Voor Kaskes

Hoi Kirsten,

Leuke naam trouwens Mikke voor je dochter.
Ik heet Angélique en mijn dochter heet Manuela.

Lekker dat je over 3 weken alweer terug mag komen.
Ja, ik vind 28 januari ook nog zo ver weg klinken, maar ja, het is niet anders en de tijd gaat snel, dus het zal zo wel weer 28 januari zijn.

Ja, ik groei ook zo hard...pfff...maar zwangerschapsbroeken zijn nog aan de wijde kant, alleen die je kan verstellen, die kan ik al wel aan. Van m'n gewone broeken kan ik er nog 2 aan.

Hopelijk komt de hoofdpijn niet weer terug!!
Mijn huid lijkt wat beter te worden, hopelijk zet dat door.

Ik ga maar eens vroeg naar bed, morgenochtend en avond weer werken en vrijdag hele dag training. Welke dagen werk jij?
Gaat je dochter dan naar het kinderdagverblijf of passen je (schoon)ouders op?

Groetjes,
Angélique

quote: Angel36jaar reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-01-2008 21:31:16'));

Hoi Kirsten,

Leuke naam trouwens Mikke voor je dochter.
Ik heet Angélique en mijn dochter heet Manuela.

Lekker dat je over 3 weken alweer terug mag komen.
Ja, ik vind 28 januari ook nog zo ver weg klinken, maar ja, het is niet anders en de tijd gaat snel, dus het zal zo wel weer 28 januari zijn.

Ja, ik groei ook zo hard...pfff...maar zwangerschapsbroeken zijn nog aan de wijde kant, alleen die je kan verstellen, die kan ik al wel aan. Van m'n gewone broeken kan ik er nog 2 aan.

Hopelijk komt de hoofdpijn niet weer terug!!
Mijn huid lijkt wat beter te worden, hopelijk zet dat door.

Ik ga maar eens vroeg naar bed, morgenochtend en avond weer werken en vrijdag hele dag training. Welke dagen werk jij?
Gaat je dochter dan naar het kinderdagverblijf of passen je (schoon)ouders op?

Groetjes,
Angélique

Hé Angélique,

Leuk om nu jullie namen te weten!   Ik heb vanmiddag even teatree facial wash gekocht. Ben benieuwd of het werkt, hoewel mijn huid nu wel wat rustiger lijkt! Nog maar 4 pukkels, haha. Die hoofdpijn heb ik gelukkig niet meer gehad!

Ik kan aan mijn rug wel merken dat ik gewerkt heb, auwie! Ik moet op donderdag altijd naar de gym met de kids en dan moet ik voor de gymzaal een kilometer heen en een kilometer terug lopen. Daar was mijn rug het geloof ik niet helemaal mee eens...
Ik werk woensdag, donderdag en vrijdag. Op woensdag en donderdag breng ik Mikke dan naar de gastouder (zo noemt Humanitas de "oppas"). Ik werk in Utrecht Noordoost, dus dat doe ik met de auto en dan loop ik van de oppas naar school, echt maar 200 meter. Af en toe komt Mik ook naar school als de oppas iets bijzonders heeft of zo. Zij vindt het heeeel leuk om in de klas te zijn of bij de kleuters aan te schuiven (mijn vriendin die daar werkt kent ze ook goed) en de kinderen vinden het het einde als Mikke komt! Daar worden ze helemaal zenuwachtig van en lopen de hele dag te zenuwen of ze al komt, haha!  
De kinderen en ouders hebben trouwens erg leuk gereageerd op mijn zwangerschap. Eén van de kinderen had thuis gezegd: Dat had ik nooit gedacht van Kirsten! Hahaha! Moest er erg om lachen (kids noemen ons trouwens gewoon bij de voornaam, als ze dat willen). De collega's waren ook enthousiast, meteen zoenen!

