Voor Tijs hebben wij het eerste halfjaar NAN 1 ha van Nestlé gehad, dit is hypoalergene voeding. Dit was op aanraden van de verloskundige en de kraamhulp. Al met al is deze goed bevallen. Omdat Tijs helemaal geen allergieën had ontwikkelt in het eerste halfjaar mocht hij over op gewone opvolgemelk. Ik ben toen die van Kruidvat gaan gebruiken en deze gebruiken wij nog steeds. Tijs is nu net 1 en we zijn langzaam aan het overstappen op gewone melk.
De kruidvat melk is ons erg goed bevallen. Tijs heeft nog altijd geen allergieën.
Bedenk in ieder geval dit: de eisen voor baby-voeding is in Nederland zo hoog, dat je echt niet bang hoeft te zijn dat bepaalde voeding niet goed of minder goed is. Kijk naar je kindje. Deze kan bijvoorbeeld weer gevoelig zijn voor een bepaalde stof in Nutrilon, terwijl hij/zij wel goed kan tegen Friso. Een ander kindje spuugt weer veel van Friso en ga zo maar door.
Kijk waar je in eerste instantie zelf een goed gevoel bij hebt en vervolgens of je kindje goed tegen de voeding kan. Ik had pakken nutrilon staan, deze had ik gekregen. Deze heb ik uiteindelijk weg kunnen gooien, dus dat is ook weer zonde. Zeker als je zelf al een aantal pakken in voorraad hebt aangeschaft. Je kunt dus het beste 1 pak in huis halen, er is zo bijgehaald als deze inderdaad goed bevalt.
Groetjes,
mv Tijs