuurlijk is 196,- veel geld. Maar een kind goede basis geven voor weerstand en allergie vind ik persoonlijk goud waard.
Bezuinig liever bij jezelf die 4,- zou ik dan zeggen. Nu de kleine er is zijn wij ook gaan bezuinigen, ik ben minder gaan werken. En we gingen nog wel eens uit eten, dat doen we dus niet meer. Ook al kunnen we gratis oppas van de oma's krijgen.
Daar heb ik mijn 196,- al mee terug verdiend.

Tuurlijk mag je je eigen mening hebben, maar je kunt niet bij andere mensen in de portemonnee kijken toch?
Ik zie het niet als bezuinigen op ons kindje, maar op alles!!
En hoe weet je zo zeker dat Nutrilon de beste is voor je kindje??
Tuurlijk is het goede voeding, maar er zijn ook kindjes die het niet goed doen op de Nutrilon, maar wel op Friso of Kruidvat.
Ik denk dat je voornamelijk voor de naam betaald.
Nutricia is wel zo'n bekende naam overal, dat ze er extra geld voor kunnen vragen.
Afgelopen maand hebben ze de prijzen weer omhoogegooid... Je betaalt nu meer dan 1euro extra per pak!!!
En wanneer houdt het dan eens op?!?!
Na mijn weten is de Kruidvatvoeding hetzelfde in prijs gebleven, (maar geven die nog niet, dus weet het ook niet zeker).
Jij moet helemaal zelf weten wat je doet met je kindje, en alle respect als je Nutrilon wilt blijven geven, daar is nix mis mee.
Maar andere voedingen zijn ook van goede kwaliteit hier in Nederland.
En als je kindje het er goed op doet?? Wrm niet dan???
Dat heeft er nix mee te maken of je het beste wilt voor je ukje, want dat wil iedere (gezonde) ouder.

Dus de reactie van Kaatje (glf ik) begrijp ik wel...

Groetjes Debby.

Hallo,

Hier nog een kruidvat gebruikster!
Ik gebruik deze voeding bijna vanaf het begin en het bevalt me erg goed!
Ook volgens het CB is dit goede voeding en word die ook wel aangeraden.
Nurilon en kruidvat is in samenstelling bijna het zelfde.

Groetjes sylvia

Terug
Bovenaan