voor hoeveel uur gaan jullie weer werken of niet??

A

Anoniem

Guest
hallo iedereen

ik ben benieuwd hoeveel uur jullie weer gaan werken straks of al werken. ik ga proberen om voor 28 uur in de week te werken. en dan wel onregelmatige diensten zit in de zorg dus ik ben benieuwd hoe mij dit gaat bevallen. met de oppas is het gelukkig goed geregeld. oma (mijn moeder) gaat oppassen via het gastouderbureau. en ze komt dan gewoon bij   mij thuis. woont op nog geen 500 meter afstand! dus geen gedoe met gesjouw als ik vroeg moet beginnen.

groetjes angela

Hallo,

Volgende week moet ik weer beginnen met werken... heb echt totaal geen zin...
Ik ga 20 uur werken, maandag geheel, woensdag geheel en de donderdagochtend.
Mijn moeder past op en de vrouw van een collega die ook in ons dorp woont.
Denk dat ik een emmer nodig ben volgende week... Hebben jullie er ook zon moeite mee? Zijn er alweer meiden aan het werk?

Liefs Chantal

hey hallo,
ik moet de 11e weer beginnen. Ben erg benieuwd hoe ik het allemaal ga vinden... heb op zich wel weer zin om te werken, maar ga mn mannetje wel héél erg missen en denk ook wel dat ik het moeilijk ga vinden om em naar het dagverblijf te brengen, dus hebben het zo geregeld dat mn vriend em brengt en ik em kan ophalen! Is ook veel leuker toch???
Morgen hebben we intake en dan mag ik die week erop gaan wennen...
Gr. Saskia mv Jelte (9-6-2007)

ik moet de 17 weer   beginnen   en dan begin ik met 32 uur en als het fin kan zak ik naar de 28 uur of minder maar we moeten ff afwachten hoe fin want hubbie heeft pas ander werk en moeten ff kijken hoe we uitkomen omdat ik toch minder ga verdienen
maar zal idd wel zwaar worden om die kleine achter te laten alleen daarom al geen zin om te werken

hi

nee ik ben niet de mama van helena maar van djaimy. sorry.

groetjes angela

Ik ben een eigen bedrijf begonnen en werk voor mezelf (thuis). Momenteel kan ik daar net zoveel tijd in steken als ik zelf wil. Da's wel relaxt. Ik zou er niet aan moeten denken om weer te gaan werken. Maar ik heb ook heel bewust de keuze gemaakt om te stoppen met uit huis werken.

Al voor de zwangerschap heb ik besloten dat kid(s?) opvoeden mijn hoofdtaak wordt. En dat ik wel zou kijken in hoeverre ik er naast kon werken. En dus is dit het resultaat: een eigen bedrijf (internetshop).

Verder ben ik fotograaf en wil ik in de toekomst weer professioneel gaan fotograferen. Maar wanneer en hoe hangt van veel dingen af. O.a. of er nog een kindje komt.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan