Voor iedereen met nesteldrang!!!!!!!!!!!!!!

Het lijkt mij een leuk idee om elkaar te helpen met schoonmaken en opruimen.
Heeft iemand tips om alles blinkend schoon te krijgen en houden?
Huis tuin en keukenmiddeltjes maar ook de kant en klare schoonmaakmiddelen?
Iemand tips?Bij mij begint het namelijk al een beetje.

Tip 1 MAGNETRON

-Magnetron aanzetten met een ovenschaal met water en een schep soda.(zilversoda ofzo)
Lekker even laten koken en ff laten staan.Na een minuut of 10 kun je de schaal eruit halen en laat het vuil zich makkelijk verwijderen met een vochtige doek.(eventueel een plakje verse citroen in de schaal doen voor het luchtje)

Hoi hoi,

Nee niet echt tips ja gewoon schoonmaken en nog eens en nog eens haha. Ik heb een lijstje gemaakt en doe iedere dag wat en dan blinkt het huis zometeen van top tot teen. Ik heb spul voor de combimagnetron maar die maak mijn man schoon is heel smerig spul ff 30 min intrekken en schoonmaken en dan bling bling. Als ik eenmaal bezig ben dan kan ik ook moeilijk stoppen. Van de week alle houten meubelen in de boenwas gezet en die blinken al mooi haha.

Liefs Fruit Girl 33 wk en 6 dgn

Haha nee ik heb ook geen tips, want ik heb er ook nog geen zin in, ben moe en wil alleen maar veel slapen, lezen en relaxen :)

Maar ben benieuwd wanneer het begint, mijn moeder zei al zodra je die periode heb waarschuw dan ff, kun je hier ook je gang gaan haha.

Liefs Debbie

Hmm, wacht met spanning af wanneer het bij mij komt opzetten. Ik ben bijna 30 wk en nog nergens last van. Ben altijd vrij schoon in huis, maar nu niets meer. Terwijl de keukenkastjes uitruimen en schoonmaken toch echt geen overbodige luxe is.
Ik heb dus ook niet echt tips, sorry. Veel succes allemaal!
grts, daantje

Terug
Bovenaan