voor kb80

He meis

ja hier alles nog prima voor zover ik weet.
Heb echt nergens last van....denk dat ik pas echt geloof dat ik zwanger ben wanneer ik de echo krijg....echt raar hoor.

Ik merk wel dat ik daardoor niet echt voorzichtig ben, ben nogal lomp aangelegd hahha.....moet mijn vriend zeggen "doe toch es rustig" of "kijk uit joh" hahah

Denk dat het voor mij wel goed geweest was als ik kwaaltjes zou hebben, maar ja (tis ook nooit goed he)

O wat afleiding is idd de beste remedie........en dat jij meer zin hebt daar kun je niets aan doen hoor moet je maar tegen je vriend zeggen.
Komt doordat je gestopt ent met de pil, ik had toen ook aanrand neigingen hahahaha

Heb vanaaf make-up party  bleh echt geen zin in, maar we doen gewoon leuk mee pffff.

Even iets anders btw.....
Heb jij ook van die melkachtige afscheiding ergens in je cyclus?
Ha ik nl wel.....vond het nogal onsmakelijk, wilde dan ook geen sex als het heel erg was.......alleen de laatste keer is het toch op dat moment  gebeurd......misschien iets om te proberen als je dat al niet had gedaan??

Nou als ik iets voor je kan doen let me know

Liefs

Hey kb,

Zo dat was even zoeken zeg! We stonden al op pagina 9!!
Hoe is het nu met je?? Voel je je al helemaal zwanger?
Begin je al een buikje te krijgen? En wanneer moet je naar de verloskundige? Hoever ben je nu eigenlijk?

Zo dat zijn weer vragen zat hihihi!!

Nou ik begin echt moedeloos te worden. Zaterdag werd ik alweer ongesteld terwijl ik voor mijn gevoel een paar dagen ervoor pas mn ei had. Ik ben gestopt met tempen, wil er niet teveel mee bezig zijn! Maar ja makkelijker gezegd dan gedaan he!
Ik zit deze maand wel precies op 28 dagen, dus das ergens wel weer gunstig.
Ik merk wel dat ik ietsjes meer rust heb nu we hebben besloten om eind van het jaar stappen te ondernemen. Nu gaan we eerst van het lekkere weer genieten en van ons huisje en tuin!
Ik kan niet wachten op het mooie weer en dan heerlijk met je vrienden in de tuin zitten kletsen!!
Nu moet alleen het weer nog mee gaan zitten hahaha!!!

Nou meis, ik hoop snel wat van je te lezen!!

Liefs @nnie

Hoi Hopey,

Hoe is het met jou?
En met alle onderzoeken, kun je me al wat meer vertellen?
Trek je het fysiek allemaal nog wel want het lijkt me een behoorlijk zwaar traject waar jullie nu doorheen moeten!

Veel sterkte

Liefs @nnie

hey hopey,

Ik lees net even terug en zie dat je pas 11 juni naar het ziekenhuis kan!!

Sterkte!!!

liefs

Hoi Annie,

Ja is even zoeken he, als we een tijdje niet geschreven hebben. Er zit ook een zoek-functie op de site trouwens en desnoods  openen we op een gegeven moment gewoon een nieuwe topic.

Ik ben ook benieuwd hoe het met KB gaat!

Zoals je al gelezen hebt,  hebben we 11 juni onze eerste afspraak. Ik kan niet wachten want ik wil af van die onzekerheid en heb dan het gevoel dat ik er weer wat invloed op heb, op het zwanger worden. Voor mijn gevoel heb ik het nu helemaal niet onder controle want voor hetzelfde geld zit het daarbinnen niet goed.

Ik ben afgelopen maandag ook weer ongesteld geworden. Maandag was mijn temp gedaald en dinsdag kwam het helemaal op gang. En heftig ook! Heb 5 doorweekte tampins moeten verwisselen. Had ik eerder niet zoveel. het lijkt wel of het iedere maand heftiger en korter wordt. Want na dinsdag werd het al heel snel minder, er komt nu niet zoveel bloed meer. Had dinsdag ook best veel last van buikkrampen en pijn in mijn onderrug.

