Voor Desi

Klop Sasja, heb je gelijk in. Was ook in eerste instantie niet zo bedoeld, maar ik denk dat dat ondertussen wel duidelijk is.

Ik vraag me inderdaad af wat het doel van de oorspronkelijke anoniem (brrr, wat heb ik er een hekel aan om iets aan een anoniem te adresseren, zo moeilijk!) is met haar opmerking.

Misschien kan ze zich even komen verduidelijken??????
 
Anja32, de anoniem die het bericht plaatste zegt dat een loopstoeltje slecht is voor je kind, er staat niet dan Desi een slechte moeder is.
Volgens mij bestaan er geen slechte moeders!

Sasja
 
Jawel Sasja, er wordt duidelijk gezegd dat sommige moeders niet denken aan de ontwikkeling van hun kind.
M.a.w. je bent een slechte moeder als je een loopstoeltje koopt.

Ben alleen benieuwed waar die anoniem nou gebleven is! Meld je nog eens!
 
In het groeiboekje staat ook dat het gebruik van een loopstoeltje wordt afgeraden. Zo'n babyjumper (schommeltje voor in de deuropening) schijnt ook niet zo best te zijn.

Groetjes Nadia
 
Ok, hier is de anoniem die dit berichtje geplaatst heeft. Wat mij gewoon irriteerde was de manier waarop de openingsvraag gesteld werd. En nee ik ben geen moeder, maar ik werk al wel jaren met kinderen (KDV). Het ging mij er gweoon om dat mensen maar blijven volhouden over die loopstoeltjes. Het is slecht voor de ontwikkeling. Ik denk dat Desi gewoon geduld moet hebben voordat haar kindje gaat lopen. Dit duurt nou eenmaal bij de 1 iets langer dan bij de ander. Maar heb alsjeblieft geduld Desi, het komt vanzelf wel. Succes.
 
Terug
Bovenaan