voor het eerst zwanger en ouder dan 35 jaar

hoi wietske, een hele goede vriendin van mij was 39 toen de eerste is geboren en 41 toen de tweede is geboren. zij heeft bloedtesten laten doen en daar kwam uit dat zijn het lichaam van een 33-jarige had. Als je gevoelsmatig kijkt, ben je dan fysiek ook 37? :) Ik roep al jaren dat ik me geen 40 voel, maar 35 of zo. Scheelt toch weer 5 jaar, ha ha.
Succes!

quote: monika42 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-07-2007 21:23:42'));

hoi wietske, een hele goede vriendin van mij was 39 toen de eerste is geboren en 41 toen de tweede is geboren. zij heeft bloedtesten laten doen en daar kwam uit dat zijn het lichaam van een 33-jarige had. Als je gevoelsmatig kijkt, ben je dan fysiek ook 37? :) Ik roep al jaren dat ik me geen 40 voel, maar 35 of zo. Scheelt toch weer 5 jaar, ha ha.
Succes!

Hallo Monika,

Dat is grappig, ik wist niet dat dat kon! Ik voel me nog geen 30, leef gezond en sportief, misschien scheelt dat, wie weet....
Ik hoop dat ik me nog heeel lang een jaar of 30 blijf voelen! 35 is ook nog prima, houden zo zou ik zeggen.
Mijn man voelt zich ook nog geen 40 en die is 54. Hopelijk werkt het bij hem ook zo1

Groetjes,
Wietske

Hoi Wietske en andere 35+ meiden,

Ik ben 36 jaar en sinds half mei bezig voor m'n 2e kindje.
Sinds bijna 1 jaar heb ik dan ook eindelijk  de "ware" gevonden.
M'n 1e kindje is van m'n ex, zij is nu ruim 2,5 jaar. Toen duurde het 9 maanden eerdat ik zwanger was, nu ben ik wat ouder  en heb een andere partner, dus geen idee hoe lang het deze keer gaat duren! Ben benieuwd.
Ben nu 2x ongesteld geweest na het stoppen met de pil, 1x cyclus van 25 dagen en 1x cyclus van 26 dagen, nu zou ik a.s. zondag ongesteld moeten worden.
Het rare is dat ik waarschijnlijk heel laat in de cyclus m'n ei heb, rond dag 20, ik dacht hem nl. te voelen begin deze week. Hopelijk heeft het geen negatieve  invloed op het zwanger worden.

Allemaal succes met zwanger worden, leuk om elkaar op de hoogte te houden.

Groetjes,
Angel

Hoi allemaal,

Ik ben zelf 36 jaar en wij zijn elkaar ook later tegen gekomen!!! We zijn al ouders van een heel lief meisje Jessica die bijna 5 maandjes is!!! Nu gaan we weer voor een volgend wondertje!!!
Heb net mijn menstruatie gehad voor het eerst sinds de bevalling dus nu kunnen we echt gaan beginnen!!!
Mijn zwangerschap was heel goed gegaan wel veel vochtvasthouden en tunnelpijn aan de pols!!!
Maar voelde me vooral aan het eind van de zwangerschap heel goed nog lekker veel feestjes gehad en het buikje vond ik geweldig, ja die mis ik nu nog steeds haha!! Maar wie weet wordt ik toch weer snel zwanger want het ging heel snel bij mij!!! Ik was direct zwanger na het stoppen met de pil, maar helaas na 11wk een mk daarna weer één keertje ongi en toen weer meteen zwanger!!! Dus nu gezonde dochtertje!!!
Meiden heel veel succes!!!

Liefs Sandy

Hoi dames,

Ik ben 39 jaar ben getrouwd al 7 jaar en hebben één zoon Bieko heet hij word 18 September alweer 1 jaartje wat gaat dat hard he?

Ook wij zijn net weer bezig voor een 2de want met de eerste hebben we er 3 jaar over gedaan om opnieuw zwanger te raken. Want ik heb 3 jaar geleden voordat ik van Bieko zwanger raakte daarvoor een miskraam gehad van rond de 12 a 13 weken helaas toen.
Toen na 3 jaar weer  proberen raakte ik opnieuw zwanger van Bieko. Wij hebben nu besloten om voor een 2de tegaan. Ik ben op 15 Juni weer gestopt met de pil dus het is en blijft weer spannend allemaal. Mij cyclus is tussen de 28 a 33 dagen. Ik ben op 21 Juni ongesteld geworden daarna op 19 Juli weer. Ik zit nu weer haast in mij vruchtbaren tijd dus klussen maar weer wie weet. Dit is mij 3de ronde nu.

Ik zou het hartstikken leuk vinden om met de zelfde leeftijde noten om er over te praten lijkt me juist heel erg gezellig. Wie zou dit ook willen? Hier heb je mij e-mail adres of msn lijkt mij hartstikken leuk en gezellig om contact zo te krijgen met je zelfde leeftijd genot.
brenda@pjpowersystems.nl

Nou Wietske ik zal heel hard voor je duimen dat het raak al bij jouw raak is hoor .

En voor alle dames hierzo ook hoor want we zitten allemaal op één doel hierzo om zwanger te worden.

Heel veel groetjes aan iedereen op deze site.

Brenda67.

quote: wietske11 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-07-2007 23:10:40'));

quote: monika42 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-07-2007 21:23:42'));

Succes!
Hallo Monika,

Dat is grappig, ik wist niet dat dat kon! Ik voel me nog geen 30, leef gezond en sportief, misschien scheelt dat, wie weet....
Ik hoop dat ik me nog heeel lang een jaar of 30 blijf voelen! 35 is ook nog prima, houden zo zou ik zeggen.
Mijn man voelt zich ook nog geen 40 en die is 54. Hopelijk werkt het bij hem ook zo1

Groetjes,
Wietske

Hoi Monika,

Ongesteld geworden vandaag! Ben er eigenlijk wel blij mee, nu weet ik tenminste zeker dat de boel weer een beetje normaal op gang is daarbinnen. Frustrerend soms dat je niet even naar binnen kan kijken wat er allemaal in je eigen lijf gebeurd. Straks een nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Groetjes Wietske

Hi Wietste, jammer dat het nu nog niet gelukt is, maar goed dat je er zo naar kunt kijken. Ik heb het de afgelopen maanden ook heel prettig gevonden veel meer over mijn lichaam te weten te komen. Daarom vond ik het zo grappig dat ik mijn laatste eisprong ook gevoeld heb. Ik heb nog steeds kwaaltjes, maar heb net (3 dagen te vroeg) getest en dan is negatief natuurlijk logisch. Maar ik kon me niet inhouden :). Ik ga straks twee testen halen :). Sterkte alvast voor de volgende ronde!

Hoi allemaal,

Ook ik ben vandaag ongesteld geworden (cyclus 23 dgn)
Volgende keer beter, hoewel ik er natuurlijk wel ontzettend van baal.
Nu dus weer 23 dgn, de vorige keer 27 dgn. Ik heb zelf sterk het gevoel dat ik toen heel kort zwanger ben geweest. Dat kan natuurlijk heel goed, want het schijnt dat heel veel zwangerschappen nog voor de volgende ongesteldheid al misgaan en dat je daar dus eigenlijk niets van merkt. De  natuur doet dan zijn werk,  omdat er toch iets niet goed is met het vruchtje.

Ik ga dus (al heel snel) weer de volgende ronde in. Dat is wel het voordeel van een korte cyclus

Groetjes,
Marjon (=MP40)

Terug
Bovenaan