voor jolanda 100

hoi jolanda,

Hier zijn we dan weer gestript en wel en dat was echt geen pretje mar goed hij heeft het geprobeerd en nu hopen op vanzelf beginnen maar goed dat heeft met de andere   ook niet geholpen dus waarom nu wel.
Hij heeft ivm slechte slapen nu 2 slaaptabletten voorgeschreven in de hoop dat ik wat bijtank.

Het is hier een mega ziekenboeg geweest de eerste twee hebben zeker roodvonk gehad en de derde ws wel die is er alleen niet echt ziek van geweest.
Zelf ook niet heelmaal lekker geweest keelpijn en zo, of ik het ook heb gehad?
En tot overmaat van ramp is mijn man nu ziek geworden en je raad het al roodvonk pfffffffff.
De jongste heeft nu zelfs ( kan er ook nog bij ) oorontsteking was harstikke ziek ervan. Dus je leest het al het kan nu eigenlijk nog niet hoe erg ik ook baal en kapot ben.
De gyneacoloog vond het risico te groot om me in te leiden omdat de kleine nog zo hoog ligt in de hoop dat het strippen wat meer gaat doen.

Maar goed het enige wat ik heb is iets meer buikpijn maar ja dat had ik toen ook.
Nou dinsdagmiddag weer terug voor controle en dan willen we kijken of ze woensdag toch de stap niet willen zetten als het rustig blijft.

En nu jij wat fijn zeg 2400 gram dus de kleine doet het noig erg goed bij je.
Ben je alweer geweest vandaag en hoe was het?
Hebben ze het al over inleiden gehad bij je??

Nou we lezen het weer.
En als ik niets van me laat horen hoop ik te bevallen

Liefs cindy

dione is de naam van mijn dochter leuke naam voor je misschien hhiiihi

Hoi Cindy,

Zag dat je soms ondertekende met C maar het drong niet echt tot me door, blijkbaar, leuke naam Dione, wie weet?

Jeetje vervelend zeg dat het zo'n ziekenboeg is bij jullie! Sterkte ermee en ik hoop dat je ondanks alles toch nog een beetje rust krijgt.

Ben gisteren op controle geweest en alles is goed. Heb sinds vanmiddag wel een beetje buikpijn en voel me erg misselijk. De gyn schat de baby nu tussen de 5 en 6 pond. Er is een fout gemaakt met een van de vorige echo's dus ik heb me de laatste weken voor niets zorgen gemaakt. Ze zegt het is zeker niet 5 pond, als dit zo is bij de geboorte dan mag je verhaal komen halen bij me.  Ze is ingedaald en zit vast in het bekken en  dat is goed te voelen. Het wordt nu echt zwaar en ben heel benieuwd wanneer het begint. Moet over 2 weken weer komen voor controle. Raar idee, eerst 2x per week en nu opeens 2 weken niet, maar ja.

Succes met de laatste loodjes, ik duim voor je!

Groetjes,

Jolanda

hoi Jolanda,

Wat vervelend zeg dat ze het fout hebben geschat, bij mij deed de groeiecho"s steeds dezelfde gyneacoloog dus hij zei zelf het meest betrouwbaar.
Is het niet wat laat over 2 weken pas terug komen hover ben je nu precies dan?
Moest vanaf 37 weken wekelijks voor controle.
Met manlief gaat het nog niet zo geweldig heeft er een fikse verkoudheid bij overheen dus dubbelop.
Heb vannacht nog niet veel beter geslapen ondanks de slaaptablet, maar goed we wavchten rustig af.
het strippen heeft niet veel gedaan heb iets buikpijn gehad maar verder niets, alleen heb ik het idee dat ik de slijmprop aan het verliezen ben elke keer wat.
Waty klinkt dat onsmakelijk hé hihihi.

Nou ik kruip er maar optijd in want ja wie weet en alle beetjes slaap helpen nu wel.

