Voor Imme en Cath (en alle andere geinteresseerden)

Hoi Ginger en Cath,

Ginger, ik zou met niet te veel vastklampen aan je temp. Je het nu pas voor het eerst weer getempt, dus 1 zo’n temp. zegt volgens mijn nog niets….Kan ook gewoon een dipje zijn natuurlijk! En ja, je hoofdpijn en buikpijn…. Als je dat normaal voordat je ongesteld wordt hebt kan ik me voorstellen dat je denkt dat het niet raak is, maar ook dit zegt nog niets! OOO meid, ik hoop zo dat je gewoon lekker zwanger bent! Tis helaas gewoon afwachten….

En Cath? Ben ook benieuwd naar je eitjes! Moest je vandaag niet naar het ZH voor een FM?

Hier rustig, alleen wat last van mijn buik en rug/bekken. Verder niet veel. Oja, alleen dat ik volgens mijn vriend van het weekend echt de b*tch from hell was….. ja ik was volgens mij ook wel heeeeeel erg….. zal de pregnyl wel zijn.

Tot snel maar weer!! Duimen gaat hier gewoon door!!

Imme xx

Hoi Imme en Ginger,

Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat lopen. Ginger, mochten de RD niet komen weet je dan al wanneer je wilt gaan testen? Ik hoop zo dat het bij een van jullie gelukt is, zou mooi zijn na dat mooie nieuws van Jana, geeft mij tenminste weer moed dat het uiteindelijk toch echt wel kan lukken, ook bij ons.
Ik moest vanmorgen inderdaad voor de 1e FM na starten met Clomid maar helaas heeft de Clomid niet meer opgeleverd dan hoofdpijn en opvliegers....   Ik had 1 grote follikel en nog wel 1 die iets groter was dan de rest maar te klein om echt mee te gaan doen deze maand. Dus als het nog nodig is moet ik de volgende cyclus 100 mg Clomid per dag gaan slikken.
Haha Imme, heb je je bezemsteel al in de gang geparkeerd? Kan je hubbie zich gaan voorbereiden; als het jullie lukt dan ben je misschien wel wat langer zo gezellig .
Mijn duimen draaien overuren voor jullie!

Ginger voor morgen alvast een fijne verjaardag (ook al moet je werken en daarna naar school)!

Liefs, Cath

Lieve lotgenootjes!

Haha, heb idd mijn bezemsteel geparkeerd, ik ben vanaf gister alweer een stuk beter te genieten….. mijn vriend zei ook al dat dit een goede voorbereiding is voor het eggie….. haha

Voel me nog steeds prima en heb ook echt het gevoel niet zwanger te zijn. Heb veel minder last van mijn lijf dan voorheen (of ik let er minder op) en minder gespannen. Zei ook al tegen mijn vriend dat ik denk dat het deze keer niet raak is. Voor hem is dat pas over als ik ongesteld word. We zullen zien.

Cath, jammer dat de Clomid 50 niet veel heeft gedaan. Nu hoor ik ook wel vaker dat clomid 50 bij veel vrouwen niet veel doet. Net te weining denk ik. Met 100 vast wel! Hoop alleen dat je dan niet nog meer last krijgt van hoofdpijn en opvliegers (opvlieger had ik helaas wel erger dan met 50) Maar wat is dan nu de planning bij jullie met IUI?

Ginger, ik wil je ook alvast een fijne verjaardag wensen, en dat je het mooiste kado ooit mag ontvangen! Hoe gaat het verder met je?

Tot snel maar weer!!

Liefs Imme

He meiden,

hebben jullie MSN? Is misschien ook wel leuk toch? Mijn adres is: imme.82@hotmail.com

Lijkt jullie dat ook leuk??

Alles goed verder met jullie? Ben benieuwd hoe het gaat! En voor jou nu helemaal Ginger, tis zo spannend!

Kus Imme

Hoi Imme en Cath,

Fijn weer wat van jullie te horen. Ik ben supergestresst. Ik weet eignelijk al dat het niet gelukt is. Ik heb vreselijke hoofdpijn, mijn buik en borsten doen ook pijn. Maar ook hier geldt: eerst ongesteld worden, dan is er pas zekerheid. Dus de hoop blijft nog even klagen....
Ha..Imme, gelukkig ben ik niet de enige die soms niet te genieten is! Al heb ik daar dus geen Clomid voor nodig......
Ik ben er nog niet uit of ik de volgende ronde met Clomid zal starten. Iets zegt me nog te wachten en aan de andere kant wil ik geen grotere kans missen....
Ik weet alleen niet als ik morgen of donderdag bel, of ik dan deze week nog terecht kan? Ik zal toch eerst even met de gyn moeten babbelen en een recept moeten krijgen?

Imme jij voelt dus niets? Raar he, dat je zelf al een soort van voorgevoel hebt? Het blijft spannend, ik duim voor je hoor!

He Cath: Jammer dat je eitjes niet echt veel groter zijn geworden met Clomid. Wanneer heb je je volgende FM? Hopelijk geeft Clomid 100 meer resultaat, zonder al teveel bijwerkingen.

Valt de Clomid jullie al met al mee?

Imme: ik heb geen msn, misschien moet ik daar toch eens aan gaan geloven..haha!

Nou, ga lekker douchen, morgen een drukke en spannende dag. Mijn 31e verjaardag alweer.... ook daar krijg ik stress van. Niet dat ik de 30 gepasseerd ben hoor, leeftijd maakt me echt niets uit, ik voel me nog heeeeel jong! Maar wel dat langzaam aan de tijd begint te dringen. Ik kan er niets aan doen, maar na mijn 30e voel ik die druk wel.....

Heb jij dat ook Cath? Jij bent toch ook al ind e 30?

Tot snel!

Liefs,

Ginger

Nou, al weer een heel snel berichtje van mij....

Helaas...ben net wezen plassen en ze zijn er, de ....
Sorry, ga even weg, moet even tranen kwijt, mijn mannetje is er niet, ben alleen,
ik voel me k)(&*t

Laat nog wel wat van me horen...

Ginger

Hè getver Ginger wat vreselijk balen.
En dan ook nog terwijl je alleen thuis bent.
Dikke knuffel voor jou en laat je maar even lekker gaan hoor, heel begrijpelijk.
Ik ga ff met je mee zitten balen.

Liefs, Cath

Hoi hoi!

De eerste tranen zijn al weer opgedroogd.... Voel me nog wel verdrietig, maar heb de schouders er maar weer onder gezet.
Vanmorgen het zh gebeld om een afspraak te maken met de gyn. Kon ik er dus niet meer tussen deze week! Ik mijn hormonen en bijkomende emoties even over de telefoon eruit gegooid en toen kon het dus wel!
Vrijdag om half 10 heb ik een afspraak bij dr. van de Pol. We hebben besloten om toch te starten met bijstimulatie. Vrijdag is de 3e of 4e dag van mijn cyclus, dan ben ik nog net op tijd om met Clomid te starten.
Ook moet ik gewoon even mijn ei kwijt bij de gyn......
Ik laat snel wat horen!

Cath: alweer een FM gehad?
Imme: hoe gaat het?

Liefs,
Ginger

Terug
Bovenaan