De afgelopen 2 maanden had ik ineens cyclussen van 25 dagen i.p.v.  26,27 of 28 dagen. Zijn wel hele korte cyclussen! had ook weer 9 dagen van tevoren bruine afscheiding trouwens bij afvegen. Ben beneiuwd wat ze daar in het ziekenhuis over zeggen, want daar maak ik me ook zorgen over.

Mijn temp. verloopt wel volgens het boekje, dat is dan wel weer een prettig idee.  

Jullie gaan eind van het jaar naar de HA? Mag ik vragen hoe oud je bent? Als je  nog jong bent, zou ik dat ook doen, geef het dan lekker nog even de tijd en zet het even van je af en geniet.

Omdat ik al 33 ben, wil ik geen tijd meer verliezen.

Er is trouwens ook een topic:"Voor  Imme en andere gyn.bezoekers". daar kun je allemaal verhalen lezen van meiden die ook de medische molen in gaan of net in gegaan zijn.  Daar schrijf ik af en toe ook op.

Sterkte met alles en vooral genieten!

Liefs Hopey  

Hey Hopey

Fijn om wat van je te lezen!
Vervelend he nu je er zelf geen invloed op hebt. ik voel me soms best machteloos en word gek van de onzekerheid. ik zal nu al wel naar het ziekenhuis willen, maar mijn man wilt liever nog even wachten.
Dat doen we dus..want je moet er toch samen 200% achter staan!

Vervelend he die korte cyclussen, ik kan er nog steeds geen peil op trekken nu was het er weer netjes na 28 dagen.

Ik ben trouwens 26 jaar, dus nog vrij jong en nog tijd genoeg voor eventuele behandelingen!
In het ziekenhuis hebben ze in die tijd nl. aangeraden om geen 10 jaar meer te wachten.

Toch hoop ik stiekum dat het toch op de normale manier gaat lukken!

Sterkte!

Liefs @nnie

ooooooo ik heb me rotgezocht!!! ben blij dat ik jullie weer gevonden heb zeg

Hier is alles goed, denk ik.....morgen de eerste echo (spannend hoor vooral omdat ik me niet zwanger voel) Heb alleen een cupmaat meer  haha
Nog geen buikje, maar heb ik denk ik ook geen aanleg voor gezien mijn bouw zegt iedereen hahaha

Wat K## dat ik mijn geluk nog niet kan delen met jullie
Ik wil het zo graag voor jullie

Idd leuke dingen doen is denk ik de enige manier om enigzins positief te kunnen blijven.

@nnie: heb je al wel telefonisch gesproken met je HA over je cyclus? misschien zijn er wel middeltjes/manieren om deze wat regelmatiger te krijgen.....

Hopey: 11 juni pfff denk aan je meid (waarom moet het traject ook zolang duren, ik zou gek worden!!)

Nou ik ga maar weer even aan het werk, moet een dag vooruit werken aangezien ik morgen een dagje vrij ben........ach tis voor een goed doel

Dikke kus voor jullie

hoi,

ik had een vraagje ik ga nu al 3 en een half jaar met mijn vriend om en hij is ook de enigste voor mij maar ik  had vroeger wel is bij hem dat ik na het seks wat bloed verloor een dag ofzo dat heb ik wel een aantal keren gehad en af en toe ook nog pijn ik moet zeggen dat dat het laatste jaar helemaal niet meer zo is kan dat ook die ziekte zijn?groetjes daphne

Hey Daphne1987

Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor.

Ik kreeg nl gewoon tussentijdse bloedingen....niet echt na de seks ofzo
Misschien is je vriend ietwat groot geschapen? of zijn jullie een beetje wild

Had verder totaal geen klachten behalve die rare bloedingen.
Daarbij kwam dat ik hem niet helemaal   100 % vertouwde
Ik heb me dus laten testen.

Mocht je het niet vertrouwen.....laat je gewoon even testen, dan weet je het zeker

Het lijkt me niet dat je het hebt hoor, maar goed er zijn ook vrouwen die er nooit iets van merken totdat ze kinderen willen en het niet lukt......

Terug
Bovenaan