Hoi Meiden,
Vandaag voor het eerst weer naar het werk geweest, na 5 en halve week vakantie. De klas staat klaar en de schriften enz. ook. Ik ben er klaar voor, laat ze maar komen. Wel lekker ff wat afleiding...heb het wel verteld op het werk omdat ze wisten dat ik steeds zo ontzettend moe was en dat ik een bloedonderzoek kreeg. Ik was blij dat ik het kwijt was, maar de waterlanders kwamen....maar mijn collega's zeiden gelijk, wij zijn een team wat met elkaar lacht en huilt....nou ja dat was toch wel fijn hoor. Dus volgende week met frisse moed er tegen aan. Heb me vandaag nog ff nieuwe kleding gekocht, mezelf ff goed verwend. Nu nog 3 dagen vrij en dan weekend en dan.....weer aan de slag, yes!!
Sweety bedankt voor die glitters...wie weet doen ze hun werk. Maar ik wil er niet teveel mee bezig zijn...al is dat wel lastig.
Tamaar, je weet natuurlijk nog niet hoe het afloopt deze maand he....who knowes. Ik ga er niet vanuit, maar je weet het maar noooit, want het klussen ging wel goed...hihi. En mijn man vroeg ook naar mijn eitje, wanneer die zou komen...tja dat weet ik dus nog niet.
Talke goed van je dat je het probeert van je af te zetten, dat wil ik ook proberen. Het komt zoals het komt....
Swinnie, idd je baan is nog niet zo, maar wie weet wat er nog voor anders op je pad komt. Vaak als je iets hebt biedt zich ook nog wat anders aan...dus ik duim voor je. Maar het is wel fijn dat je bezig bent en afleiding hebt....
Zo, het verhaal weer compleet, tot gauw allemaal.
Dikke knuffel Dre