Voor Desi

Lieve mede(bijna)moeders. Laten we vervelende anonieme berichtjes negeren want het wordt er zo niet gezelliger op.Eens in de zoveel tijd duikt er een anoniem op met vreemde reacties en volgens mij is negeren het beste want zo'n persoon vindt het alleen maar leuk om ons boos te maken.
 
Ach te jee.

Juist vanwege alle negatieve reacties en "gescheld" ben ik twee maanden geleden gestopt met het deelnemen aan dit forum.

Vandaag dacht ik: "Laat ik het weer eens proberen". En zo'n beetje het eerste wat ik op dit forum aantref is "gescheld".

Nou, dit was dus echt de allerlaatste keer dat ik ben teruggekeerd naar dit forum.

Wat kunnen jullie allemaal zeuren. In plaats van elkaar adviezen te geven en elkaar in de waarde te laten.

Tot nooit meer lezens en schrijvens!!!!
Susan.
 
ik vind dit zo fatalistisch. Ja er word weleens gezeurd op dit forum en er vinden ook weleens heftige discussies plaats. Niet iedereen is even aardig voor elkaar en een heel enkele keer wordt er weleens gescholden. Maar ik moet zeggen dat is echt bij hoge uitzondering. Daarnaast wordt er ook heel veel nuttige informatie uitgewisseld en zijn er ook heel veel leuke en steunende reacties op dit forum. Eigenlijk net als in het dagelijks leven om je heen. Dus zeur alsjeblieft niet zo laatste anoniem en probeer je eens wat meer te concentreren op de leuke reacties. Je kunt hier natuurlijk ook wegblijven, dat is je eigen keus. Het is mij om het even, maar ik heb zo'n moeite met dit overgevoelige gedrag. En ja, de anoniem die dit item heeft geplaatst klinkt behoorlijk gefrustreerd en ik denk dat dat Desi dit maar gewoon moet negeren. Maar er zijn ook heel veel serieuze reacties op Desi's vraag geweest.
 
Aan de "vraagsteller":

Als je geen kinderen hebt, hoe wil jij dan kunnen beoordelen wat goed en slecht is voor de kinderen, en of het gemakzucht van de ouders is!

Wie ben jij om daarover te oordelen?????

Krijg eerst maar eens zelf kinderen, dan praten we wel verder.
 
Sorry, maar ik vind niet dat jullie (Desi, Petra) zo kunnen reageren op de vraagsteller. Misschien kan ze wel geen kinderen krijgen of is ze al jaren bezig. Beetje triest dat jullie zo snel iets schrijven.

Sas
 
Beste Sasja,

Misschien heb je gelijk, maar vind je het ook niet onterecht dat de vraagsteller zo reageert op iets waar hij of zij niks vanaf weet en mensen veroordeeld omdat ze een loopstoeltje hebben?

Dat vind ik nou triest!
 
Ja Petra, ik vind dat je daarin wel gelijk hebt, maar voor mensen waarbij het kinderen kunnen krijgen niet vanzelfsprekend is, kan dit best kwetsend zijn (denk ik tenminste, ik behoor tot de gelukkigen waarbij het wel in 1x raak was, maar in mijn omgeving zijn meerdere mensen bij wie het niet vanzelf gaat).

Ik vraag me trouwens wel af waarom ze dit op het forum heeft gezet. Ik neem aan dat we zelf heel goed weten wat wel en niet goed is voor ons kind?

Doei doei!

Sasja
 
En het berichtje waarmee zij Desi ronduit uitmaakt voor slechte moeder (want daar komt het eerste berichtje op neer) is niet kwetsend??
Als jij in de rottige situatie zit dat kinderen krijgen niet lukt, dan neem ik aan dat je wel weet van het bestaan van gevoelens, en dat andere mensen die ook hebben
Sommige mensen zijn gewoon enorme betweters met veel teveel zelfvertrouwen die gelijk iedereen die iets doet wat zij niet doen veroordelen, vinden ze leuk ofzo ;-)
LEVEN EN LATEN LEVEN
 
Terug
Bovenaan