quote: wietske11 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-07-2007 23:10:40&apos

);
quote: monika42 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-07-2007 21:23:42&apos

);
hoi wietske, een hele goede vriendin van mij was 39 toen de eerste is geboren en 41 toen de tweede is geboren. zij heeft bloedtesten laten doen en daar kwam uit dat zijn het lichaam van een 33-jarige had. Als je gevoelsmatig kijkt, ben je dan fysiek ook 37?

Ik roep al jaren dat ik me geen 40 voel, maar 35 of zo. Scheelt toch weer 5 jaar, ha ha.
Succes!
Hallo Monika,
Dat is grappig, ik wist niet dat dat kon! Ik voel me nog geen 30, leef gezond en sportief, misschien scheelt dat, wie weet....
Ik hoop dat ik me nog heeel lang een jaar of 30 blijf voelen! 35 is ook nog prima, houden zo zou ik zeggen.
Mijn man voelt zich ook nog geen 40 en die is 54. Hopelijk werkt het bij hem ook zo1
Groetjes,
Wietske
Hoi Monika,
Ongesteld geworden vandaag! Ben er eigenlijk wel blij mee, nu weet ik tenminste zeker dat de boel weer een beetje normaal op gang is daarbinnen. Frustrerend soms dat je niet even naar binnen kan kijken wat er allemaal in je eigen lijf gebeurd. Straks een nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Groetjes Wietske