Voor iedereen met nesteldrang!!!!!!!!!!!!!!

Ik sta echt te springen om te mogen beginnen maar bij ons komen ze volgende week klussen dus heeft het weinig zin! ben nu bijna 31 weken zwanger had daar in het begin ook helemaal geen zin in (nergens in ik was gewoon vaak te moe haha)

Maar het kamertje is al lekker helemaal klaar dus alleen nog maar de rest :p

pfff hou op over die nesteldrang!!! moet nog 2,5 maand maar begin er steeds meer last van te krijgen... dit moet nog even en dat nog even want stel dat!!! m'n man heeft ook zoiets van doe maar eens rustig aan (zit met mijn bekken en heb al 2 kids dus vrij druk) maar kan der niets aan doen! mijn wondermiddel is blue wonder!! je krijgt er echt alles mee schoon! en ook snel hoeft niet te weken of niks... ik doe alles met dat spul! zo kan ik veel in een korte tijd doen dus kan ik ook nog ff rusten haha

Hoi hoi,

Haha blue wonder is zeker magisch ik heb het zelf ook heb nu ff pauze en dan weer druk aan de gang ben alle plinten en deuren en trappen een grote schoonmaak beurt aan het geven. Nu kan het nog als mijn man thuis is zet hij me meestal op de rem 1 geluk heb ik hij moet morgen ook werken dus kan ik morgen ook nog poetsen haha.

Liefs Fruit Girl 34 wk

Hee meiden!!!

Over een week zijn we bij ons ook helemaal klaar met verbouwenen wil ik ook echt aan de poets gaan!!!! Alles moet dan gebeuren van onder tot boven...Pfffff!!!

Blue wonder.... Nog nooit van gehoord. kun je dat gewoon in iedere super markt kopen??

Ik zal zo veel meer rust krijgen als ik weet dat straks alles weer netjes en helemaal schoon is...

Liefs, Marielle
27 weken

hallo poetsers
ik moet eerlijk toegeven dat ik ook flink last heb van nesteldrang.
ben nou 25 + 2 dagen en heb het hele huis van boven naar beneden gedaan maar ook echt alles de gekste dingen zelfs alle kleerhangers gepoetst hihi, maar ja kan het beter nou doen dan zometeen in de hete zomer dan hoef ik maar alles bij te houden het is nu perfect poets weer voor zwangere maar ik heb hulp van mn dochtertje van 2 die vind het geweldig om met haar poetskarretje achter mij aan te hobbelen leuk he.
doe het wel allemaal rustig aan maar beter nu dan zometeen met 30 graden dan gewoon lekker genieten van je schoon huis. liefs cindy mama van bente.

Hoi Marielle,

Blue wonder kan je volgens mij wel in elke supermarkt komer de naam zegt het al het is een blauwe doorschijnende fles. Je heb ook een roze dat is antikal.

Liefs Fruit Girl

Geweldige verhalen. Ik zit nu in mijn 6e week en moet erg lachen.....
Zeker als ik daar straks ook "last" van zou krijgen. Kan mijn poets een paar maanden vrij nemen hihi...

Leuk.

he hoi

Ja ja hier ook last.
De keuken blinkt al helemaal en ik heb een lijstje gemaakt en doe 3 dingen van het lijstje per week.Deze week de keuken,wc en douche volgende week bijv de slkamer enz enz.De rest van de week hou ik het bij zodat ik de laatste weken ook alleen maar hoef bij te houden.(wie weet word het nog warm)Ik ken dat bleu wonder ook maar koop het niet meer omdat het te duur word.Ik ben echt een poetser en zon fles heeft 2 week.Allesreiniger is veel goedkoper en in combi met een schuurspons kom ik heel ver.Jif is hier ook erg geliefd maar dan de oxi variant van cif.Die witte blijft vlekken vind ik en die oxi(lichtblauw/doorzichtig) niet.scheelt napoetsen.

Succes met poetsen dames en dames die net zwanger zijn.Wees niet bang het komt heus.Enne tips zijn hier altijd welkom

Terug
Bovenaan