Voor en Na!!

hoi hoi

zo he meid wat zie je er goed uit.. je straalt ook helemaal....en je haar, wat staat het vlot en super leuk
echt heel goed om je zo te zien...

petje af ..

geniet er maar lekker van je hebt het verdiend

liefs tobi

Go Kitty!
Wat ontzettend goed en wat zie je er super uit! Tess zal trots zijn op d'r nieuwe 'mam'!
Ik weet uit ervaring dat lijnen niet gemakkelijk is maar echt goed gedaan. En wat een gave coupe, staat je echt goed....als ik het zeggen mag; je ziet er in een keer veel jonger uit! Ben benieuwd wat je man ervan vindt?

Liefs, Marcia mv Puck

poverdorie, wat zie jiij er geweldig uit! en wat sterke vrouw! twintig kilo eraf dat is niet niks. geniet van je nieuwe ik en natuurlijk van je knappe meisje...

groetjes pally

He sexy hot mama!!!

Ik stuurde je net een bericht via Hyves en zag daar de foto's!! Ik herkende je bijna niet joh!! Nu zie je ook echt goed dat Tess op jou lijkt. Je ziet er super uit! En het haar staat je ook super!!

Ik neem mijn petje voor je af hoor, heel knap van je!!

Groetjes, Marieke en een knuffel van lyanne

Meid!!! Wat goed zeg!! En wat zie je er geweldig uit! Ik vind de foto's erg duidelijk hoor! Straks na de bevalling moet er bij mij ook minstens 20 af, hoop dat ik net zo sterk ben als jij zeg... Als ik de resultaten bij jou zie heb ik een goede stok achter   deur hoor.!
Held....

Kus, Marieke

Dank jullie wel lieve meiden,zulke lieve reacties!!
Maar ik ben er nog niet hoor,ik ben op de helft nu.Dus we gaan nog effe door,maar door jullie lieve reacties ben ik weer super gemotiveerd.
Liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan