Hee Jessy,
Heb even gelachen om je verhaal.. Maar vervelend zeg wat een ongelukken op 1 dag! ;-) Maar wel wat je ongi betreft fijn dat t nu gekomen is eindelijk, dag 59 zeg jemig! Weet je wat stom is, ik wilde zo'n banner openen enzo, kun je maar tot dag 52! Na ja zeg! Ech stom! Wij kunnen dus niet eens invullen, maar nu doe ik dus gewoon twee keer 28 denk wel dat ik dan op zelfde ovulate tijd kom volgens mij.. ?!?!
ik wil mijn mail wel geven maar dan is t een beetje overduidelijk hoe ik heet.. das minder handig denk ik.. heb jij een onduidelijke? wat doe je eigenlijk voor werk? ik werk als secretaresse in de polder. Weet eigenlijk niet wat de regio van jouw zus is..
ik heb nog niets, maar verwacht mn nod de 12 nov., heb wel de hele tijd een apart gevoel in mn buik, maar verder nergens last van.. dus ik zal wel gewoon weer ongi worden.
nou op naar de volgende ronde dus, succes!! Hopelijk wordt t wat dit keer, want dat zal zo'n beetje de laatste keer zijn dat we vruchtbaar zijn dit jaar.. raar idee hoor, terwijl het pas november is!
zet m op!!