Wat voor een training had jij vandaag en waar is Manuela dan? Heeft jouw vriend ook een papa-dag? Ma en di zijn mijn mama-dagen en vrijdag is papa-dag. Om di en vrij gaat Mikke een ochtend en een middag naar de peuterspeelzaal. Vindt ze heel erg leuk en het wegbrengen gaat nu eindelijk zonder trainen.
Gaat jullie dochter ook naar een peuterspeelzaal? Over een jaar gaan ze al naar de basisschool, help! Dat vind ik echt veel te snel gaan, hoor!

Liefs, Kirsten

Hoi Kirsten,

Wat handig en leuk dat je dochter in een gastoudergezin zit zo dichtbij je werk.
En schattig dat die kleuters zo leuk reageren als ze langskomt.
Kan de baby straks ook naar datzelfde gastoudergezin?

Toen ik nog met de vader van m'n dochter samen was, werkte ik 2 dagen op kantoor. Haar vader was dan op dinsdag thuis en op donderdag ging ze naar het Kinderdagverblijf. Nu woont haar vader verder weg en ziet haar 1x in de 2 weken. Mijn huidige vriend kan helaas niet een dag minder gaan werken met zijn baan.
Manuela gaat nu op maandagmiddag en donderdagochtend naar de Peuterspeelzaal en op vrijdag de hele dag naar het Kinderdagverblijf. Ik werk dan in m'n salon en ook nog 1 avond. Dan is m'n vriend bij haar.
Ze vind het ook helemaal geweldig op de Peuterspeelzaal en trouwens ook op het Kinderdagverblijf.
Als zij eenmaal naar school gaan, zit ik wel een beetje met de opvang, want ze gaat eerst naar groep 0 en dan gaan ze alleen de ochtenden, is voor mij niet handig om alleen de ochtenden te werken. Eerdat ik er dan ben, kan ik amper 2 behandelingen geven. Maar goed, moet even kijken hoe ik dat ga doen.

Hoe is het inmiddels met je rug? Ik zit er aan te denken om naar de fysio te gaan, heb ook last van m'n onderrug. Heb vandaag voor het eerst oefeningen ervoor gedaan.
Heb sinds gisteravond ook buikpijn aan de zijkant richting m'n liezen. Zou dat bandenpijn zijn?

Ik had cursus van het merk wat ik in m'n salon gebruik, was van 10 tot half 3.
Fijn weekend! Wij hebben een heerlijk rustig weekend, was ik wel aan toe.
Komende weken worden druk, ik doe ook nog een acne-cursus op dinsdagmiddag  en m'n salon zit vol tot half februari.

Hopelijk worden jouw pukkels nu ook minder, bij mij is het al wat beter geworden.

Groetjes,
Angélique

quote: Angel36jaar reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-01-2008 16:53:14'));

Hoi Kirsten,

Wat handig en leuk dat je dochter in een gastoudergezin zit zo dichtbij je werk.
En schattig dat die kleuters zo leuk reageren als ze langskomt.
Kan de baby straks ook naar datzelfde gastoudergezin?

Toen ik nog met de vader van m'n dochter samen was, werkte ik 2 dagen op kantoor. Haar vader was dan op dinsdag thuis en op donderdag ging ze naar het Kinderdagverblijf. Nu woont haar vader verder weg en ziet haar 1x in de 2 weken. Mijn huidige vriend kan helaas niet een dag minder gaan werken met zijn baan.
Manuela gaat nu op maandagmiddag en donderdagochtend naar de Peuterspeelzaal en op vrijdag de hele dag naar het Kinderdagverblijf. Ik werk dan in m'n salon en ook nog 1 avond. Dan is m'n vriend bij haar.
Ze vind het ook helemaal geweldig op de Peuterspeelzaal en trouwens ook op het Kinderdagverblijf.
Als zij eenmaal naar school gaan, zit ik wel een beetje met de opvang, want ze gaat eerst naar groep 0 en dan gaan ze alleen de ochtenden, is voor mij niet handig om alleen de ochtenden te werken. Eerdat ik er dan ben, kan ik amper 2 behandelingen geven. Maar goed, moet even kijken hoe ik dat ga doen.

