quote: S_Goorhuisje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-08-2007 01:02:21&apos

);
Hallo,
Ik dacht laat ik ook even reageren heb namelijk similac er nog niet tussen zien staan hahaha.
Ik heb vorig jaar bij de eerste eerst 2 weken borstvoeding gegeven maar ivm acute borstontsteking ben ik gelijk overgestapt (zonder afbouwen helaas was niet mogelijk ) op similac.
Ik heb alleen maar goede ervaringen hiermee.
Er zit 900 gram in een blik/pot en het is erg goedkoop.
Nu ben ik zwanger van de 2de maar moet in het ziekenhuis bevallen met een keizersnede en ik kies heel bewust om geen borstvoeding te geven. Alleen krijgt ze dan de eerste dagen in het ziekenhuis nutrilon hypo wat ze hier standaard doen, ben van plan om dus gewoon mijn eigen similac mee te nemen want nutrilon vind ik veeeeel te duur !! circa 15.00 euro !! zeker hypo allergeen waarom een kind extra bescherming bieden als het nog nergens aan bloot gesteld is, misschien heeft die speciale voeding helemaal niet nodig !! En mocht het wel nodig zijn kan dat altijd nog, en is dat ook absoluut geen schande. ( sorry voor de gene die wel hypo allergeen gebruiken, ik wil jullie absoluut niet hiermee beledigen hoor, das niet mijn bedoeling!!)
Maar 1 pot hypo allergeen daar kun je ± 2.5 pot similac voor halen.
Het enigste verschil wat similac heeft met de andere merken zijn de maatschepjes.
Maar dat staat overduidelijk beschreven op het blik.
Aldus een tevreden similac gebruiker,
Groetjes Joyce en S'je Goorhuis.
Ps. Was ik nog vergeten te vermelden, ik heb ook de zelfde dingen gehoord over de kruidvat melkpoeder !! Lost slecht op !! en zit minder in.