voor dre

Hoi lieve Talke,Dre,Tamaar en Sweety!!

Allereerst Sweety: Geweldig zal het wel zijn geweest om het hartje te horen he??
Ik vind het echt zo super voor je!!Hoe voel je je verder?
Ik ben blij dat je hier nog af en toe bent!

En de rest van de meiden(tal,dre en tamaar) ik gun het jullie ook zo!!
En mezelf natuurlijk ook!
Maar Tal,niet getreurt,wij hebben ook niet echt regelmatig geklust afgelopen tijd,maar het hoeft toch ook maar 1x raak te zijn??
Kop op zeg!!Niet zo negatief dat je misschien nog 6 rondes moet wachten..Ik denk t niet!!
Dre,ik hoop voor je dat je tekenen echt zwangerschapstekenen zijn!!
Ik heb sinds vandaag last van mijn rug,maar ik denk dat dat komt doordat ik weer een hele dag staand werk doe..moet weer even wennen.
Het werk is leuk,maar ik zou dit geloof ik niet full-time willen doen.
Heerlen vind ik ook niet zo'n leuke stad om te werken,maar goed ik heb nu iets,en misschien komt er wel weer eens wat anders.
Vanmiddag had ik echt zoiets van ik hoop dat ik snel zwanger ben,dan ontslaan ze mij in mijn proeftijd waarschijnlijk...ik weet het,foute instelling!!
Ik ben zo ook nooit geweest,ben altijd met plezier gaan werken,denk dat ik me ga laten omscholen..heb het gehad in de winkel denk ik.

Oke,weer genoeg gezeurd over mijn werk!

Lieve meiden,laat  jullie kopjes niet hangen en ik ga heeeel hard duimen voor ons!!

Tot gauw!!

Liefs,Swinnie

Ps,Sweety hou je ons op de hoogte??

tuuuuuuuuuuuuurlijk houd ik jullie op de hoogte ik ga hier voorlopig niet meer weg hoor!!!!leef veels te veel mee met jullie en duim me suf hoor!!!

en ja, voel me zekereder nu ik het hartje gezien heb, heb het nu ook echt iedereen verteld super is dat!!hopelijk mogen jullie dat ook snel meemaken hoor!! en hele lieve toffe reacties, zeker na mijn MK!!

ik groei ontzettend hahahaha maar verder nergens last van!

meiden, veel succes en toi toi ik blijf jullie volgen hoor!!!

liefs sweety

hallo lieverds,
wat leuk hebben we het hier toch op het forum he
sweety ik vind het super dat je blijft hangen hier , als je er n paar dagen niet bent dan mis ik een topicje, ik ben overgelukkig dat je het hartje hebt gehoord en alles in orde is kan me je blijheid zooooooo goed voorstellen

dre en talke en swinnie jullie zijn topmeiden vooral talke maak je niet druk meid als het zo moet zijn ben jij gewoon deze ronde lekker zwanger en ga je 9 maanden genieten hoor !!!
en dre jij volgt sweety gewoon en dan mag jij ook genieten
en swinnie is gewoon simpelweg zwanger omdat ze net als mij bij het goede limburgse leven hoort en ik ga met jullie allemaal mee omdat ik anders maar alleen achterblijf en dat zielig voor me is hihihi
heb ik even geregeld zo, kunnen jullie je hierin vinden??
tot gauw en welterusten
liefs en een hele dikke knuf van tamaar

Hoi Meiden,

Tamaar ik ga met je mee in deze wijze woorden.....en ik hoop dat je met alles gelijk krijgt en dat we snel allemaal aan de beurt zijn en net als Sweetykunnen gaan genieten, ondertussen genieten van we van Sweetys ervaringen mee....

Tot vanavond ik moet op kadootjes jacht heb donderdag 3 verjaardagen....iehhhh

liefs Dre

hee hallo

Daar ben ik weer. Ik heb bij dit topic heel wat gelezen weet alleen maar niet wat bij wie hoort. Ja eentje het kloppend hartje van "bolleke" (kindje van Sweety). Fijn dat geeft alweer een hele geruststelling.

Ik zit vandaag op dat 25 van mijn cyclus en weet niet wat en hoe, maar ik heb wel zo iets van nou ik zie het wel. Ik iemand die veel onder controle wil hebben, maar ik merk dat ik dat steeds meer en meer los aan het laten ben. En het voelt heerlijk. Ja, tuurlijk val ik wel terug in mijn perfectionistische houding, maar ik probeer veel langer vast te houden zo van laat nu maar eens de boel de boel, je kunt het toch niet allemaal regelen.
Dus dat is wel goed. Misschien is dat ook een beetje mijn les geweest.

Jammer Swinnie dat het werk niet helemaal in je straatje past. Maar goed, je hebt wat afleiding en wie weet inderdaad wat nog op je pad komt. Het is beter dan thuiszitten nu heb je wat afleiding, toch.

Dus Tamaar en Dre, jullie zitten in het zelfde schuitje, ben benieuwd als ik mijn cyclus op 32 zou zetten (ik heb later mijn ei denk ik gehad) zou ik bij jullie uitkomen. Maar goed zoals gezegd ik zie het allamaal wel.

Hele vele kussen
talke

Hi meiden,

mag ik me bij jullie aansluiten?
Heb 5de NOD en dat duuurt nog zoooo lang,
ben dus net als iedereen super ongeduldig.
Aan de ene kant denk je, ach gewoon afwachten, je kunt er na de klusdagen toch  niet veel meer aan doen, maaar aan de andere kant ontplof je zowat omdat je het zoooooo graag wilt!

Succes allemaal deze ronde, hopen dat het voor ons allen raak is natuurlijk! En anders, blijven we gewoon nog een tijdje hier!

Sluit je maar gezellig aan, hier is het credo "hoe meer wachtenden hoe meer vrucht"

hihihihihihihihihihhi

(Ik vond hem wel goed)

talke

Terug
Bovenaan