Voor en Na!!

Hey Kitty,

Wat ontzettend goed van je, toppie!!!! Je ziet er echt geweldig uit.

Ik weet hoe het is omdat ik natuurlijk ook bezig ben. Ik was tot 1 december 15 kilo afgevallen, maar vanwege de feestmaand, waarin ook nog eens 9 verjaardagen (!) had ik me voorgenomen om tot 1 januari alleen ervoor te zorgen om op gewicht te blijven. Helaas ben ik toch 2 kilo aangekomen en zit dus nu op ruim 13 kilo gewichtsverlies, maar wat erger is: IK KAN ME TOTAAL NIET MEER MOTIVEREN om de laatste 7 kilo kwijt te raken. Het eerste stuk heb ik samen met een vriendin gedaan en we pepten elkaar steeds op, waardoor die motivatie snel gevonden was, maar nu,.....het werkt niet meer. Ik ben weer een zwakkeling......en daar baal ik van....Op zich ben ik best tevreden met het resultaat, begrijp me niet verkeerd, maar het feit dat ik mezelf al weer van alles toe sta, zint me niet.....Het vlees blijft zwak.

Help Kitty, give me a peptalk, please!!!

Liefs Fonske.

jemig wat een geile hond op dat laatste plaatje  (excuses le mot)

Kitty: helemaal geweldig hoe je in 13 (!!!!) weken zoveel bent afgevallen, en je haar vind ik ook supermooi staan! Je mag echt zo onwijs trots op jezelf zijn!!!
ik begrijp dat je dus nog zo'n hoeveelheid af wil vallen (je bent op de helft zeg je), wow knap hoor! you go girl!

Het leuke is, sinds jij mij hebt verteld hoe je zo gemotiveerd komt, probeer ik ook een uur te wandelen elke dag (alleen als ik werk is het niet echt haalbaar), en eigenlijk is het best lekker! ik hoop dat ik er ooit verslaafd aan raak zeg maar

Liefs Jenneke mv Ivar

Wauw!!!! Wat supergoed zeg!!
Je ziet er echt goed uit!!!
En je haar vind ik ook erg leuk zo!!

Ik ben al sinds mei aan het lijnen en heb er inmiddels 17 kilo af, nog maar 30 te gaan!

Liefs Annemarie

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje, Kitty!!! Mens, wat zie je er fantastisch uit!!!! Dat haar, je stralende gezicht, al die kilo's minder................ be proud and tell it!!

Go girl!
Liefs
Susan

Lieve meis
Wat ben je veranderd!!!!!!!!!
En wat zie je er goed uit!!!!!!!!!!
Ik vind   het super knap dat je het zo goed vol houdt
Op naar de volgende 20 kilo.
Ik ben super trots op je

Liefs Ilse

Jeetje Kitty, wat ontzettend knap. In 13 weken tijd, zo'n resultaat!
Echt super! Je ziet er super uit, je straalt van oor tot oor! Geniet er maar van!

Groetjes,
Geeske. & Wieteke

Terug
Bovenaan