voor een 2de kindje gaan~!! spannend

Spannend hoor!!! Hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn!

Zelf ben ik nu 28w5d zwanger van de 2e.

groetjes sylvia

hoi Simone,

Omstreeks de test had ik bij deze zwangerschap helemaal geen verschijnselen, behalve heel af en toe duizelig. Bij de eerste zwangerschap had ik echter voor de test al allerlei verschijnseltjes, zoals zere borsten en heel vaak plassen, waardoor de test een soort bevestiging van mijn vermoeden was. Deze keer was de uitslag echt een verrassing. Ik was overtijd en daarom ben ik gaan testen.
Verder voel ik me prima, net zoals bij de eerste. Wel wat meer moe, maar dat kan ook gewoon door de drukte van de afgelopen weken komen. Maar ik ben nooit misselijk geweest en ook nu ben ik dat niet. (Hoera!) Het enige dat nu al gaat opspelen is mijn rug en mijn stuitje. Dat is wel veel vroeger dan bij mijn eerste zwangerschap. Toen heb ik er niets mee gedaan, behalve bij 28 weken gestopt met werken (werk als verpleegkundige). Nu wil ik er wel naar laten kijken en eventueel naar een therapeut gaan. Zal ik volgende week eens overleggen met de vk. Misschien dat zij iemand in de buurt weet.
Al met al mag ik, volgens mij, niet klagen tot nu toe... Net als bij de eerste.
En jij?

groet,
Meike

Simone,

Sorry, zie nu pas weer dat jullie de eerste ronde ingegaan zijn en je dus nog niet zwanger bent. Vergeet mijn vraag aan het eind van mijn berichtje. Excuses!!
Hoop snel een goed bericht van je te lezen!

groet,
Meike

hoi meike

haha maakt niet uit hoor hihi

bij mijn eerste liep ik met 9wk al bij de fysio, bekkenpijn.en de eerste 16wk was ik erg misselijk, en de hele verder zwangerschap veel in het ziekenhuis gelegen ivm, vroegtijdige weeen.

mijn vriend vind daarom de 2de zwangerschap ok extra spannend, hij vond de 1ste toch best wel eng.

ik merk nu aan mijzelf nu ik 2dgn voor mijn nod ben, dat ik toch best wel veel last van mijn stuitje en rug krijg ( rug klachten had ik al, en stuitje is gekomen door de vorige bevalling en bekken)
ook ben ik erg moe, zere borsten, hoofdpijn, en voel me raar.

het kan natuurlijk ook heel goed zijn dat ik ziek word, of dat het temaken heeft met mijn ongi. we wachten nog even rustig af.

eerlijk gezegt , stiekem denk ik wel zwanger tezijn (instinct ofzow)
maar om dat dit de eerste ronde is, wil ik mijn hoop daar niet op vast pinnen.
bij Mart hebben we 7mnd geklust, en 1 mk gehad.

groetjessss

hoi Simone,

Wat spannend zeg! Ik hoop zo voor je dat het al raak is! Als ik je klachten lees, dan zou het toch zo maar raak kunnen zijn.
Wij waren bij onze dochter al in de eerste ronde zwanger en nu dus in ronde -3, zal ik maar zeggen. Wij wilden eigenlijk nog een maandje of drie wachten, tot we het weer serieus zouden gaan proberen. Maar de natuur dacht daar duidelijk anders over :)
Ik duim voor je. Sterkte nog even met het wachten tot je NOD!

groet,

Meike

wat spannend zeg simone....ben benieuwd zal wel mooi zijn als het direct al raak is.
ik denk dat het bij ons deze maand niks is. minder geklust zeg maar. komt door een zieke dochter die bij ons in bed lag....ze heeft alleen papa en mama aangestoken...wij zitten nu alle 3 ziek thuis :(

Hoi Simone,
Ik heb ongeveer dezelfde klachten als bij de eerste: bijna de hele dag misselijk (gelukkig niet overgeven). Alleen minder last van m'n borsten. Komt misschien ook wel doordat ik nog BV geef.
Mocht je nu al zwanger zijn, zie ik je wel verschijnen bij het zwangerforum?

Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

mart krijgt een broertje of zusje..
na mijn berekeningen verwachten we hem/haar rond 1 mei 2009!!

pppff wel snel zijn net bezig.. maar wel superrrrrr gaaf :D

groetjes simone
mv mart

Terug
Bovenaan