voor kb80

Hoi hoi,

Kb even een vraagje. Ik heb nu al 2 dagen continue last van buikkramp. Had jij dat ook?? Of wat kan het zijn?
Hoe is het verder met je??

Lieve Hopey,

Ik wil jou voor maandag heel veel succes wensen, hoop dat je een goede uitslag krijg!!
Al het gevoel dat je ongesteld moet worden??!!

Liefs Annie

Hoi Annie,

Bedankt!

Eng idee, dat je buikkrampen hebt. Ik heb weleens gelezen dat meerdere wat voelen in het begin...

Ik heb verdorie sinds gister af en toe bruine afscheiding.  Dat is voor mij altijd het teken dat ik ongesteld ga worden. Maar dat kan nog wel 5 dagen duren...
Mijn HA zei eens dat dat bruine niet erg is, maar dat je dat niet hebt als je zwanger bent. Dus wanneer ik dat bruine zie dan weet ik wel weer genoeg...grrrr!
Wel weer een grote teleurstelling en er zijn dan ook weer traantjes gevloeid, ik kan niet meer zo goed tegen de teleurstelling en de onzekerheid (of alles wel goed is van binnen).

Heb jij weleens bruine afscheiding gehad en zoja wanneer? Ook al dagen voor je menstruatie?

Jij sterkte met wachten op eerste echo!  

Liefs Hopey

Zozo pagina 5 alweer!!!

Hey hopey,

Ik lees dat je best zwanger kan zijn ondanks dat je bruin bloed verlies. dit schrijnt oud bloed te zijn. Kijk voor de gein maar eens even op het zwanger zijn forum.
wat wel zo maf is is dat jij het iedere keer voor je nod hebt. Vraag het anders een keer in het ziekenhuis.

Frustrerend is het he als je toch weer ongesteld wordt.
Ik heb dus echt de hele dag kast van mn buik. Vind het doodeng. Maar die meiden zeggen dat het kan dat je baarmoeder aan het oprekken is.

Ikzelf heb nooit echt bruin bloedverlies gehad. Ja eergister een klein drupje. maar verder nog nooit.

Hey lieve hopey,
Ik wens jullie echt veel succes voor maandag!**************************************
Ik zal aan je denken!!

Tot snel!

Liefs Annie

Hey @nnie,

ja hoor dat had ik ook, naar gevoel he?

Ik moest zelfs een paar keer gaan liggen en diep ademhalen, zo erg.....
Ik had me toen ook veel te druk gemaakt, dus dan wordt je weer ff op de feiten gewezen.

Maar verder heb ik altijd wel menstruatiekrampjes

Maak je niet druk meid

Nou mijn menstruatie zit er echt aan te komen hoor...
Heb al tampon in omdt het meer wordt en ook al beetje rood af en toe. Dan weet ik wel weer genoeg. Wat een teleurstelling weer, had deze maand zo'n hoop omdat het bruine voor mijn doen best lang weg bleef.

Bah, voel me rot...
Nu morgen nog...

Ik hou jullie op de hoogte,

Liefs Hopey
ps: hoop dat met jullie alles goed blijft gaan!

Jeetje wat KUT voor je zeg, hopey. Sorry voor mn taal, maar had het zo leuk gevonden om met zn 3-en zwanger te zijn.
Wie weet volgende maand, tussen mij en kb zit ook 1 maand verschil!!!

Ben erg benieuwd morgen naar je uitslag, zal voor je duimen!

mijn buikramp is gelukkig wat minder vaak maar nog lang niet weg. Af en toe ga ik naar de wc om te kijken of ik per ongeluk nietaan het vloeien ben. Tot nu toe nog niet gelukkig!!
Misselijkheid is ook minder, heb wel een er luchtig gevoel in mn buik, en slaap heel erg veel. Wordt morgen afkicken als ik weer de hele dag moet werken!

ben ik gestopt met roken, en moet zeggen dat ik er soms vreselijk veel zin in heb, maar dat het me veel minder moeite kost om niet te roken dan met mijn vorige stoppoging.
Denk dat dat komt omdat ik nu zwanger ben.
Kb jij rookt niet he? En jij Hopey?

Nou meiden,

Rustig aan!

Tot snel

liefs Annie

Das idd  Hopey, maar ook jouw wondertje komt hoor.
Succes vandaag, hou je taai meid.

@nnie: nee ik heb nooit gerookt gelukkig, wat goed van je dat je bent gestopt .

Ja ik ben nu nog steeds wel erg moe hoor, leuk he? NOT maarja alles beter dan misselijkheid etc.

Ik heb nu moeite met uitslapen, ben vroeg wakker....kan daarna wel weer een middagdutje doen, hmmm heerlijk.
Kom echt vermoeid thuis van mijn werk, ga dan het liefst om 21 uur al naar bed haha.

Heb vannacht bijna geen oog dicht gedaan pfff, ik vind het onbewust toch wel heel spannend de test van morgen

Nou ik ga een poging tot werken doen bleh!!!!

Nou dames, we faxen wel weer

Hey Hopey,

Waar ben je toch?? Hoe is de uitslag??
Ben zooooo benieuwd naar je!

Met mij alles goed! Heb nog steeds krampen en een beetje brandend maagzuur. Verder ben ik strondchagerijnig!! Dus noemt mijn man mij hormoontje haha!!

Tot snel!

Liefs Annie

Terug
Bovenaan