voor kb80

HEYYYY MEIDEN!!!

Hier alles uitstekend, broeken beginnen nu wat strak te zitten hoor  hmmm

Ja volgens mij zit er in het centrum een H&M met positiekleding etc.
Ik heb me overal al voor aangemeld alleen nog steeds niks ontvangen...zelfs het blad wij jonge ouders maar 1x?! vaag hoor.

Heb het dus meteen nadat ik de echo had verteld op het werk.
Had de echo gescand en naar iedereen gestuurd met als titel jullie nieuwe collega! haha
Iedereen was super enthousiast.

Heb vandaag leuke kadootjes gekregen van een collega/vriendin......boxpakje, rompertje, sokjes en een knuffel......zo lief

Donderdag de echo?! spannend zeg.....maar zit wel goed joh, anders had je het al wel gemerkt hoor.

Ik ga 25 augustus nog ff op vakantie, heerlijk ben er echt aan toe....Curacao here we come!!!!

Ja dat weer wat je nu hebt is minder maar heerlijk om te slapen

Nou we   krabbelen wel weer

x

Hai!

Daar ben ik weer even!

Van het weekend bruine afscheiding gehad en ook goede buikkrampen en steken. Gister ziekenhuis gebeld en moest maar 2 paracetamols eten en dan als het vanochtend niet over was even terug bellen.
Het zat me helemaal niet lekker dus ik vanmorgen weer gebeld. Ik verlies maar heeeeel weinig maar toch!
Dus ik mocht komen, en kreeg ik dus vandaag al mn echo ipv. donderdag!
En het was helemaal goed. Hartje klopt al erg goed! ik ben vandaag 6 weken en 2 dagen!!!
Die afscheiding kan van de innesteling komen of door de baarmoederwand/mond. Schrijnt normaal te kunnen zijn.
Als t over 3 weken nog niet over is kan ik weer naar de gynaecoloog. Is het wel over dan mag ik de afspraak afbellen. Denk dat ik m voor de zekerheid gewoon laat staan!
Ik ga zo ook maar eens op zoek naar een verloskundige!

OOO wat ben ik nu blij zeg!

He Kb hoe is het met jou dan? Jij bent de gevaarlijke 12 weken uit toch??!!
Voel je je nog goed??

En jij hopey,
Jij een lekkere vakantie gehad??
Hoe is het verder?!

Liefs Annie

hey kb,

Duh.. jij bent vanaf juni al de 12 weken voorbij oooohh wat ben ik op dit moment toch vergeetachtig zeg. Dus als ik een beetje snel reken dan ben jij nu een week of 15 toch?!

xxx

Hey @nnie gefeliciteerd meid,

mooi he? Ik zat al met spanning op je berichtje te w8en, fantastisch

Ik ben nu in mijn 15e week idd, (14w+4d)

Alles gaat prima, ben nu alleen erg ziek....griepje bleh
Toch gaan werken aangezien er bijna geen personeel overblijft met de vakantie periode nu.....moet eigenlijk in bed liggen maarja

Ik heb vorige week vrijdag voor het eerst naar het hartje mogen luisteren, echt stoer haha

Krijg voor mijn vakantie de 20 weken echo nog en dan weten we hopelijk wat het wordt  we zijn zo nieuwsgierig, ik heb nl. heel sterk het gevoel dat het een jongen is....mijn vriend juist andersom haha....we zullen zien

Wanneer krijg je weer een echo?

x

Hey hoi,

Mooi balen zeg dat je ziek bent. Denk je wel goed om jullie 2-en?! Ziek is ziek he!
Wat spannend zeg jullie volgende echo!
Loop jij bij een verloskundige of gyneacoloog?

Als mijn bloedverlies stopt dan moet ik de afspraak bij de gyneacoloog afbellen. Dat is over 3 weken, dan ben ik dus 9 weken zwanger.
Maar blijf ik deze klachten houden dan mag ik wel komen.
Eigenlijk wil ik gewoon het liefst sowieso nog 1 keer naar haar toe gaan want dat betekent dat ik over 3 weken alweer een echo krijg.

Als mijn klachten ophouden dan moet ik naar de verloskundige. Weet jij wanneer je bij haar de 1ste echo krijg?

Grappig dat jij denkt dat het een jongen wordt. Wij denken dat bij ons nl ook!
Wij willen het ook erg graag weten!
Ben zeer benieuwd bij jou! Zet je het dan op dit forum?!

Nou meissie beterschap!

Ja ziek is ziek  hmmm ach komt goed, ben een eigenwijs typetje

Ik kan me voorstellen dat je nog graag een echo wilt, nu was er immers niet echt iets herkenbaars te zien denk ik, plus dat het toch wel een fijn gevoel is.

Ik loop zelf bij de verloskundige, soms wel jammer want bij de gyn. krijg je vaker een echo.
Mijn buurvrouw krijgt bijna iedere 2 a 3 weken een echo, terwijl die ook bij de gyn. loopt omdat ze geopereerd is aan haar verklevingen.....

Over het algemeen vind ik de verloskundigen toch wat meer menselijk dan die botte gynaecologen. Dus ik vind het wel best zo, tijd vliegt voorbij hoor, dus voordat je het weet weer een echo!!!

Wij willen ook een pretecho doen na de 20 weken echo, 3/4 D en dan op dvd enzo (mooi voor later) om zeker te weten dat het geslacht idd goed gezien is.

Zal je gebeuren zeg hahaha, alles rose, komt er ineens een jongen uit VERRASSING !!
Ik houd het niet geheim hoor, kunnen we toch niet, dus ik zal het hier ook ff neerzetten.

Hoest met je borsten? worden ze al wat pijnlijk gevoelig? ik heb er nog steeds last van grrrr minder hoor
Ik ben echt een buikslaper dus dat wordt wat....

Nou ik ga weer ff aan het werk (kan nog wel pagina's vol tikken hehe)

x

Hey KB,

Hoe is het nu??
Wat leuk dat jullie willen weten wat het word. Wij willen het ook graag weten.
Ik weet nog niet of ik hierop kan schrijven wat het bij ons wordt, want ik ben hier gespot! Zoals je mischien gelezen hebt een paar blokjes terug. Als mijn man en ik besluiten dat de familie t mag weten dan kan ik t hier opschrijven.
Maar eerst de gevarenzone veilig uit zien te komen.
Ben morgen precies 7weken zwanger en begin met de dag beroerder te worden. Vandaag ook zo ontzettend misselijk en moe en koud. Begrijp me niet verkeerd ik heb het er graag voor over maar soms komt het even niet uit!
Mijn borsten zijn lekker aan het groeien, daar ben ik wel erug! blij mee want zoveel heb ik niet haha!! Ook een stuk gevoeliger. Verder is mijn buik aardig aan het groeien weet alleen niet of dat door de baby komt of door mn darmen. Want daar heb ik ook nog flink last van.
Gister na een middag winkelen zo'n ontzettende pijn in mn onderbuik/liezen gehad. Ik heb gelezen dat dat bandenpijn is!

Nou meis, hoop dat alles goed met je gaat!

Tot snel!

Liefs Annie

Terug
Bovenaan