voor het eerst zwanger en ouder dan 35 jaar

Hoi Marjon, jammer dat je ongesteld bent geworden. En ja, een korte cyclus heeft dan toch zo zijn  voordelen. Succes maar weer, he?

Ik laat jullie morgen weten of ik succesvol getest heb. Gisteren kon ik het niet laten, maar dat was veel te vroeg en dus sowieso negatief. Hoop morgen op beter bericht...

Monika

quote: monika42 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-07-2007 16:29:03'));

Hoi Marjon, jammer dat je ongesteld bent geworden. En ja, een korte cyclus heeft dan toch zo zijn  voordelen. Succes maar weer, he?

Ik laat jullie morgen weten of ik succesvol getest heb. Gisteren kon ik het niet laten, maar dat was veel te vroeg en dus sowieso negatief. Hoop morgen op beter bericht...

Monika

Hallo Monika,

Succes morgen, ik duim voor je. Ik ben na slechts 1,5 dag al niet meer ongesteld en en was ook lang niet zo erg als anders. Zou ik een soort van miskraam hebben gehad? Ik was wel ruim een week later dan anders en ik voel me nog steeds moe en niet zo lekker.

Wie weet hier iets zinnigs op te zeggen?

Groeten,
Wietske

Hoi,

Het kan ook een innestelingsbloeding geweest zijn!
Ik heb dat bij m'n 1e zwangerschap gehad, toen ben ik 3 dagen ongesteld geweest (dacht ik) en het was ook een stuk minder dan normaal, daarna kreeg ik ontzettend pijnlijke borsten en omdat ik dat nooit had na m'n menstruatie, had ik toen toch maar een test gedaan en ja hoor, zwanger!
Dus wie weet...zou nog maar eens testen als ik jou was.

Ik heb vandaag m'n NOD, nog niks! En weer erg pijnlijke borsten...dus wie weet...

Groetjes,
Angel

Hi Wietske, hopen dan maar dat het inderdaad een innestelingsbloeding geweest is! We blijven duimen!!! Voor jou ook Angel... Ik heb vanochtend nog negatief getest, maar ga het morgen (mijn eigenlijke NOD) weer proberen... SUcces!

Hallo dames,

Leuk om te lezen dat er ook "oudere" vrouwen zijn die proberen zwanger te raken. Ik ben zelf sinds 1,5 maand 35 jaar en wij willen dit jaar voor een 2e gaan, we hebben al een zoontje van 9 maanden. Ik vind het wel weer spannend mede omdat ik al een miskraam voor ons zoontje heb gehad en toch weer bang ben voor een nieuwe. Eerst gaan we lekker op vakantie en daarna gaan we voor een 2e kindje! Succes met klussen iedereen en hopelijk zijn jullie (en ik zelf natuurlijk)  snel zwanger.

Groetjes,

Puk  

Hoi meiden,

Puk, welkom bij de 35+ vrouwen!!! Kan me voorstellen dat je het spannend vind, zo'n miskraam is niet niks, dat hakt er wel in. Gelukkig heb je daarna een gezonde zoon gekregen, dus het kan wel! Alvast fijne vakantie.

Monika,
Balen dat de test negatief was, maar er is nog hoop, nog geen ongesteldheid! Ik duim voor je dat je morgen positief test.

Wietske,
Ga je nog testen?

Bij mij ook nog niks te zien, gisteren was m'n NOD, ik kon het zaterdagavond niet laten en had ook al getest, negatief, ze zeggen dat je 3 dagen later het beste dan weer kan testen als je toch het vermoeden hebt zwanger te zijn en je bent nog niet ongesteld. Dus ik hoop dat ik morgen nog niet ongesteld ben en ga dan weer testen.
Nog steeds ontzettend pijnlijke borsten, verder geen buikpijn ofzo. Spannend!

Succes allemaal, ik blijf duimen voor iedereen.

Groetjes,
Angel

Hallo Wietske,

Je beschrijft precies hetzelfde als ik heb meegemaakt. Ik was 34 toen ik zwanger wilde worden en na het stoppen met de pil werd ik 1x ongesteld en daarna niet meer, maar de test bleef negatief.. Pas na 42 dagen kwam mijn 2e menstruatie en elke keer is dat blijven schommelen tussen de 32 en 56 dagen. Daar werd ik wel moedeloos van omdat je nooit weet wanneer de eisprong nou komt. Dus op aanraden van de huisarts gaan temperaturen. Misschien is dat ook wat voor jou. Na 5 maanden was ik zwanger en nu heb ik een geweldige zoon van 3! Ik word over een paar weken al weer 39 maar wil nog wel graag een kindje, dus we gaan het weer proberen.

Heel veel succes!
Luna

SHIT SHIT SHIT. Het lijkt er toch op dat ik vandaag ongesteld ga worden. Vanochtend vroeg of eigenlijk vannacht weer negatief getest en bruine afscheiding. Dat ik het toch zo mis kon hebben.............

Terug
Bovenaan