voor jolanda 100

hoi jolanda,

Ik begin maar opnieuw want ik kan het niet gauw terug vinden.
Mijn echo was wederom weer goed .
De kleine weegt tot nu toe ongeveer 6 pond en dat met 37 weken dat waren de andere uiteindelijk of er nog onder.
Hoef nu ook geen groeiecho meer   dus
zit er ook langzaam door ondertussen, de kleine is nauwelijks ingedaald en zit heerlijk tegen mijn   ribben waardoor maagzuur en houd veel vocht .
ijk net zo'n opgeblazen kamerolifantje  hihi.

En verder zit ik hier nauwelijks nog achter afge;open weken want heb eerst de oudste met roodvonk gehad daarna kreeg ze oorontsteking erachter aan. Toen kwam de middelste ook denken we roodvonk nu hebben beide antibiotica en tot slot de jongste flink verkouden oorpijn maar geen koots maar wel veel s'nachts wakker pfffffffffffffff.
Ben er bijna en jij hoe is het met jou heb je al weer een echo gehad?
Nou we lezen het wel weer.

groetjes C

Hoi Dione,

Lief dat je even een apart bericht hebt aangemaakt. Ik zoek me ook elke keer te pletter.

Jeetje wat een ziekenboeg bij jullie thuis! Altijd op de meest ongelegen momenten, ik weet nog dat m'n zoontje ziek werd 1,5 week na m'n operatie van de buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hij is toen 2 weken thuis geweest en wilde alleen maar bij me liggen, wat was dat zwaar zeg. Ik wens je heel veel sterkte en kracht en hoop dat al je kindjes weer snel opknappen! Verder zijn het echt de laatste loodjes en straks heb je lekker je kindje in je armen! Ontzettend fijn dat het nu al 3 pond is, in ieder geval een zorg minder.

Afgelopen dinsdag had ik een echo en daaruit bleek dat de groei van de kleine iets is achtergebleven. Ze is nu 1900 gram. Daarom   moest ik eergisteren terugkomen voor een ctg scan om te kijken of ze het nog naar d'r zin heeft. Verder hebben ze m'n bloeddruk gemeten, die nog steeds keurig is tot m'n vreugde, en bloed geprikt. Vanaf nu moet ik elke maandag en donderdag naar het ziekenhuis  voor een ctg scan, bloeddrukmeting en eventueel een groeiecho. Verder moet ik rustig aan doen, maar ik voel me gelukkig goed. Het wordt wel zwaarder, maar ik ben blij dat ik nog rondloop. Mocht ze niet meer groeien dat wordt ze gehaald, maar dat is waarschijnlijk over een aantal weken, dan ben ik toch al 38/39 weken. Ik hoop alleen dat ze nog wel groeit en dan niet in de couveuse hoeft maar ja we zien het allemaal wel.

Succes en ik laat je weten wat er morgen gebeurt.

Groetjes,

Jolanda

hoi jolanda,

Jeetje zeg dan moet je 2 keer in de week naar het ziekenhuis ik vind een keer al veel pfffffffff zal blij zijn als ik eraf ben.
Nou gaat het met de oudste 2 al weer beter gelukkig, de jongste is vreselijk verkouden maar nu begin ik zelf denk ik heb keelpijn en ben zo moe.

nou hebben de oudste roodvonk gehad en ik heb nagevraagd of het voor de kleine geen kwaad kan maar daar kon de gyn geen direst antwoord opgeven.
Stel dat ik een dezer dagen zou bevallen moeten we die vraag wel even voorleggen aan de kinderarts op dat moment. Tussen de eerste en tweede zat nl bijna 1 1/2 week tussen voor ze ziek werden dus dat kan ik natuurlijk ook krijgen.

Hoe was je echo of ctg?

groetjes C

Hoi Dione,

Niet zo raar dat je moe bent, zieke kindjes vreten energie.
Dat van die roodvonk, dat moet de gyn toch weten? Ik kan alleen vinden dat het niet gevaarlijk is voor het ongeboren kind.

Owen is nu ook ziek, hij is verkouden en hoest erg. Hij is vandaag thuis. Hij is vannacht maar 1 keer wakker geweest maar die nacht ervoor 3 keer. Mike en ik waren kapot. Kunnen we alvast oefenen voor straks :)
Alles is goed, de ctg maandag was goed en morgen zien we wel weer verder. Volgende week heb ik weer een groeiecho, ben heel benieuwd, daar zal wel wat van afhangen.
Ik voel me gelukkig goed, heb echt al m'n energie nodig voor Owen, het huishouden en de ziekenhuisbezoeken, maandag stond ik na 4,5 uur pas buiten. Moest erg lang wachten omdat er allemaal bevallingen aan de gang waren.

Heel veel sterkte, hopen dat je niet echt ziek wordt.

Hoi Jolanda,

Daar ben ik weer, we hadden onbs modem kapot dus kon niet internetten de afgelopen dagen, maar goed we zijn er weer.
Ben afgelopen donderdag voor controle geweest alles zoals gewoonlijk weer goed maar ik heb aangegeven dat ik het echt niet veel langer ga volhouden zo.
Ik slaap bijna niet meer nog 3 a 4 uurtjes s'nachts heb zo veel last van vocht echt ongelofelijk. Daardoor kan ik bijna niets meer mijn handen zijn zo dik dat ik nauwelijks gevoel erin heb of heel veel pijn.
Mijn bekken werkt niet meer mee voornal mijn stuitje doet het meeste pijn.

De kleine is nog steeds niet ingedaald dus als vliezen breken moet ik gelijk komen.
Maar ze gaan als goed is donderdag inwendig onderzoek doen en kijken of ze kunnen strippen enn hoe dan verder.
Heb er ook nog drie rodnlopen die veel energie van me weg trekken heel logish natuurlijk maar goed we wachten rustig af tot donderdag en hopenlijk voor het weekend een heerlijk kind in mijn armen.

Hoe was jou controle ??

groetjes c

Hoi Dione,

Wat vervelend voor je dat je zoveel vocht vasthoudt, ik heb ook een tijd last gehad van m'n handen, nu alleen wat tintelingen maar gelukkig geen pijn meer. Als je niet meer slaapt wordt het echt heel vervelend. Hoop dat ze je donderdag gaan helpen! Succes alvast.

De groeiecho gisteren was echt prima, de baby is nu ongeveer 2400 gram dus ik ben heel gelukkig. Blijf wel 2x per week onder controle maar dat is prima.
Hier was het ziekenboeg, we waren alledrie ziek, maar iedereen is nu weer redelijk opgeknapt.

Heel veel succes met de laatste loodjes en ik graag weer van je!

Groetjes,

Jolanda

Terug
Bovenaan