voor euhm

oh enne, kan ik ook ff bij je zus langs haha..
ik heb vanmorgen een afspraak gemaakt met de internist, moest ik wel de secretaresse voor omlullen (ze deed echt moeilijk..) maar ik heb nu aeen afspraak op 15 december! nog ff wachten dus, maar de afspraak is er..!!

Hoi Anne

Vervelend zeg dat je ziek bent, heb je een griepje?

Wel fijn dat je naar de internist mag, jammer alleen dat je pas 15 december terecht kan maar ja in het ziekenhuis is het altijd druk he!
Ga je dan voor je schildklier naar de internist (ik had dit volgens mij op een ander topic  gelezen).  
Kan  je schildklier invloed hebben op je cyclus (ik heb hier echt geen verstand van hoor!)?

Ik zat te denken dat het misschien wel leuk is om mail adressen uit te wisselen, dan kunnen we makkelijker elkaar op de hoogte houden en elkaar steunen met onze vervelende cyclussen!

Beterschap!

Liefs Jessy

o ja als je bij mn zus wilt komen moet je wel in deze regio wonen, anders wordt het een beetje lastig  haha!

Hoi Anne!

Hoe gaat het met je, voel je je al een beetje beter?

Nou ik ben eindelijk ongesteld geworden, het heeft wel 59 dagen geduurd maar ja!
Ik heb nu 6 dagen die teunisbloem olie pillen geslikt maar of het daar nou door komt weet ik niet hoor!

Vanmiddag had ik trouwens erg pech!
Ik had mn laptop tas mét in houd op een tafel gelegd, alleen toen gleed hij er van af en viel op mn voet. Op het moment zelf deed het wel even zeer maar dat was snel weer over.
 Toen reed ik naar huis (en mn kleine teentje ging steeds zeerder doen) en toen kwam er een man de bocht om scheuren waar ik voor uit moest wijken en op de stoep reed.
Er kwam een keiharde klap, had ik een klap band!
Ik gelijk mn man gebeld (tja ik ben een echte vrouw ) en toen heeft hij het verder opgelost. (reserve wiel erop en ik naar de garage!)
Ondertussen kon al niet meer normaal op mn voet staan! Thuis mn laars uitgedaan en gekeken, ik zag natuurlijk niks bijzonders maar het deed wel erg zeer.
Toen heb ik de huisartsenpost gebeld en die vertelde me dat ze aan een klein teentje nooit iets doen (alleen als hij helemaal naar links wijst hihi) en dat ik mn voet omhoog moet houden en hem moet koelen.

Nou is mn man dus aan het koken en ik zit lekker te kletsen met iedereen hihi!

Tot snel weer!

Liefs Jessy

Hee Jessy,

Heb even gelachen om je verhaal.. Maar vervelend zeg wat een ongelukken op 1 dag! ;-) Maar wel wat je ongi betreft fijn dat t nu gekomen is eindelijk, dag 59 zeg jemig! Weet je wat stom is, ik wilde zo'n banner openen enzo, kun je maar tot dag 52! Na ja zeg! Ech stom! Wij kunnen dus niet eens invullen, maar nu doe ik dus gewoon twee keer 28 denk wel dat ik dan op zelfde ovulate tijd kom volgens mij.. ?!?!

ik wil mijn mail wel geven maar dan is t een beetje overduidelijk hoe ik heet.. das minder handig denk ik.. heb jij een onduidelijke?  wat doe je eigenlijk voor werk? ik werk als secretaresse in de polder. Weet eigenlijk niet wat de regio van jouw zus is..

ik heb nog niets, maar verwacht mn nod de 12 nov., heb wel de hele tijd een apart gevoel in mn buik, maar verder nergens last van.. dus ik zal wel gewoon weer ongi worden.

nou op naar de volgende ronde dus, succes!! Hopelijk wordt t wat dit keer, want dat zal zo'n beetje de laatste keer zijn dat we vruchtbaar zijn dit jaar.. raar idee hoor, terwijl het pas november is!

zet m op!!

Hoi Anne

Tja gek idee he om te weten dat je dit jaar nog maar 1 kans hebt.
Ik had al gekeken wanneer mn volgende NOD is, en als ik uit ga van 59 dagen (en tja dat doen we maar he!) dan is dat 28 december ofzo haha!
Het gaat echt nergens over he zo'n lange cyclus maar ja ik kan er maar beter om lachen (huilen eb ik nml al gedaan ).
Ik hoop dat die theunisbloemolie me een beetje gaat helpen.

Ik las net ook iets over tarwekiem tabletten, daar ga ik toch ook maar wat meer info over opzoeken...

Vandaag hebben we een kinderverjaardag met veel kleintjes en een aantal zwangeren. Op zulke momenten ben ik toch altijd wel een beetje jaloers terwijl ik weet dat daar ook niet iedereen in een zucht zwanger is geworden, (maar toch he  het is ze uitendelijk wel gelukt en dat moet bij ons nog maar blijken)!

Mn teen is trouwens blauw en donker paars joh echt niet meer normaal, hihi!
Ik loop er bij als een oude vrouw met mn gehink haha!

Nou ik ga me maar weer eens aankleden en wat doen voor mn studie, blééé!!

Oja je vroeg wat ik deed, ik ben coördinator op een school voor  kinderen met sociaal, emotionele en psychische problemen (= autisme, ADHD, misbruik, hechtingspro blematiek etc) en ontwikkel mezelf eens lekker (vrijwillig maar die opdrachten en al dat leeswerk he ) door een deeltijd opleiding te volgen.

Bij wat voor soort berijf werk jij?

Nou meid fijne zaterdag en tot snel!

Knuffel!

Hé meid

Ben je vandaag ook weer begonnen na een lekker weekend?

Ga zo op kraamvisite, lekker kroelen met zo'n kleintje!

Hoe gaat het met je?

Liefs Jessy

Hee hoi!

Wat grappig.. Ik volg ook een deeltijd opleiding naast mijn werk..
Druk is dat he? Er gaat een hele hoop tijd in zitten.. pff.. maar ja wel leuk om te doen!

Ik werk bij een onderzoeksinstelling, beetje overheid, beetje commercieel in de luchtvaart..
Mijn email is anneeric@home.nl

Hoe is het met je teen?? Nog blauw of kan je alweer een beetje normaal lopen..? En de teunisbloem helpt het? Ik ga vanmiddag even naar de drogist, eens even vragen.. Ik ben gister weer wezen werken, ben nog wel behoorlijk verkouden, maar ach dat gaat wel weer over. Ben wel errug moe de hele tijd en heb wel  regelmatig steken in mn lijf..  in mn onderbuik en mn zij, maar ja zal wel toevallig zijn. Verder nergens last van..
Zondag maar eerst eens afwachten, heb t van t weekend ook te druk om erover na te denken, allemaal verjaardagen en volgende week krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis!

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan