quote: Angel36jaar reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-01-2008 16:53:14&apos

);
Hoi Kirsten,
Wat handig en leuk dat je dochter in een gastoudergezin zit zo dichtbij je werk.
En schattig dat die kleuters zo leuk reageren als ze langskomt.
Kan de baby straks ook naar datzelfde gastoudergezin?
Toen ik nog met de vader van m'n dochter samen was, werkte ik 2 dagen op kantoor. Haar vader was dan op dinsdag thuis en op donderdag ging ze naar het Kinderdagverblijf. Nu woont haar vader verder weg en ziet haar 1x in de 2 weken. Mijn huidige vriend kan helaas niet een dag minder gaan werken met zijn baan.
Manuela gaat nu op maandagmiddag en donderdagochtend naar de Peuterspeelzaal en op vrijdag de hele dag naar het Kinderdagverblijf. Ik werk dan in m'n salon en ook nog 1 avond. Dan is m'n vriend bij haar.
Ze vind het ook helemaal geweldig op de Peuterspeelzaal en trouwens ook op het Kinderdagverblijf.
Als zij eenmaal naar school gaan, zit ik wel een beetje met de opvang, want ze gaat eerst naar groep 0 en dan gaan ze alleen de ochtenden, is voor mij niet handig om alleen de ochtenden te werken. Eerdat ik er dan ben, kan ik amper 2 behandelingen geven. Maar goed, moet even kijken hoe ik dat ga doen.
Hoe is het inmiddels met je rug? Ik zit er aan te denken om naar de fysio te gaan, heb ook last van m'n onderrug. Heb vandaag voor het eerst oefeningen ervoor gedaan.
Heb sinds gisteravond ook buikpijn aan de zijkant richting m'n liezen. Zou dat bandenpijn zijn?
Ik had cursus van het merk wat ik in m'n salon gebruik, was van 10 tot half 3.
Fijn weekend! Wij hebben een heerlijk rustig weekend, was ik wel aan toe.
Komende weken worden druk, ik doe ook nog een acne-cursus op dinsdagmiddag en m'n salon zit vol tot half februari.
Hopelijk worden jouw pukkels nu ook minder, bij mij is het al wat beter geworden.
Groetjes,
Angélique
Haha, het zijn geen kleuters die zo reageren op Mikke op school, maar kinderen van 9 Ã 10 jaar!!! Grappig hè?
Ik neem waarschijnlijk ouderschapsverlof op, zodat ik tot een half jaar zelf het kindje kan voeden (kolven lukte me bij Mikke niet). Ik heb zelf nogal wat allergieën en Wouter heeft astma, Mikke heeft nergens last van en ik heb haar tot 6 mnd uitsluitend borstvoeding gegeven en tot 2 weken voor haar eerste verjaardag kreeg ze nog 1 Ã 2 keer voeding van mij. Toen wilde ze ineens niet meer en ik heb tranen met tuiten gehuild, haha!
Maar goed, nummer 2 zou dan in januari ook naar de oppas moeten, maar dan gaat Mikke bijna naar school en hebben we een oppas in de Meern nodig. Ik hoop dus dat we tegen die tijd iemand hebben gevonden die voor Mik de buitenschoolse opvang wil doen en voor de kleine de hele dag.
Het is wel lastig als Manuela straks naar school gaat. Hier moeten de kinderen gewoon naar school, zo lang ze het volhouden. Dus liefst 3 hele en 2 halve dagen. Komt tijd, komt raad, zullen we maar denken hè?
Zo te lezen loopt je salon wel beregoed! Vol tot half februari en we zitten nu net op half januari! Leuk zo'n bijscholing?
Dat in je liezen is wel bandenpijn denk ik, heb ik nu veel meer last van dan bij Mikke. Jij ook?
Die rug wordt alleen maar erger! GRRRR! Het werken heeft geen goed gedaan, eerder sliep ik het er wel uit, maar nu dus niet meer. Ik hoop dat die Cesarth. iets voor me kan doen! Ben jij al bij de fysio geweest? Wat zei die?
Mijn huid is een stuk rustiger en van die facewash wordt het heel lekker zacht! Ik hoop dat het zo blijft, want bij Mikke heb ik echt 9 mnd lang onder de pukkels gezeten! Ach, het is voor het goede doel...
Liefs, K