Hoe is het inmiddels met je rug? Ik zit er aan te denken om naar de fysio te gaan, heb ook last van m'n onderrug. Heb vandaag voor het eerst oefeningen ervoor gedaan.
Heb sinds gisteravond ook buikpijn aan de zijkant richting m'n liezen. Zou dat bandenpijn zijn?

Ik had cursus van het merk wat ik in m'n salon gebruik, was van 10 tot half 3.
Fijn weekend! Wij hebben een heerlijk rustig weekend, was ik wel aan toe.
Komende weken worden druk, ik doe ook nog een acne-cursus op dinsdagmiddag  en m'n salon zit vol tot half februari.

Hopelijk worden jouw pukkels nu ook minder, bij mij is het al wat beter geworden.

Groetjes,
Angélique

Haha, het zijn geen kleuters die zo reageren op Mikke op school, maar kinderen van 9 à 10 jaar!!! Grappig hè?
Ik neem waarschijnlijk ouderschapsverlof op, zodat ik tot een half jaar zelf het kindje kan voeden (kolven lukte me bij Mikke niet). Ik heb zelf nogal wat allergieën en Wouter heeft astma, Mikke heeft nergens last van en ik heb haar tot 6 mnd uitsluitend borstvoeding gegeven en tot 2 weken voor haar eerste verjaardag kreeg ze nog 1 à 2 keer voeding van mij. Toen wilde ze ineens niet meer en ik heb tranen met tuiten gehuild, haha!
Maar goed, nummer 2 zou dan in januari ook naar de oppas moeten, maar dan gaat Mikke bijna naar school en hebben we een oppas in de Meern nodig. Ik hoop dus dat we tegen die tijd iemand hebben gevonden die voor Mik de buitenschoolse opvang wil doen en voor de kleine de hele dag.

Het is wel lastig als Manuela straks naar school gaat. Hier moeten de kinderen gewoon naar school, zo lang ze het volhouden. Dus liefst 3 hele en 2 halve dagen. Komt tijd, komt raad, zullen we maar denken hè?
Zo te lezen loopt je salon wel beregoed! Vol tot half februari en we zitten nu net op half januari! Leuk zo'n bijscholing?

Dat in je liezen is wel bandenpijn denk ik, heb ik nu veel meer last van dan bij Mikke. Jij ook?
Die rug wordt alleen maar erger! GRRRR! Het werken heeft geen goed gedaan, eerder sliep ik het er wel uit, maar nu dus niet meer. Ik hoop dat die Cesarth. iets voor me kan doen! Ben jij al bij de fysio geweest? Wat zei die?

Mijn huid is een stuk rustiger en van die facewash wordt het heel lekker zacht! Ik hoop dat het zo blijft, want bij Mikke heb ik echt 9 mnd lang onder de pukkels gezeten! Ach, het is voor het goede doel...

Liefs, K

Ik ben vanmorgen bij de cesartherapeut geweest. Ik heb allemaal oefeningen meegekregen die moet ik minstens 2 keer per dag 20 minuten doen. Als ik veel last heb vaker. Ik heb nu alleen maar meer pijn, heb ik het idee...
Heb jij nog contact gehad met de fysio? Of valt het wel weer mee? Ik hoop het laatste!

Ze heeft me trouwens ook laten zien hoe het nou precies zat met die botten en ik snap nou ook wat ik voel. Ik zie als ik pijn heb zo het plaatje voor me wat er in mijn heupen gebeurt.

Liefs, K

Hoi Kirsten,

Lekker gewerkt vandaag? Ben je woensdagmiddag dan zeker wel op tijd thuis of hebben jullie dan nog vergaderingen ofzo?

Lekker zeg als je ouderschapsverlof op gaat nemen. Zou ik ook wel willen, maar dat ligt nu allemaal wat anders, omdat ik voor mezelf werk, is het niet slim om er zo'n tijd uit te gaan. Ben bang dat ik dan geen klant meer over heb!

Fijn dat die Face-wash al wat helpt.

