voor dre

welkom, welkom op dit hopenlijk supervruchtbare forum want ik had laatst echt besloten dat we deze maand gewoon allemaal zwanger zijn
hihihi
verder duurt het mij ook veeeeeel te lang alweer nog een hele week geduld
wel alweer een dag of drie een menstruatiepijn of zoiets ach ja komt allemaal wel goed
we slepen ons er wel weer doorheen!!
liefs tamaar

en ondertussen blijf ik me suf strooien hahahahahah

dames veel succes hoor!!! en tuuuuuuuuuuurlijk is het deze ronde raak voor jullie he..:)

liefs sweety

Hoi Meiden,

Vandaag voor het eerst weer naar het werk geweest, na 5 en halve week vakantie. De klas staat klaar en de schriften enz. ook. Ik ben er klaar voor, laat ze maar komen. Wel lekker ff wat afleiding...heb het wel verteld op het werk omdat ze wisten dat ik steeds zo ontzettend moe was en dat ik een bloedonderzoek kreeg. Ik was blij dat ik het kwijt was, maar de waterlanders kwamen....maar mijn collega's zeiden gelijk, wij zijn een team wat met elkaar lacht en huilt....nou ja dat was toch wel fijn hoor. Dus volgende week met frisse moed er tegen aan. Heb me vandaag nog ff nieuwe kleding gekocht, mezelf ff goed verwend. Nu nog 3 dagen vrij en dan weekend en dan.....weer aan de slag, yes!!

Sweety bedankt voor die glitters...wie weet doen ze hun werk. Maar ik wil er niet teveel mee bezig zijn...al is dat wel lastig.

Tamaar, je weet natuurlijk nog niet hoe het afloopt deze maand he....who knowes. Ik ga er niet vanuit, maar je weet het maar noooit, want het klussen ging wel goed...hihi. En mijn man vroeg ook naar mijn eitje, wanneer die zou komen...tja dat weet ik dus nog niet.

Talke goed van je dat je het probeert van je af te zetten, dat wil ik ook proberen. Het komt zoals het komt....

Swinnie, idd je baan is nog niet zo, maar wie weet wat er nog voor anders op je pad komt. Vaak als je iets hebt biedt zich ook nog wat anders aan...dus ik duim voor je. Maar het is wel fijn dat je bezig bent en afleiding hebt....

Zo, het verhaal weer compleet, tot gauw allemaal.

Dikke knuffel Dre

Hoi meisjes!!

Daar ben ik ook weer even!!
Laat ook maar weer eens wat van me horen...
Ik heb vandaag vrij gehad,maar was erg druk dus niet echt hier op t forum geweest.
Ik heb sinds vanavond een beetje druk op mijn onderbuik..wat zou t zijn??
Ik heb nog wel een dag of 10-12 te gaan tot mijn nod...gek?
Verder gaat het wel gelukkig goed met me,ben wel weer aan het solliciteren geslagen want zie mezelf daar toch niet blijven werken.
Maar zoal dre al zegt,ik heb afleiding!
Nu dringt het ook weer helemaal tot me toe dat ik echt aan een kindje toe ben..er zijn toch meer dingen dan alleen werken.
Ik dacht altijd dat ik een carrierevrouw was,maar nee hoor,echt niet!!
Ik heb vanavond nog gesolliciteerd bij de thuiszorg,heb ik ook altijd de zaterdag en zondag vrij.Dat lijkt me ook wel wat.
Verder zie ik steeds meer zwangere mensen om me heen...oh het lijkt me zo geweldig!!!
Ik droom er zelfs over!!
Hoezo er niet zoveel mee bezig...wie? ik???

Ik hoop dat Tamaar gelijk krijgt en zijn we dadelijk gewoon allemaal zwanger!!
Dat zou wat zijn!!!
Als dat zo is...moeten we maar eens wat afspreken misschien..haha met de dikke buiken.

Dag lieverds..tot gauw!!
Liefs,Swinnie

Mag ik ook aanschuiven? Dat besluit van Tamaar bevalt me namelijk wel.
Heb wel pas 11 sept. zoiets NOD maar wil wel met jullie (oude garde) mee wachten op de uitslag.

Wil nu naar bed maar zal morgen wat uitgebreider reageren op alle berichtjes,

x M3

Hallo daar ben ik ook weer effe.

Ben een heerlijke kriebelhoest aan het ontwikkelen! Dus ik zal een deze dagen wel weer lekker verkouden zijn.

Wat een snertweer ook! afgelopen zondag hebben we veel in de regen gestaan en je ziet wat er van komt.

Nou Tamaar ik hoop dat je gelijk krijgt hoor, zou toch een bak zijn als we met z'n allen doorschuiven.

Vanochtend had ik een ongi-gevoel, zo eentje van jaren geleden voordat ik de pil had. Toen had ik altijd flinke buikpijn en was toen ook een dag of 8, 9 10 behoorlijk ongesteld. Misschien is dat een voorteken dat ik nu een heftige ongesteldheid krijg. Maar goed er is nog niets te zien dus ik wacht gewoon maar weer. Ik tel vandaag trouwens 26 (misschien krijgt Tamaar gelijk, je hebt een keer gezegd dat het langer zou duren als de eisprong later was dus)

Swinnie goed dat je doorgaat met solliciteren, van werk komt meestal werk dus het zal goed voor je uitpakken, dat weet ik zeker

en Dre, fijn dat je collega's zo meeleven met je, goed dat je je verhaal daar ook kwijt kunt. Ik kan me voorstellen dat je er ook echt weer zin in hebt. Trouwens waarvoor krijg jij een bloedonderzoek, als ik vragen mag.

En Sweety heb je al wat gekocht voor je kleintje?

Mieke, waar ben je? hoe is het met jou?

Groetjes
talke

Oo nog effe,

Mama van 3, blijf maar lekker rondhangen, als we Tamaar mogen geloven schuiven we binnenkort door. Ik geloof er trouwens stellig in!!!!!!!!!

hihihhihihhihi

talke

hoi allemaal,
sweety behoud een aantal glitters nog voor jezelf he
de erst heeft de garde hier beslist al opgeslurpt,
jammie, ik heb meegedaan en gesprongen joh..hihihi
 swinnie de thuiszorg is gaaaaaaaaf (spreek uit ervaring)
en ja jij bent gewoon zwanger dit moet gewoon zo zijn , dat voel ik aan mijn water!!!
welk water???
hahahaha hoop vruchtwater!!!!!!!!1
dre en talke, jullie zijn super op weg he ben enorm blij dat jullie zo positief blijven vind het echt knap
moeder van 3 tuuuuuuuuurlijk welkom wel de glittertjes meedelen he???
geintje talke schreef al hoe meer zielen hoe meer vrucht vind hem echt goed

nou voor de rest even een update over mijn gevoel
af en toe steekjes gespannen en vol gevoel in mijnborsten
mijn onderbuik is wat gezet en heb er een soort ongipijn aan
kan ook soort spierpijn in ieder geval vervelend
en ben moe!!!!
dit sinds een aantal dagen eerst had ik dit ook als ik ongi moet worden maar weet het nu niet
eigenlijk ben ik vrij negatief denk maar altijd dat het bij mij heeeel lang gaat duren en dat het deze maand toch wel weer niet zo zal zijn , zulk soort dingen
en ik vind dat vreselijk want voor derest ben ik altijd positief ingesteld
nou dit was het weer hopenlijk tot vanaaf he
oh ja swinnie als we dikke buiken topic openen spreken we echt eens af he
KOFFFFIIEEEEEEEE!!!!!!!!!!!
liefs van tamaar

Terug
Bovenaan