voor een 2de kindje gaan~!! spannend

A

Anoniem

Guest
hoi,

wij zijn de eerste ronde in gegaan.
erg leuk en spannend allemaal, Mart is nu bijna 15 mnd.
ik weet zelf hoe mijn cyclus in elkaar steekt (erg handig)
en nu 22 aug zit mijn ongi eraan tekomen ... ben benieuwd!!

zijn er nog meer dames die voor een kindje gaan ??

(p.s ik dacht dat er al een onderwerp was, maar kan hem niet weer vinden, dus vandaar deze)

groetjes simone
mv Mart

Hoi Simone,

Ontzettend spannend allemaal. Ik hoop dat jullie snel succes hebben. Mijn man en ik willen maar 1 kindje maar ik heb het toevallig gisteren over een tweede gehad. Gewoon omdat ik vind dat we nu moeten beslissen. Mochten we toch een tweede willen dan wil ik dat er niet teveel leeftijdsverschil is en ik ben ondertussen ook al 32. Ik wil na mijn 35ste geen kind meer krijgen. Ik vind niet per se dat we voor nog 1 moeten gaan maar wil nu wel beslissen. Helemaal definitief is het natuurlijk nooit. Maar ik vind zelf 1 kindje wel erg fijn, dus waarschijnlijk blijft het gewoon zo

groetjes Linda

Hallo!

zeker spannend! hier precies hetzelfde, helaas niet zo heel veel regelmaat te bespeuren hier dus we zullen wel zien. Alice is nu net 1 jaar geweest en we hadden het heel leuk gevonden als de volgende al onderweg was maar ja, niet alles valt te plannen!
Succes!

Groetjes Alberdien

wij zijn ook voor een 2de bezig. vera is nu net een jaar. zit in ronde 2 en als mijn cylcus net zo doet als vorige maand moet ik volgende week ongi worden. mijn cyclus is erg onregelmatig...we zullen zien wanneer het raak is.
spannend he???

WIJ OOK!!
Onze dochter wordt over een week 1 jaar en bij ons is er, geheel onverwachts, maar oh zo gewenst, een tweede kindje op komst! Als het goed is ben ik nu bijna 9 weken zwanger. Volgende week de eerste afspraak bij de VK. Gek idee hoor, dat we alles weer opnieuw gaan beleven.
Het is en blijft spannend, ook al is het de tweede.
Succes voor iedereen die hoopt op een tweede wondertje! Ik hoop snel goed nieuws te lezen.

groet,
Meike

hoi hoi

meike ook GEFELICITEEEEERD!!!

hebben jullie bij de 2de nu ook last van die vervelende kwaaltjes? of is dit totaal anders?

groetjes simone

Terug
Bovenaan