Ja ziek is ziek hmmm ach komt goed, ben een eigenwijs typetje
Ik kan me voorstellen dat je nog graag een echo wilt, nu was er immers niet echt iets herkenbaars te zien denk ik, plus dat het toch wel een fijn gevoel is.
Ik loop zelf bij de verloskundige, soms wel jammer want bij de gyn. krijg je vaker een echo.
Mijn buurvrouw krijgt bijna iedere 2 a 3 weken een echo, terwijl die ook bij de gyn. loopt omdat ze geopereerd is aan haar verklevingen.....
Over het algemeen vind ik de verloskundigen toch wat meer menselijk dan die botte gynaecologen. Dus ik vind het wel best zo, tijd vliegt voorbij hoor, dus voordat je het weet weer een echo!!!
Wij willen ook een pretecho doen na de 20 weken echo, 3/4 D en dan op dvd enzo (mooi voor later) om zeker te weten dat het geslacht idd goed gezien is.
Zal je gebeuren zeg hahaha, alles rose, komt er ineens een jongen uit VERRASSING !!
Ik houd het niet geheim hoor, kunnen we toch niet, dus ik zal het hier ook ff neerzetten.
Hoest met je borsten? worden ze al wat pijnlijk gevoelig? ik heb er nog steeds last van grrrr minder hoor
Ik ben echt een buikslaper dus dat wordt wat....
Nou ik ga weer ff aan het werk (kan nog wel pagina's vol tikken hehe)
x