voor hoeveel uur gaan jullie weer werken of niet??

Ik moet 26 september weer beginnen!
Ook ik heb er zin in! Werk al zolang dat ik dit thuiszitten ook niets vind. Voel me net zo'n oud wijf die alleen maar aan het poetsen is hahahaha

Maar genieten  van mijn RIK doe ik natuurlijk wel.

Oja ik ga voor 24 uren werken op woe. do. en vrij. De kleine wordt opgevangen door mijn moeder en mijn schoonmoeder, via Via Viela (gastouderbureau).

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Kijk... We zijn dus echt niet de enige angela
Fijn om te lezen want je krijgt uit sommige hoeken nog wel eens onbegrip. En ik heb dan echt het gevoel dat je alles wat je zegt moet onderbouwen.

Groetjes,

Frieda

Hoi,

Ik ga 3 dagen werken. Mijn man 4 dagen dus we hebben 2 dagen oppas nodig en dat gaat oma doen.

gr.Ing

hoi,

Ik ben bevallen van onze 2e en ga vanaf 16 oktober weer werken. Ik werk 36 uur per week, verdeelt over 4 dagen. mijn man werkt ook 4 dagen per week (32 uur). Prima te doen en we hebben drie dagen oppas/opvang.

groetjes,
stanneke

Ik zou eigenlijk a.s. dinsdag weer moeten beginnen, maar
heb er 2 weken vakantie achteraan geplakt. Dus ik
ga dinsdag de 18e weer beginnen, voor twee dagen per week.
Beide oma's gaan oppassen!
Heb er wel weer zin in hoor, en het is maar voor twee dagen.

Hey hoi,

Ik   ga 27 uur werken, moet 10 sept weer beginnen. Emma gaat die 3 dagen dan naar het kdv. (ma-woe-vrij). Mijn vriend brengt en haalt haar op.
Het wennen ging de afgelopen week goed op het kdv. Dus dan ga ik ook "makkelijker" weer aan het werk, ik heb er zelfs weer zin in, even wat anders en dan de dinsdag en donderdag en het weekend er helemaal voor Emma zijn.   Zaterdags gaat papa met haar babyzwemmen, toch geweldig?

Hopelijk blijft het goed gaan, kan altijd minder werken, maar helemaal stoppen zou ik zelf niet willen. En   op het kdv leert ze veel, sociaal en qua ontwikkeling. vind ik ook belangrijk.

Groetjes
Marieke m v Emma 3-6

hoi
ik blijf eerst thuis om voor anouk te zorgen,was hier voor vrachtwagenchauffeuse,dus dat gaat niet meer.ook mijn vriend is chauffeur dus die is de hele week weg.daarvoor heb ik in de zorg gezeten dus misschien dat ik daar weer wat in wil gaan doen.maar eerst genieten van onze kleine meid.tis trouwens wel wennen,eerst hele week van huis en nu hele week thuis.
groetjes petra

Hoi,

Ik ben thuisblijfmoeder al sinds mij tweede kindje was administratief medewerkster, maar toen hebben we besloten om gewoon het ouderwtse rollenpatroon in te voeren ik thuis man werkt, heb geen spijt vond en vind het nog steeds leuk om klaar te staan thuis met een kopje thee en een koekj e mn oudste zoon is nu bijna 15jr en hij komt zelf thuis maar mn dochter van nu bijna 10 haal ik en breng ik iedere morgen en middag en dan eventjes bijkletsen over wat er die dag allemaal gebeurd is op school afe n toe stoppen we onderweg (ligt aan het weer) bij de speeltuin, en nu beginnen we weer van voor af aan want meryem is nu maandag 16 weken en totdat zei zeker vier jaar is ga ik niet aan het werk en als zij eenmaal vier is dan ook alleen parttime want die kindertijd vliegt voorbij en ik vind die kindertijd zo speciaal zou ht nite willen missen en mijn dochter en zoon zeiden altijd als ik wel eens een geintje maakte van nou ik ga ook maar weer eens een baantje zoeken van, nee dat wil ik niet wie komt mij dan ophalen en zo dus voor mij was die keuze vrij duidelijk heb gekozen voor thuisblijven en dat ligt financieel echt niet makkelijk het is geen vetpot maar in plaats van geld krijg ik er alle liefde en vreugde voor terug en daar kan voor mij geen koophuis geen luxe vakantie of mooie auto tegenop.

groetjes Bianca

Terug
Bovenaan