voor kb80

Ja ik hoop dat ze heel snel bij je komen aangewaaid, heb ze met de express service meegestuurd hihi.

Mijn vriend ja......we hadden dus afgesproken om te w8en tot hij terug zou komen, maar ja ik had zo'n hoofdpijn  

Denk ach voor de zekerheid ff testen.....had er echt niet meer op gerekend, stom he dat je dat gevoel op een gegeven moment gewoon hebt?

Je had me moeten zien  
ik d8 meteen ja en nu? dit kan ik niet voor me houden tot vrijdag hoor hihi.

Dus belde hem met de mededeling ik heb goed nieuws en slecht nieuws voor je...

Nou eerst het slechte dus, ik zei : je gaat dit weekend veel geld lichter zijn
Het goede nieuws is dat ik in ieder geval al een leuk moederdagcadeau heb...

Toen was het ff stil......

DAT MEEN JE NIET....echt waar, was zeker maar een vaag streepje zegt ie

Ik zo nee digitale test zwanger/niet zwanger

Hij weer : O en wat stond er?

Hahahaha wat een ei he?
Een een lang verhaal kort te maken, hij was een beetje van slag en vol ongeloof maar wel superblij hahah.

Ja ik blijf hier nog wel lekker rondhangen hoor, vind het veel te gezellig met jou.
Heb nog niks met die zwangere kipjes op dat andere forum haha
Beetje rare verhalen enzo, heb ik niks mee.....ik ben 4 weken zwanger, ik ben 4+2 zwanger pfff AUB en ik begin nu al een buikje te krijgen.....TUURLIJK haha.

Ben ik een beetje te nuchter voor.
Dit bevalt me beter hier

Nou meid, ik ben het eerste bewijs dat het kan ondanks onze nare souveniertjes
Nu jij nog!

Ik ga lekker mijn nest in morgen de laatste zware en stressvolle werkdag pfff en dan zijn mijn collega's weer terug van vakantie.

Wat die jij eigenlijk voor werk?
Ik werk bij een transportbedrijf in Nijmegen, kantoormiepje

Liefs

hey hoi,

nou je vriend zal idd wel erg blij zijn, en als hij thuis komt meteen de test willen zien!
Vreselijk he, die types die meteen overal last van hebben. Ik ben daar dus ook te nuchter voor.
Ik heb net wel een topic geopend op het zwanger forum, moet je maar eens een x lezen! nu maar hopen dat ik er veel reacties op krijg. Begin na bijna een jaar de hoop wel een beetje te verliezen hoor. Maar ja met zo'n houding kom je ook niet ver he!!

Ik werk op een kinderdagverblijf en bso!!

Nog 1 daggie werken en dan idd lekker weekend!!

Tot snel,

liefs @nnie

Hey @nnie

Nog wat leuks gedaan meid? het weer is niet meer zo denderend he bah!

Hier was het natuurlijk wel geslaagd verder want we hebben de opa's en oma's en de buren ingelicht.
Geen van allen konden ze het geloven omdat we het zo goed verborgen hadden gehouden al die tijd.
Ze dachten echt dat ze in de maling werden genomen haha zo schattig.

Mijn schoonouders kwamen de volgende dag al met een mega aso grote teddybeer aangesjouwd hahah
Mijn ouders waren in tranen, mijn vader ging meteen alle bekenden af zo trots ( hij vroeg niet eens of iedereen het al mocht weten, hij was al weg voor ik er erg in had hahah)

De buren helemaal happy, vol ongeloof, als alles goed gaat schelen de kindjes straks maar 2 maanden

Nou van al het goede en leuk wat we gedaan hebben, weer even iets minder leuks.....de twijfel en onzekerheid heeft vandaag toegeslagen bij mij  ik word helemaal gek van mezelf BAH!!!!
Ben zo enorm bang dat het mis gaat/is........kan het niet van me af zetten.....ben al de hele ochtend afleiding aan het zoeken, maar het lukt maar niet pfff
Er is overigens geen enkele aanleiding toe hoor, voel me goed.
HELLLLLUP grrr had niet gedacht dat ik er last van zou krijgen.

Het liefst ga ik iedere week voor een echo, maar ja dat wil iedereen wel.

Maandag maar eens bellen voor een eerste afspraak........
O ik ben zo   emotioneel GETVERDEMME

Morgen gelukkig weer werken en druk zijn, misschien dat dat helpt.(nooit gedacht dat ik dat ooit  zou zeggen haha)

Nou meid, ik ga snel ff weg hier van de site, iets zoeken wat de aandacht afleid

Liefs

hoi kb,

Hoe is het nu met je? Kan je al bevatten dat je zwanger bent?!

Ik wou je even zeggen dat ik nu echt afstand ga nemen van dit forum! Ben er echt teveel mee bezig. Ik probeer wel om hier een keer in de 1,5 a 2 weken te kijken om te lezen hoe het met je gaat. Dan reageer ik natuurlijk ook!

Wens je veel succes!

Tot de volgende keer!

Liefs @nnie

Hey KB,

Ik lees nu net pas het goede nieuws dat je zwanger bent!

Gefeliciteerd, wat geweldig zeg!!!  
Dat geeft hoop voor mij en Annie...!
Hoe lang denk jij trouwens met chlamydia rondgelopen te hebben?