Mijn andere dochter heet trouwens jara met j zie je minder vaak dan met Y.
We willen gaag namen die niet veel voorkomend zijn.
Dione is van dione de graaf van sportjournaal die vonden we super en kom t op de site van spaarbeleg maar erg weinig voor.
En de naam voor deze puk komt iets meer voor zo rond de 170 keer in nederland van de afgelopen 12 maand.

leuke site is een tip.
Via voornamen.pagina.nl en dan naar de site van spaarbeleg erg leuk.

groetjes cindy

Hoi Cindy,

Ik heb net het ziekenhuis gebeld, want ik had een brief gekregen over een afspraak van morgen die niet doorging die ik niet had gemaakt en dat ik in januari moest komen? Lekker nuttig als je in december gaat bevallen?
Mijn eigen afspraak die ik op mijn  kaart had staan stond niet in het systeem, dus goed dat ik even belde. Ik ben nu 38,5 week en hoef dus pas over 1,5 week terug te komen. Heb dit net ook even gevraagd en het was een beslissing van de gynaecoloog, als er wat is moet ik bellen. Kon ook de afspraak naar voren schuiven, maar vond dit zelf niet nodig, heb al genoeg tijd in het ziekenhuis doorgebracht :)

Bedankt voor de site tip, erg leuk al die namen en de betekenis ervan. Jara is ook een leuke naam trouwens.

Sterkte met de laatste loodjes en ik hoop dat je een beetje goed slaapt.

Met mij gaat alles prima, het is wel zwaar, maar het eind is in zicht.

hoi jolanda,

Hier voorlopig mijn laatste berichtje want ja groen licht!!
Morgenvroeg wordt ik ingeleid eindelijk, de gyneacoloog was erg meegaand toen ik vertelde dat ik echt niet meer kan. Slaap niet   meer, en nu megaverkouden erbij en ja goed de andere kwamen ook niet uitzichzelf dus waarom nu wachten.
Hij liep gelijk weg en zei zal even de verloskamers bellen voor morgen en ja hoor morgenvroeg 7.30 uur melden en hopenlijk  zijn  we vanaf   morgen met zijn zessen.
Hij vroeg meoten we nog een keer strippen en ik gaf aan dat dit vorige week heleemaal niets gedaan heeft alleen de slijmprop verloren, dan hoeft het niet helpt ws toch niet.
Heb net de andere kids naar mijn ouders gebracht die blijven slapen de oudste gaat morgen gewoon naar school. Ze vinden het geweldig dat de baby morgen komt hihihi.
Wel een rare gedachte voor het laatst met dikke buik.

Ik zal het zo gauw mogelijk laten weten!!!

Jij ook veel succes   mocht er bij jou ook wat beginnnen.

groetjes cindy

Hoi Cindy,

Eindelijk! Helaas zul je dit niet meer lezen voordat je ingeleid wordt, maar toch wens ik je heel veel succes! Ben heel benieuwd en wacht gespannen je berichtje af!!

Hier nog geen nieuwe ontwikkelingen.

Groetjes,

Jolanda

hoi jolanda,

even gauw een berichtje tussen de hectiek door.
Ben de 26e bevallen van een prachtige zoon LUC.
Het was een behoorlijke bevalling weer dit keer, begonnen aan het infuus omdat mijnheer zijn hand naast hoofd had liggen konden ze geen vliezen breken, anders kwam zijn hand eerst.
Om 11.00 uur vliezenbreken en om 15.18 uur is hij geboren na 3 minuten persen.
Hij woog jajaja 3300 gram en 50 cm.
Hij doet het erg goed nu was zelfs iets aangekomen alweer nu 3160 gram. BV loopt redelijk goed,alleen zelf helemaal kapot moe moe moe. Luc spookt nog met name s nachts heel veel   veel drinken en krampjes maar goed even zien hoe het blijft gaan.

hoi jolanda,

even gauw een berichtje tussen de hectiek door.
Ben de 26e bevallen van een prachtige zoon LUC.
Het was een behoorlijke bevalling weer dit keer, begonnen aan het infuus omdat mijnheer zijn hand naast hoofd had liggen konden ze geen vliezen breken, anders kwam zijn hand eerst.
Om 11.00 uur vliezenbreken en om 15.18 uur is hij geboren na 3 minuten persen.
Hij woog jajaja 3300 gram en 50 cm.
Hij doet het erg goed nu was zelfs iets aangekomen alweer nu 3160 gram. BV loopt redelijk goed,alleen zelf helemaal kapot moe moe moe. Luc spookt nog met name s nachts heel veel   veel drinken en krampjes maar goed even zien hoe het blijft gaan.

Terug
Bovenaan