voor jolanda 100

Hoi Cindy,

Gefeliciteerd met Luc!!

Fijn dat het allemaal goed is gegaan en probeer maar zoveel mogelijk uit te rusten, ik weet dat dat heel moeilijk is met gebroken nachten, maar ja.

Een mooi gewicht hoor, wees er maar trots op.

Hier verder nog niets te melden.

Groetjes,

Jolanda

hoi jolanda,

Kijk af en toe als ik tijd heb even op het forum om te kijken hoe het met je gaat.
Alles rustig nog, wordt vast been sinterklaas kindje.
Je moest deze week toch voor controle??

Nou hier doet luc het prima hij woog gisteren 3470 dus hij groeit prima, alleen een erg langzame drinker doet er soms meer dan een halfuur over en geef bv dus met die andere rondlopen is dat niet erg makkelijk.
Ik was gisteren niet lekker wat verhoging toch de oververmoeidheid nu die me op breekt. Kraamzorg is weer weg ( lekker dat ze er zijn ,maar nu mijn eigen ding weer is ook weer erg fijn. )

Nou ik hoop voor je dat je ook gauw wta moois in je armen mag sluiten. Zal het in de gaten houden.

succes cindy

Hoi Cindy,

Fijn dat het zo goed met Luc gaat. Kan me voorstellen dat het niet altijd makkelijk is om bv te geven waar de andere kindjes bij zijn. Veel succes en rustig aan.

Het is geen sinterklaaskindje geworden. Ben inderdaad gisteren in het ziekenhuis geweest en alles is in orde. Moet volgende week vrijdag terugkomen, maar hoop eerlijk gezegd voor die tijd wel te bevallen.
Ik hou je op de hoogte!

Groetjes,

Jolanda

hoi jolanda,

Hoe is het met je??
Is er al wat geboren, je was toch gisteren naar het ziekenhuis geweest?
Was al een aantal dagen aan het kijken maar   nog geen reactie!

Nou hier gaat het goed.
Luc doet het wat beter nu ben gedeeltelijk op flesvoeding en ongeveer 3 voedingen kolf ik nog.
Hij kwam niet genoeg aan en met 3 loslopende peuters hihihi werkt bv niet erg goed.
Hij is nu een stuk tevredener ach ja mama tevreden kind tevreden

Nou ik ben benieuwd.

groetjes cindy

Hoi Cindy,

Ben gisteren inderdaad in het ziekenhuis geweest. Voorlopig kijken ze het nog even aan.
Ze zit nog prima. Mn baarmoedermond is verweekt en ik heb een klein beetje ontsluiting dus het kan nu echt niet lang meer duren. Het rommelt nu ook een beetje dus ik hoop dat het doorzet. Zo niet dan moet ik vrijdag weer naar het ziekenhuis en wordt er een inleiding gepland. Ze willen nu niet strippen vanwege de laagliggende placenta (kans op een bloeding) en niet gellen (omdat het dan te snel kan gaan) vanwege het keizersnede litteken. Dus nog even hele spannende tijden voor ons.

Fijn dat het goed met jou en Luc gaat. Flesvoeding is ook prima. Toen de borstvoeding bij mij mislukte is m'n zoontje ook erg goed gegroeit met flesvoeding.

Ik hou je op de hoogte!

Groetjes,

Jolanda

hoi jolanda,

Even horen hoe het met je gaat alles nog steeds rustig??
Misschien ben je ondertussen al aan het bevallen .
Ik hoop voor je dat het niet lang meer duurt.

Nou met luc gaat het prima moest extra naar het buro afgelopen maandag omdat hij vorige week met de bv niet genoeg was aangekomen en nu jawel hoor 3865 dus in een week 365 gr toppie hé.

Nou we houden het in de gaten en wie weet beval je wel de 23e is mijn oudste dione ook geboren!!

groetjes cindy

hoi jolanda,

nou eindlijk het forum doet het weer en ik ben zo benieuwd wat je gekregen hebt en of alles goed is gegaan.

en wanneer ben je bevallen??
een hopenlijk heel gezond en gelukkig 2009 gewenst

liefs cindy

Hoi Cndy,

Ik heb verschillende keren wat geprobeerd te plaatsen maar het forum wilde niet meewerken.

Ik heb een meisje, Megan, gekregen op 19 december, 2 weken na de uitgerekende datum.

Het was een heftige maar natuurlijke bevalling en we zijn  beiden nog bijna een week in het ziekenhuis gebleven.

Vind je het leuk om te blijven mailen maar dan via onze eigen mailadressen?

Groetjes,

Jolanda

Terug
Bovenaan