voor dre

A

Anoniem

Guest
hoi dre, zag dat jij ook je nod rond de 6e hebt
leuk iemand met dezelfde nod gaat het samen op he
hoe gaat het wachten je af?
mij valt het na de doelen die ik mezelf gesteld heb erg tegen maar kan wel deze maand zeggen dat het aan het klussen niet heeft gelegen hihihi
verder heb ik sinds vandaag een behoorlijk gespannen gevoel in mijn baarmoeder en ben met vlagen misselijk maar denk dat het weer het foppen van mijn lichaam is want het lijkt me nog erg vroeg om echt klachten te krijgen maar goed nog n dag of 10 wachten he!!1ik wens je heel veel succes en hoop dat we elkaar snel nog spreken
liefs tamaar

Hoi Tamaar,

JA idd de nod rond 6 sept, weet het niet helemaal zeker omdat ik 10 aug een mk heb gehad...dus ff afwachten.

Spannend he, maar je lichaam kan je ook goed foppen idd...

Bedankt voor lieve berichtje hoop je snel weer te spreken!!

Groetjes en succes met afwachten...(ben je nu nog aan het klussen ??? of wacht je nu af??)

Dre

hoi dre,
das snel!!!!
ach we houden het klussen maar nog even aan he
hoop voor jouw dat je cyclus na je mk weer goed op gang is en nog meer dat het raak is!!!
sweety was ook meteen weer zwanger na haar mk , dus het kan wel
verder ben ik gewoon een vreselijke ongeduld maar goed aan moeder natuur heb je niks te willen he , helaas....
liefs tamaar

hoi Tamaar,

Idd bij sweety was het ook gelijk raak, dus je weet het niet. Hoop niet dat het weer 9 rondes duurt voordat het raak is....ben ook een beetje ongeduldig aan het worden...

En moeder natuur moet het werk doen, maar wij helpen haar een beetje door extra te klussen....kan geen kwaad toch??

Groetjes DRe

Hoi Tamaar en Dre,

Ben benieuwd hoe het jullie vergaat dan (het wachten op de NOD)

Wij hebben toch niet meer zoveel geklust. Dat heeft met name te maken dat ik mijn verstandkies heb moet laten uitsnijden. Dan krijg je een foto en moet pijnstillers slikken. Eigenlijk hoop ik dus dat ik niet zwanger ben. Dat klinkt natuurlijk heel gek, maar ik heb me toch wat geslikt, kan helemaal niet goed zijn voor een mensje in je buik. Dus ik hoop dat ik maar snel ongesteld wordt en dat we hup verder kunnen gaan.

En ja ik hoop ook niet dat het weer 6 rondes duurt, dat benauwd me soms wel erg dat ik denk ohhhh misschien moeten we weer lang wachten voordat het raak is.

We duimen maar van niet toch?

Kus talke

hey dre en talke,
ik hoop echt heel erg voor jullie beiden dat jullie snel zwanger zijn   pff wat kan alles rot lopen he
zelf maak ik me alweer eens een beetje hoopvol en misschien wel weer met een dode mus
sinds gisteren met vlagen misselijk en een trekkend gezwollen gevoel in mijn baarmoeder
pijn aan de buitenkanten van mijn borsten maar niks te zien 2 maanden terug had ik dit ook al wat vanaf n aantal dagen na mijn ei tot aan de menstruatie
toch blijf ik gewoon alweer hopen en strakjes ben ik weer teleurgesteld
het kan ja helemaal niet dat je 9 dagen voor nod al zulke klachten hebt he, of ben ik daar nu weer verkeerd in??
bij deze had ik ook nog een vragje
had vannacht vreselijke jeuk aan mijn borsten heb er vannacht zowat de hele nacht wakker van gelegen kennen jullie dit misschien???
mou ja jullie zien wel hoe vervelend mij dat wachten alweer afgaat... hahahsa
liefs tamaar

ps laat me pleasssssse niet de enige zijn die zo ongeduldig is

heeeeeeee lieve meiden!!!

Ik ben idd een heel goed voorbeeld dus doe mij maar lekker na hahahhaa hopelijk gebeurt het nu bij jullie gun het jullie echt van harte!!! veel succes met wachten hoor en ik wacht gewoon lekker met jullie mee he!! blijf toch heel mijn zwangerschap lekker hier hahahaha jullie zijn echt niet zo maar van mij af hoor, ookal ben ik toevallig zwanger hhahahaha

liefs van ons (bijna 10w zw) gaat snel he..:)

ps echo was geweldig, kloppend hartje gezien!!!

Hoi meiden,

Ik vind het gezellig zo om ff met jullie te kletsen...en die steun die je hier krijgt.. We zijn vandaag naar Oberhausen geweest, grootste winkelmall van europa (we zouden naar de stad maar het was van dat pokkeweer en we hadden geen zin om nat te worden). Was supergezellig!! Lekker ff wat gegeten in zwolle en nou weer heerlijk thuis.

Talke idd misschien beter dat je eerst ongesteld wordt, maar als het zo moet zijn dan gebeurt het toch!!   Allemaal afwachten...

Sweety, wat super man dat je het hartje hebt gehoord..nu moet je je zeker wat zekerder voelen, toch?

Swinnie hoe was het op het werk?? En heb je de boel weer op orde thuis?? Goed dat je weer uit je dippie bent, maar van al dat weer wordt het er ook niet beter op.. En nou maar weer klussen he..

Nou meiden, tot gauw he,,,,

Dikke kus van dRe

Terug
Bovenaan