Voor iedereen met nesteldrang!!!!!!!!!!!!!!

blue wonder is idd erg duur maar als je em bij de blokker haalt scheelt het geloof ik 2 euro per fles... en het werkt zo goed dat je er niet veel van nodig bent dus je doet er vrij lang mee vind ik... een fles ajax is bij mij sneller op... heb dan ook altijd een voorraadje hahaahha

Voor het schoonmaken van de keuken werkt Dasty heel erg goed, te koop bij Wibra. Mijn oma raadde het aan en nu gebruikt de hele familie het. Dasty is een ontvetter, maar wij gebruiken het tegenwoordig bijna overal voor, zo heb ik er viltstift mee van de deur gekregen. Het werkt gewoon super en is niet duur.

voor in de keuken zweer ik ook bij dasty! is maar €1,30 geloof ik en werkt echt super!! Verder gebruik ik veel quick 'n brite. te koop bij marskramer. vrij prijzig ( vaak in aanbieding) maar je krijgt er dingen mee schoon die je anders niet schoonkrijgt, of heel moeilijk. zwarte strepen op deuren bijv. van schoenen, en kinderwagens etc... echt in no time schoon. Mijn schoonzusje kreeg in haar nieuwe huis een paar vlekken niet van der keuken, iedereen had al wat geprobeerd. met dat spul ging het eraf.  

Nou, ik ben vandaag 41 weken. Heb veel gepoetst, maar jullie raden het al, op een gegeven moment moet je weer van voor af aan beginnen en die tijd is hier eigenlijk aangebroken, maar ja, jullie zien het, 41 weken zwanger! Dan ben je niet tot veel meer in staat. Ik wil wel, maar het gaat gewoon niet meer! Dus probeer ik iedere dag een beetje te doen!

Dat jullie zweren bij blue wonder zeg. Ik had het gekocht om de kalk in de douche te verwijderen (ja, de roze variant), maar het zit er nog hoor! Misschien doe ik iets verkeerd?
Voor die tip van de magnetron ben ik je zeer dankbaar, ga ik straks proberen!

Liefs Miranda

Hoi Miranda,

Ik snap het dat je met 41 wk niet veel maar kan maar dat is toch wel logisch. Ik heb ook de roze variant van blue wonder voor de douche en het werkt bij wel hoor. Ik pak de fles spuit de spullen ermee in en pak een schuurspons en boen alles goed in laat het ff in trekken en dan spoel ik alles goed af op een water temp van ongeveer 50 gr en dan alles nog met een zeem goed na doen en dan bling bling.

Wens je veel succes met de laatste loodjes en doe het rustig aan en een voorspoedige bevalling toegewenst.

Liefs Fruit Girl

hoi allemaal..........

ik gebruik ook blue wonder en gewone allesreiniger maar je hebt bij de action ook speciale reiniger voor badkamer, keuken enz en die haal ik ook nog wel eens en verder gebruik ik van prowin producten maar dat kun je bestellen bij een party.. we gebruiken t op het werk ook.

heb gister de hele woonkamer maar is gedaan haha... heerlijk schoon hoefde vandaag alleen de hondehaartjes maar weg te vegen... volgend weekend gaan we de babykamer schilderen en dan kan ik die eindelijk ook eens een grote beurt geven net als onze slaapkamer... heerlijk als alles weer grondig schoon is hoef ik t alleen maar bij te houden...

xx miranda

Ik heb dan nog gen nesteldrang, maar wel een schoonmaaktip.
Omdat ik vaak duizelig werd van bepaalde schoonmaakmiddelen, heb ik een stoomreiniger gekocht. Model stoomeend. Werkt perfect. Je ziet het vuil verdwijnen. Verder gebruik ik veel schoonmaakazijn, de bekende allesreiniger met citroengeur  en hebben we cillitbang in huis. Dat werkt ook super, maar ik   wordt er duizelig van. Dat gebruik ik dus net zoveel.

Succes Noelie

Terug
Bovenaan