voor een 2de kindje gaan~!! spannend

Hey Simone, super zeg dat het zo vlug raak is. Bij mijn tweede was het ook met een maand al raak. Geniet er lekker van!! Ik hoop voor je op een hele goede zwangerschap!!

Groetjes van Marloes

Hoi Simone

Wat ontzettend gaaf voor jullie en ook ontzettend spannend allemaal zeg!! Ik ben helemaal blij voor je

liefs Linda

wat lief van jullie

ik heb nu helemaal de kriebels, in mij buik.. zoow vlug al zwanger raken, in 1x ..
moet een beetje van de schrik bij komen.. had niet verwacht dat het zo snel zou gaan..

maar we zijn echt superrrrr blij.. helemaal tegek.

en hoop dat iedereen zwanger mag worden :D

groetjesss

Hee Simone!

Gefeliciteerd!!! leuk zeg dat het meteen raak is!!!! Hopelijk blijf je je aardig goed voelen!
De anderen natuurlijk ook gefeliciteerd, zag dat er al een aantal hadden gereageerd die ook weer zwanger zijn!

Groetjes Alberdien

heee gefeliciteerd!
Fijn hoor dat het zo snel gelukt is, de eerste ronde wat een geluk.

Geniet van je zwangerschap en dat natuurlijk voor iedereen die were zwanger is!

Tamar

hoi Simone!

HOERA!!
Heel hartelijk gefeliciteerd!! Wat goed zeg!! Onwerkelijk nog he?
Al je verschijnselen waren dus echt te wijten aan je zwangerschap...

Ik werk als verpleegkundige op een kraamafdeling in een ziekenhuis en vannacht had ik nachtdienst. Vanochtend vroeg heeft een collega even een hele snelle echo gemaakt met hartactie!! Ons hummeltje zit op de goede plek met een kloppend hartje! Ik ben zo blij. Ze kon nog niet helemaal goed de termijn bepalen, omdat het een uitwendige echo was en humpie nog wel erg klein was. Ze wilde wel een inwendige echo maken, maar dat hoefde van mij nou weer niet zo. De termijn komt wel met de officiele echo. Er is een hartje, dat is het belangrijkste.

Ga jij heerlijk genieten van het goede nieuws. Ik spreek je snel weer.

groet,
Meike

gefeliciteerd!!!!super joh en zo snel al. hopen dat je je goed mag blijven voelen en dus niet te veel kwaaltjes krijgt.

ik heb vandaag ff lopen rekenen en ik zit nu op dag 27 van mijn cyclus (verder dan ik dacht). als ik ongi word is dat rond dag 31 als het goed is (ben onrelmatig). vind het best spannend....niet echt klachten volgens mij. last van mijn linkertepel maar verder.....
volgens mij heb ik het al eerder hier gezet...ben bang dat het deze maand niks is....minder geklust....maar goed die paar keer kan net genoeg zijn.....

Terug
Bovenaan