hoi jolanda,
Ik begin maar opnieuw want ik kan het niet gauw terug vinden.
Mijn echo was wederom weer goed .
De kleine weegt tot nu toe ongeveer 6 pond en dat met 37 weken dat waren de andere uiteindelijk of er nog onder.
Hoef nu ook geen groeiecho meer dus
zit er ook langzaam door ondertussen, de kleine is nauwelijks ingedaald en zit heerlijk tegen mijn ribben waardoor maagzuur en houd veel vocht .
ijk net zo'n opgeblazen kamerolifantje hihi.
En verder zit ik hier nauwelijks nog achter afge;open weken want heb eerst de oudste met roodvonk gehad daarna kreeg ze oorontsteking erachter aan. Toen kwam de middelste ook denken we roodvonk nu hebben beide antibiotica en tot slot de jongste flink verkouden oorpijn maar geen koots maar wel veel s'nachts wakker pfffffffffffffff.
Ben er bijna en jij hoe is het met jou heb je al weer een echo gehad?
Nou we lezen het wel weer.
groetjes C
Ik begin maar opnieuw want ik kan het niet gauw terug vinden.
Mijn echo was wederom weer goed .
De kleine weegt tot nu toe ongeveer 6 pond en dat met 37 weken dat waren de andere uiteindelijk of er nog onder.
Hoef nu ook geen groeiecho meer dus
zit er ook langzaam door ondertussen, de kleine is nauwelijks ingedaald en zit heerlijk tegen mijn ribben waardoor maagzuur en houd veel vocht .
ijk net zo'n opgeblazen kamerolifantje hihi.
En verder zit ik hier nauwelijks nog achter afge;open weken want heb eerst de oudste met roodvonk gehad daarna kreeg ze oorontsteking erachter aan. Toen kwam de middelste ook denken we roodvonk nu hebben beide antibiotica en tot slot de jongste flink verkouden oorpijn maar geen koots maar wel veel s'nachts wakker pfffffffffffffff.
Ben er bijna en jij hoe is het met jou heb je al weer een echo gehad?
Nou we lezen het wel weer.
groetjes C