voor kb80

Hey meid,

gelukkig is alles goed afgelopen

Wat een gedoe he? maar het frummeltje doet zijn/haar best gelukkig

wat betreft de zwangerschapsduur....zie dat het verschil minder is dan 5 dagen...hij blijft dus gewoon hetzelfde als de vorige....maar goed wat is nou die paar daagjes...

HET HARTJE KLOPT!!!! dat is het belangrijkste, met dit aantal weken een kloppend hartje is echt bijna zekerheid voor een minimaal risico dat het nog misgaat hoor.

Liefs

Hey @nnie,

heb je nou je echo al gehad of heb je die nou morgen????

Spannend hoor, hoe voel je je en heb je nog bloedverlies gehad?

Hoop snel van je te horen....

Ff kijk of mijn banner nog werkt

Hopey: ben je al terug van vakantie?????

xxx

Hey KB!

Morgen krijg ik mijn echo. Spannend hoor! je voor me?!
Ik heb zaterdag en zondag ook nog bruin/bloedverlies gehad. Dus ik hoop maar dat het nog helemaal goed zit hier binnen in mn buikje!!!

Hopey komt 6 augustus pas terug van vakantie, wat een luxe he! Ruim 1 maand vrij!!

Hoe is het verder met jou??
Je bent al een heel eind op weg he!!! En je buik groeit ook flink door  Heerlijk of niet!!

Nou ik laat je zsm weten hoe mijn echo is geweest!!!

xxx @nnie

Hey Annie en KB!

Hier weer even een berichtje van mij.
Mijn vriend en ik zijn bijna   weken met mijn ouders wezen zeilen naar Denemarken. Was heerlijk. We zijn nu een week thuis (vanaf vorige week donderdag al maar probeerder niet direct op het forum te kijken...) en gaan vanaf zondagavond nog een week zeilen met z'n 2tjes in Friesland. We hebben een zeiljachtje gehuurd.
Deze week is het zoontje van mijn vriend bij ons (mijn vriend is gescheiden).

Helaas ben ik maandag weer ongesteld geworden...
Mijn vruchtbare dagen waren natuurlijk net toen we met mijn ouders op de boot zaten...lekker onhandig. We zijn zo gek geweest om toen 1x te klussen in het vooronder tewrijl mijn ouders aan het varen waren met de motor aan. Wel met medeweten van mijn ouders overigens, dus we konden niet onverwachts "gesnapt" worden. Wel erg genant hoor, en niks aan op deze manier klussen. Moet je nagaan hoeveel je er op een gegeven moment voor over hebt. Ik wilde niet een maand overslaan, helemaal niet nu we nog maar een paar maanden hebben om op een natuurlijke maniet zwanger te raken en ik anders straks waarschijnlijk onder het mes moet . Volgende maand vallen mijn vruchtbare dagen weer onhandig. Dan wil mijn vriend een aantal dagen naar de Sneekweek. Hij is dan nog vrij (zit in onderwijs) en ik moet dan weer werken. Hij slaapt dan bij zijn ouders en moet dan misschien speciaal om te klussen even terugkomen. Het wordt ons ook niet makkelijk gemaakt op deze manier...

Nouja we gaan gewoon door maar ik heb het er af en toe wel heel moelijk mee. Met name als de ongesteldheid zich weer aankondigd door dat bruinverlies, dan zie ik het allemaal even heel somber in.

Nouja we geven de hoop niet op!

Ik heb jullie berichtjes van de afgelopen tijd gelezen; Annie spannend dat je morgen weer een echo hebt! Gelukkig heb je het hartje al gehoord, dat moet een hele geruststelling zijn. Laat maar weten hoe het orgen was!

KB, het schiet al aardig op met jou he? Al 16 weken, jemig wat gaat dat snel! Zijn we dan al zo lang met elkaar aan het mailen? In het begin was niemand van ons zwanger!
Ik hoop dat ik me snel bij jullie kan voegen!

Nou meiden, ik denk niet dat ik elke dag op het forum kijk, maar ik kijk vast nog wel even deze week een keer.

En anders na 6 aug weer.

Tot snel,

liefs Hopey

Hey hopey,

Fijn om weer wat van je te lezen!
Lekker hoor varen!! Wel ontzettend balen dat je ongesteld bent geworden. Maar begreep dat je de vruchtbare dagen ook niet echt heb kunnen benutten, mooi balen. Al helemaal als je vriend aankomende maand in Sneek zit.
Hoop toch dat het snel raak is bij jullie!

Hey KB,

Hoe is het met je??

Met mij alles goed. De echo was helemaal goed. Volgens deze berekening ben ik vandaag 9 weken. Heerlijk die wisseling!
Hij zei dat het er zo goed uitzag dat we eigenlijk niet meer bang hoeven zijn voor een miskraam. Zei wel dat hij natuurlijk niet in de toekomst   kan kijken. Maar goed, ben erg blij met zijn woorden!

Ik mag ook bij hem onder behandeling blijven! Betekent dat ik iedere 4a5 weken controle krijgen EN een echo!!!!!

Nou meiden,

Ik duik snel mn bedje in!!

tot snel!!

xxx Annie

hey meiden,

Waar zit iedereen toch?
Hopey hoe is het met je? Heb je nog een fijne vakantie gehad??

Kb, hoe is het met jou? Hoe voel jij je?

Met mij gaat t wel goed. Heb gister wel weer wat bloedverlies en krampen/steken gehad. Bloed is nu weg maar de krampen/steken heb ik helaas nog steeds. Ik weet inmiddels dat het niks hoeft te betekenen maar ik vind het iedere keer toch wel weer heel erg vervelend.

Morgen afspraak bij de vk, stond al en die bel ik nu echt niet meer af!

Ik hou jullie op de hoogte!

Ik ga nog even van t mooie weer genieten!!!

xxx Annie

hey meiden,

Met ons alles goed! Gister de termijn echo gehad en die komt uit op vandaag 11 weken!kindje groeit ook goed! is nu bijna 4 cm!
Alleen mijn buikkrampen is een echt drama. komt echt van mn darmen af.Vreselijk.
Heb jij ook zo'n last van je darmen gehad, kb??

Hoe is het verder met jullie??!!

xxx @nnie

Hey @nnie,

balen zeg

Ik had/heb daar gelukkig geen last van.

Probeer maar lekker uit te rusten en vezelrijk te eten en veel te drinken.

Je bent klaar met je foliumzuur denk ik zo he?

Ik had van de week weer even "groei"krampen.....gaat echt vlot.
Ben nu al 3 a 4 kilo bijgekomen pfff.

Vrijdag naar de Vk voor normale controle, ben benieuwd!!

Nou meis, rustig aan he

Liefs

Terug
Bovenaan