quote: Angel36jaar reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-01-2008 10:14:38&apos

);
Hoi Kaskes,
Fijn dat het gezellig was in je vakantie tot nu toe!
Ben nog nooit in Emmen naar de dierentuin geweest, maar heb wel al vaak gehoord dat die dierentuin erg mooi is.
Jullie ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, dat we maar gezonde kindjes mogen krijgen!
Ja, grappig dat we maar 1 dag schelen. Ik ben nu 11 weken en 1 dag zwanger en 23 juli uitgerekend. Heb al een een buikje hoor, gaat erg hard deze keer en jij?
Wanneer heb jij weer controle? Ik 28 januari weer naar gync.
Wat sneu dat je dochter zo van slag was van het vuurwerk. Wij hadden hier 4 kindjes boven liggen en ze hebben allemaal doorgeslapen!! Ongelofelijk met al die herrie.
Fijne laatste vakantiedagen, ik moet morgen weer aan de slag.
Groetjes,
Angel
Ja, Emmen is echt een aanrader! Het ziet er allemaal behoorlijk diervriendelijk uit.
Die buik gaat erg hard, hoor. Ik ben nu echt zo dik. als bij onze oudste met een week of 16... Nou ja, qua gewicht ben ik alleen maar afgevallen.
Volgende week dinsdag mag ik weer naar de vk, hopelijk kunnen we dan het hartje horen. Heb er nu al heel veel zin in, stom hè?
Ik merk dat ik weer heel erg moe ben en heb veel meer last van mijn rug dan de vorige keer. Soms schiet het er zo in, dan kan ik nauwelijks mijn gewicht op mijn linkerbeen plaatsen. Met de misselijkheid gaat het nu veeeel beter in ieder geval en daar ben ik heel blij om.
Sterkte morgen met werken. Weten ze het bij jou op je werk al?
Volgende week woensdag is mijn eerste werkdag weer, dan vier ik mijn verjaardag en ga ik het grote nieuws vertellen. Ik denk dat ik alleen maar iets hoef aan te doen, waarin die buik een beetje uitkomt en dan raden ze het wel. De eerste dag na de vakantie is altijd erg leuk en deze keer is het ook nog een studiedag, zodat ik alle tijd heb om met collega's bij te kletsen (en bij te studeren natuurlijk ;-). Donderdag zijn de kids weer aan de beurt.
Liefs, Kaskes