A
Anoniem
Guest
Hoi lieve Talke,Dre,Tamaar en Sweety!!
Allereerst Sweety: Geweldig zal het wel zijn geweest om het hartje te horen he??
Ik vind het echt zo super voor je!!Hoe voel je je verder?
Ik ben blij dat je hier nog af en toe bent!
En de rest van de meiden(tal,dre en tamaar) ik gun het jullie ook zo!!
En mezelf natuurlijk ook!
Maar Tal,niet getreurt,wij hebben ook niet echt regelmatig geklust afgelopen tijd,maar het hoeft toch ook maar 1x raak te zijn??
Kop op zeg!!Niet zo negatief dat je misschien nog 6 rondes moet wachten..Ik denk t niet!!
Dre,ik hoop voor je dat je tekenen echt zwangerschapstekenen zijn!!
Ik heb sinds vandaag last van mijn rug,maar ik denk dat dat komt doordat ik weer een hele dag staand werk doe..moet weer even wennen.
Het werk is leuk,maar ik zou dit geloof ik niet full-time willen doen.
Heerlen vind ik ook niet zo'n leuke stad om te werken,maar goed ik heb nu iets,en misschien komt er wel weer eens wat anders.
Vanmiddag had ik echt zoiets van ik hoop dat ik snel zwanger ben,dan ontslaan ze mij in mijn proeftijd waarschijnlijk...ik weet het,foute instelling!!
Ik ben zo ook nooit geweest,ben altijd met plezier gaan werken,denk dat ik me ga laten omscholen..heb het gehad in de winkel denk ik.
Oke,weer genoeg gezeurd over mijn werk!
Lieve meiden,laat jullie kopjes niet hangen en ik ga heeeel hard duimen voor ons!!
Tot gauw!!
Liefs,Swinnie
Ps,Sweety hou je ons op de hoogte??
Allereerst Sweety: Geweldig zal het wel zijn geweest om het hartje te horen he??
Ik vind het echt zo super voor je!!Hoe voel je je verder?
Ik ben blij dat je hier nog af en toe bent!
En de rest van de meiden(tal,dre en tamaar) ik gun het jullie ook zo!!
En mezelf natuurlijk ook!
Maar Tal,niet getreurt,wij hebben ook niet echt regelmatig geklust afgelopen tijd,maar het hoeft toch ook maar 1x raak te zijn??
Kop op zeg!!Niet zo negatief dat je misschien nog 6 rondes moet wachten..Ik denk t niet!!
Dre,ik hoop voor je dat je tekenen echt zwangerschapstekenen zijn!!
Ik heb sinds vandaag last van mijn rug,maar ik denk dat dat komt doordat ik weer een hele dag staand werk doe..moet weer even wennen.
Het werk is leuk,maar ik zou dit geloof ik niet full-time willen doen.
Heerlen vind ik ook niet zo'n leuke stad om te werken,maar goed ik heb nu iets,en misschien komt er wel weer eens wat anders.
Vanmiddag had ik echt zoiets van ik hoop dat ik snel zwanger ben,dan ontslaan ze mij in mijn proeftijd waarschijnlijk...ik weet het,foute instelling!!
Ik ben zo ook nooit geweest,ben altijd met plezier gaan werken,denk dat ik me ga laten omscholen..heb het gehad in de winkel denk ik.
Oke,weer genoeg gezeurd over mijn werk!
Lieve meiden,laat jullie kopjes niet hangen en ik ga heeeel hard duimen voor ons!!
Tot gauw!!
Liefs,Swinnie
Ps,Sweety hou je ons op de hoogte??