Ik moet zeggen dat ik me veel minder goed voel als bij de zwangerschap van m'n dochter. Toen voelde ik me supergoed, vooral na 10 weken zwangerschap, toen de misselijkheid over was. Ik ben nu nog steeds erg moe, lusteloos, heb weinig energie en voel me soms zelfs een beetje neerslachtig. Hopelijk gaat dat snel over, vind het maar raar van mezelf...moet toch gewoon harstikke blij zijn?!
Speelt denk ik ook wel mee dat m'n dochter momenteel erg veel aandacht vraagt, moeilijk alleen kan spelen en best temperamentvol is. Is nu dubbel zo vermoeiend!

Ik denk dat als je trouw die oefeningen gaat doen, het wel stukken beter gaat straks.
Ik heb daar wel goeie ervaringen mee. Ben nu nog niet naar de fysio geweest, heb het idee dat ons bed aan vervanging toe is, want 's ochtends heb ik erge last en in de loop vd dag gaat het over. Ik hou het wel in de gaten.

Hoe voel jij je verder, ook nog moe?

Groetjes,
Angélique

Hè bah, toe aan een nieuw bed. Dat zijn altijd van die grote uitgaven waar je niks van ziet. In jouw geval voel je er gelukkig wel veel van, als het goed is, haha!

Heb jij ook zo'n temperamentvolle meid? Hier nog zo een die kan driften en stampvoeten!!! Oef, we moeten zooo vaak zeggen: Kan je dat ook gewoon vragen? En dan vraagt ze precies hetzelfde op vriendelijke toon. Vermoeidheid scheelt wel een hoop trouwens. Als ze fit is, is ze veel "aardiger" uit zichzelf. Als ze moe wordt, moet je echt praten als Brugman om toch je zin te krijgen. Gelukkig gaat het momenteel erg goed, maar in tegendraadse periodes kost het heel veel energie. Ik snap dus perfect hoe je je voelt! Ik kan me voorstellen dat je nog heel moe bent en je vaak lusteloos voelt.

Vind jij deze zwschap ook zo anders dan die van je dochter? Ik ben veel misselijker geweest, die zere rug... En nog iets (bijna flauwvallen), maar daar open ik even een nieuw topic over zo meteen.

Op woensdag ben ik wel wat eerder thuis, maar niet zo heel veel. Ik heb bijna rapportgesprekken en dus is het nu even een drukke periode.

Ga jij straks weer naar dezelfde vk-praktijk als bij Manuela? Of ben je ook verhuisd in de tussentijd?

Liefs, K

Goh, wel fijn dat we niet de enige zijn met zo'n temperamentvolle meid....ha,ha!!!!
Klinkt precies hetzelfde! Zij slaapt sinds 2 weken helemaal niet meer 's middags, voorheen nog wel 1 a 2x per week wel, maar dat merk ik nu dus ook aan haar. Dat ze eigenlijk wel moe is, maar slapen ho maar 's middags. Is natuurlijk ook even een lastige periode en dan kan je zelf ook wat minder hebben...Tja...af en toe is het pittig!

Ja, ik voel me nu ook heel anders dan tijdens de zwangerschap van m'n dochter. Ben inderdaad ook veel misselijker geweest en volgens mij ook meer last van moeheid dan toen.
Wel balen zeg van dat bijna flauwvallen, klinkt niet goed. Pas wel goed op jezelf hè!

Ik blijf bij de gync. deze keer, dat hebben we in overleg besloten, omdat ik met Manuela ruim 7 weken te vroeg ben bevallen. Wil helemaal niet zeggen dat ik deze keer weer te vroeg ga bevallen, maar ja, het kan wel. M'n zus is nl. ook te vroeg bevallen, dat was 5 weken. En ik ben 3 weken te vroeg geboren en m'n zusje 4 weken. De gync. zei dat het wel kan dat het in de familie zit. Was jij vorige keer op tijd bevallen?

Vind het aan de ene kant wel jammer dat ik nu niet bij de verloskundige zit, is net wat gezelliger, in het ziekenhuis is het toch wat medischer allemaal. Heb wel een hele aardige gync.

Ik ga lekker op tijd naar bed, moet morgenochtend, morgenavond, vrijdag hele dag en avond werken.

Groetjes,
Angélique

Terug
Bovenaan