Voor en Na!!

Hoi hoi meiden,

Allereerst de allerbeste wensen voor 2008 en al het goeds en gezondheid voor jullie allemaal.Ik schaam me dat ik nu pas weer reageer.
Ik hoop dat jullie de feestdagen weer heelhuids zijn doorgekomen en dat het een spetterend goed jaar wordt!

Zoals jullie weten ben ik volop aan de Sonja Bakker en die resultaten zou ik met een voor en na foto aan jullie laten zien.
Ik mocht van mijn moeder naar de kapper als ik 20kilo afgevallen was,dus dat heb ik vanmorgen dan ook gedaan(ook dat staat op de foto)...lief van mijn Ma he!

De foto is niet echt heel duidelijk geworden,maar beter lukt me niet.

Liefs Kitty en Tess

Meid, geweldig zie je eruit! En je haar, zo gaaf!!! Ik neem mijn petje voor je af.

Bij mij is het grote Sonja net begonnen, de eerste 4 zijn eraf, nog vele te gaan. Heb net in mijn oude agenda gekeken, vorig jaar bijna 10 eraf, nu weer verder... zucht nog een lange weg, maar ik ga volhouden.

Een dikke knuffel van mij,

Liefs Nanda

Hoi Nanda,

Bedankt hee,ik ga er van blozen.

Keigoed bezig meid,hou vol!!!Ik hou je eraan hoor,dat we van de zomer lekker in de tuin gaan zonnen en onze Tesskes kunnen dan lekker spelen.....Ik heb er nu al zin in!!

Liefs Kitty en een dikke kus van Tess voor Tess

Ik ook hoor! We spreken snel af als het zonnetje komt
(ook al zal er bij mij dan nog niet 20 af zijn, de eerste week is altijd super goed, maar daarna wordt het erg moeilijk, deze keer moet het er echt af, het is tijd voor de oude Nanda)

Heerlijk is het nu om kleding te kopen vind je niet? Ik ben een jaar of 6 ook zo'n 20 kilo afgevallen en oh wat een leuke dingen kan je dan kopen. Had zelfs rokken (nou dat wil wat), helaas minder goed voor de beurs maar zo leuk, kijk er nu al naar uit.

Liefs Nanda en een dikke kus terug van Tess voor Tess

WOW !!!
20kilo eraf en dat is nog gelukt ook !! En wat zie je er goed uit echt een heel verschil. Ik zat net al op hyves te spieken en dacht toen al jeetje Kitty is verandert...
Echt leuk !!

En voor de ander Sonja's zo zie je maar weer, dat het wel even doorzetten   is maar het is zeer zeker de moeite waard !!

Jolanda

oohh wat zie je er geweldig uit.......

Knap hoor ik moet ook nodig wat kilo's kwijt maar ik kan de motivatie nog niet echt vinden.
Nu moeten we toch ook echt een keer wat af spreken hoor.

Liefs sandra

Terug
Bovenaan