Voor Jacqueline

Heee Leetje,

Op de één of andere manier moet ik altijd lachen als ik iets van jou lees

Sja het is nu definitief over....wel gek hoor.
Maar heb ook wel weer het gevoel dat we nu door kunnen gaan ondanks dat ik nog wel verdrietig ben hoor,je ziet het liever anders,maarja...kan er niks aan veranderen.
Dus ja dan maar een tweeling hahaha
Zit nu wel grapjes te maken maar val van mijn stoel als het echt zo is.....
Nouja stoel....eerder uit die verschrikkelijke beugels bij de gyn hahahaha.

Maarja met mij gaat het dus wel goed....nog wel.

Hoest met jou?
Is je schoonpapa er al? hahahaha ow sorry....niet leuk!!

liefs Jacq

hoi jacq,

ik kon het niet meer laten om te reageren, heb je verhaal ook gevolgt, en wist niet zo goed wat ik moest zeggen. is moeilijk om de juiste woorden te vinden. ik wil je even laten weten dat ik aan je denk, en wens jullie heel veel sterkte.
en ik ga voor je duimen voor een tweeling. zou super leuk zijn. (als het uitkomt). kus lau

hoi hoi,

ik vind het wel knap hoe je eronder bent, al zal je je nog erg verdrietig voelen....

mijn schoonpapa is er inderdaad....hij is al 2 jaar niet meer in nederland geweest en kan niet meer zo goed nederlands....die italianen ook altijd hihi
maar hij doet wel zijn best....het is alleen een beetje spannend 's ochtends om onder de douche te gaan...de douche is namelijk beneden en ik wil hem onderweg niet tegenkomen...dus het is goed luisteren....overleggen met mannetje of de kust veilig is en dan een sprint naar de douche...
we hebben boven wel een douche, maar daar moet je echt springen voor een drupje water....maar waarschijnlijk stond di schoonpapa daar wel onder vanochtend, op het zelfde moment als ik onder de douche benden stond....want nu kwam ook bij mijn douche er maar een klein straaltje uit...
ach ja het houdt het spannend allemaal...hij blijft tot donderdag dus dat is te doen!

hij straalde wel van oor tot oor toen we vertelden dat hij opa wordt, dus dat is leuk!hij zei dat hij het niet had verwacht....en dacht dat ik nog 16 was....hihi ach hij bedoelde niet echt 16 zei hij later, maar bij wijze van spreken, dus dat hij nog niet in de gaten had, dat hij al in de opa fase zou belanden snappie?

nou meid, tot snel

liefs leetje 1981

16??? hahahaha grappig!
Klinkt bekend! Mensen denken ook heel vaak dat ik 16 ben ofzo.
In ieder geval noooit 23!
Maarja hou mezelf dan maar voor dat ik daar profijt van heb als ik ver in de 30 ben......als ik dan maar niet ineens een rimpel-attack krijg...

hahaha moet wel lachen om je douche verhaal!! rennen voor een drupje water....MENTAL PICTURE!!!!!

Ben je eigenlijk vrij? Zie je steeds op tijden reageren dat je normaal werkt...?
Of werk je steeds halve dagen?

Weetje.....het huis wordt steeds schoner hier joh!!
hahaha ik word nog goed in mijn baan als huisvrouw.....eindelijk na dik 4 jaar.....mannetje ook weer blij.....

Morgen weer naar de gyn.....jammer genoeg niet bij die lekkere hihihi
Dus ik ben wel heel erg benieuwd hoe het nu verder gaat.
Ik heb trouwens heel weinig bloedverlies en totaal geen pijn.
Ben ik bang dat het er niet helemaal uit is en alsnog gecurreteerd moet worden.
Maar heb wel het gevoel dat alles eruit is,was echt een grote klont wat eruit kwam.
Hoe was dat bij jou?
Had jij veel bloed?

Hoe gaat het verder met je?
Hoever ben je ook alweer? sorry vergeten
Ow wacht ff rekenen....ik was 16 oktober uitgerekend en zou vandaag 8 weken en 1 dag zijn.
Jij bent 1 oktober uitgerekend dus jij bent nu......ff denken....ff tellen....10 weken en 2 dagen??? klopt dit?
Dat gaat best hard....heb je het dus al aan iedereen vertelt??

Nou ik ga ff dweilen....goed heh.....wou mezelf bijna een schouderklopje geven.....maar ben bang dat de buurman dat ziet en raar over me gaat denken....krijg je weer roddels heh....

oke ik ga nu echt voordat ik rijp ben voor het gesticht....

Adios!!
of moet ik zeggen....."Ciao mia Bella" ofzoiets hahaha

Jemig lang verhaal geworden.....moet echt een hobby zoeken!!

Liefs Jacq (lowlife)...gnagnagna

hoi hoi,

ik moet om 13:30 beginnen, dus vandaar dat ik nog hier rond zwerf...

ik heb ook niet veel buikpijn gehad en ongeveer een week bloedverlies gehad...de 2e keer dat het mis ging had ik heeele erge buikkrampen en meer bloedverlies, terwijl ik toen korter zwanger was, dus nu ik er zo over nadenk...misschien was het toch niet helemaal weg...ik wil daar niet teveel over na denken, want het idee dat het anders de 2e keer misschien wel goed was gegaan...maar bij jou zullen ze vast goed kijken en dat is idd wel heel erg belangrijk!jammer dat die lekker gyn er niet is morgen...;-)
gaan ze morgen dan kijken of er nog iets zit?ik hoop voor je dat het allemaal weg is en dat jullie een nieuwe start kunnen maken, wat natuurlijk niet betekend dat jullie verdriet nu over moet zijn!

oh ja en ik las dat je de volgende zwangerschap wel erg bang zult zijn....en dat begrijp ik heel goed, maar dan ga ik heeeeeeel vaaaak de woorden herhalen die jij mij ooit verteld hebt!tegen die tijd herhaal ik hem wel een paar keer!

meid, ik gun je dat het heeeeel snel weer wat positiever mag gaan in je leven en je je weer lekker blij kan voelen!
en eeeuh dat schoonmaken he....dat heb ik nou nooooit last van....helaas

oh ja en ik ben idd 10 weken en 2 dagen en geloof me ik zit nog steeds in spanning of het goed blijft gaan....die tijd kruipt nog stees voorbij....

heeeeel veeel liefs leetje 1981

Terug
Bovenaan