Ik ben gewoon weer ongesteld geworden op vakantie, ineens een cyclus van 25 dagen, normaal zit ik op 27/28 dagen. Nouja, 't zal wel...

Mijn vriend en ik zijn afgelopen week naar een voorlichting geweest in het ziekenhuis voor stellen die de MM in gaan. We waren met nog 2 andere stellen dus heb lekker veel vragen kunnen stellen. Ze hebben uitgebreid uitgelegd wat ons te wachten staat, wat we tegen kunnen komen en welke behandelingen er mogelijk zijn. Er is gelukkig heel veel mogelijk!

We hadden onze eerste afspraak eigenlijk gister al, maar mijn vriend kon niet i.v.m. zijn werk . Hebben we een nieuwe afspraak moeten maken, kunnen we pas 11 juni terecht! Ik baalde daar zo van, gaat weer zoveel tijd voorbij...

Bij de eerste afspraak moeten we beiden komen. Het duurt ongeveer een uur. Ze gaan dan de vragenlijsten met ons bespreken die we toegestuurd hebben en we krijgen beide een lichamelijk onderzoek. Ik ook een inwenig onderzoek, inwendige echo geloof ik. En bij mijn vriend gaan ze aan z'n ballen voelen, haha, wat klinkt dat gek he, en gewoon algemeen lichamelijk onderzoek.

Het zal dan niet lang duren voordat mijn vriend zijn zaad in moet leveren voor onderzoek. Als hij het thuis produceert, moet hij het potje binnen een uur afleveren in het ziekenhuis en moet het ook op kamertemp. houden. We moeten daar ook een afspraak voor maken want het wordt dan direct onderzocht. Hoe snel we dan uitslag krijgen weet ik niet.

Bij mij zullen ze een hele cyslus gaan volgen. Dan moet ik regelmatig 's ochtends naar het ziekenhuis voor een inwendige echo. Ze kijken dan hoe het eitje zich ontwikkelt. Ook moet er bij mij bloed worden geprikt en gaan ze kijken of de hormoonwaardes wel in orde zijn.

Ik baal dat we pas 11 juni terecht kunnen want we gaan 9 juli op vakantie, en dan zit er niet meer een hele cyclus tussen. betekent dat ze daar waarsch. pas na onze vakantie mee kunnen beginnen. Zijn we weer maanden verder, frustrerend. maarja niks aan te doen en gewoon verder gaan...

Annie, heb dit hele verhaal speciaal voor jou opgeschreven, dan weet jij ook een beetje wat het inhoudt als je de MM ingaat.

Kop op he Annie, de moed niet laten zakken. dat je even afstand neemt kan me heel goed voorstellen. dat gevoel heb ik ook af en toe. maar is zo moelijk he, om het van je af te zetten. Ik heb hetzelfde.

KB, ik hoop dat alles goed blijft gaan, hou ons op de hoogte!

Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden van mijn Medische Molen ervaringen.

Liefs Hopey

hey Hopey,

Ik kom net de kroeg uitrollen! en automatisch toch maar even kijken of er hier gereageerd is!

Wat een toestand zeg dat je vriend niet kon. Echt balen dat je nu zolang moet wachten.
Ik vind het erg fijn dat je aan mij (ons) je ontwikkelingen verteld! Dan weet ik ook een beetje wat ons ws te wachten staat!
Dank je wel hiervoor!

Ik ga nu maar gauw mn bedje opzoeken, ben erg moe!!

Ik hoop dat jullie mij op de hoogte houden, ondanks dat ik hier niet zovaak meer ben!!!

Liefs @nnie

Hey ladies,

bedankt  voor de felicitaties, idd er is zeker nog hoop

Wat een verhaal zeg.....ik hoop zo voor jullie dat het sneller dan snel ook lukt.
Leef echt met jullie mee, heb ook geen behoefte om naar het zwangerforum te verhuizen....dit is mijn clubje hier
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
hier  nog wat van mijn glitters.
Heb me ook opgegeven voor   moeders voor moeders.......

Ja ik heb bijna 4 jaar met mijn ex gelopen,dus ligt een beetje aan het feit wanneer hij vreemd gegaan is.
Ik denk ergens tussen de 1-2 jaar toch wel hoor

Tot dusver gaat alles goed, geen kwaaltjes.
Vanochtend nog een keer getest omdat mijn vriend het met eigen ogen wilde zien (wel lief hihi)......de streep was gelukkig veel vetter dan de eerste test, dus lijkt me goed

Had vorige week last van angstgevoelens pfff, is gelukkig wel weer afgezakt nu.

Ga nu ff lekker douchen, ben een beetje gaar bah, nergens zin in vandaag.

Wens jullie beiden een fijn weekend en ik denk echt aan jullie

Heel veel liefs

hey KB,

Hoe is het nu met je?
Voel je je al helemaal zwanger??!!
En al last van kwaaltjes?

Hier nog geen nieuws, zit midden in mn cyclus, heb eigenlijk niet uitgerekend wanneer ik ongie moet worden. Ik heb er even geen zin in. We zien het wel en klussen als we er zin in hebben. (al heb ik vaker zin!) dan mijn mannetje!

Verder ben ik behoorlijk druk met mn werk, huishouden, en tuin! dus afleiding genoeg zal je zeggen! maar ja....af en toe vind ik het wel moeilijk hoor. Doorgaan he!

Nou meissie, tot de volgende keer!!

Liefs @nnie

Terug
Bovenaan