Voor Desi

Zo DESI!!! Gaat goed he, om zo je vraag te beginnen? Nou ik ben geen moeder maar toch reageer ik hierop!!!! Een paar weken geleden hadden we het hier ook over op het forum! Een loopstoeltje is SLECHT voor je kind!!!
maar ja sommige moeders denken niet aan de ontwikkeling van hun kind! Het gemak gaat voor de ontwikkeling... jeetje wat kan ik ziek worden van dat soort vragen! en dan ook nog zeggen dat het alleen voor moeders is... bah bah bah....
 
Nou anoniem,

Ik snap jou niet hoor maar ik heb ook een loopstoeltje waar mijn oudste en nu mijn jongste inzit maar het is nou ook weer niet de bedoeling dat je ze er uren in laat zitten maar een paar minuten per dag is echt niet zo erg hoor.Mijn oudste is nu drie jaar en hij heeft hele mooie rechte heupen en mooie rechte benen.Ik hou er alleen niet van als je dan zoveel comentaar hebt je niet eens onder je naam wil doen schijterd!! En alle moeders denken aan de ontwikkeling van hun kind beetje raar he om voor andere te gaan denken knap hoor van je...............en jij kan dan ziek worden van dat zulk vragen en ik ik word ziek van zulke reacties zoals van jou. Als moeders nou een vraag hebben over iets waar je het niet mee eens bent reageer dan niet dan kan je er ook niet ziek van worden.

lisette
 
Zeg, tuttebol van hierboven (anoniem), er staat toch niet dat je moeder moet zijn! De vraag is gesteld aan diegenen die een loopstoeltje hebben! De voor-en tegens van een loopstoeltje kennen we nou wel.

Ga dus lekker even de was doen!
 
Wat vind ik het raar anoniem wat je zegt. Lat mensen hun keus maken, zonder niemand "ziek" ervan te worden. En Desi vroeg niet of de loopstoel goed of slecht was voor een kind, toch?
 
Ooo wat ben je toch een LOSER Anoniem. Ik vraag me af of je uberhaupt kinderen hebt/kan krijgen. Volgens mij reageer je je frustatie af op moeders die WEL kinderen kunen krijgen. Ik lach me in ieder geval rot om je opmerkingen. Je maakt mijn dag!!! Ik vind je zoooooo zielig.

Desi
 
Ter info: Anoniem, hoe kwaaier je wordt, hoe vrolijker ik wordt. Dus ga lekker door met je opmerkingen. Dan ik heb ik lekker gratis entertainment!! hahahahhahhaa

Desi
 
waar slaat dat nou op anoniem!! ik ben nog net geen mama (8mnd zwanger) maar ik heb ook een loopstoeltje gekocht. ik vind het een hartstikke leuk ding!
tuurlijk moet je je kindje niet de hele dag in dat ding zetten, dat schijnt slecht te zijn voor de heupjes. maar doe jij dan alles volgens de boekjes? dan wens ik je veel succes.
ik hoop voor jouw dat jij dan alles precies en perfect doet.
zeker ook een zwangerschap achter de rug waarin je alles perfect doet he? tssss laat me niet lachen hahahahahahahahaha lol

groeten van Sandy
 
Terug
Bovenaan