voor kb80

hey kb,

Spannend zeg,vrijdag weer naar de verloskundige  Kun je wel weer even zn je horen!!!
Heb je weleens aan zo'n doptone (als ik t goed schrijf) gedacht? Zal je zo'n ding wel of niet aanschraffen???
Ik twijfel er over. Je krijgt m namelijk als je lid word van een of ander blad!! Lijkt me wel leuk en mooi. Maar aan de andere kant,straks hoor je zn hartje niet en dan schiet je in de stress.

Ik ben idd klaar met de folium!!! Ik blijf voorlopig wel de zwangerschapsvitamines van Puur mama slikken!!

Ik hoop echt dat mn krampen snel wat minder worden want hier word ik echt gek van!!!!!!!!!!!!!

Nou, doe je rustig aan??!!

Hoi Annie en KB,

Hier ben ik weer even en ik ga jullie vertellen dat ik voorlopig ga proberen afstand te nemen van het forum. Ik ben nog steeds niet zwanger en had vandaag een flinke dip. ik zat op het werk en mijn vriend smste me dat weer een vriendenstel van ons zwanger is. We wisten  al dat zij ook bezig waren sinds kort en ja hoor, natuurlijk binnen no time zwanger. Ik had ineens de tranen in mijn ogen staan op het werk. Gelukkig zat ik met een (ook zwangere) collega op de kamer die wel weet dat het bij ons nog niet lukt en zij begreep mijn reactie  wel. Het was 4u en het liefst was ik meteen naar huis gegaan, wilde gewoon weg.  
Toen ik thuis kwam heb ik eerst een tijdje in mijn eentje een potje zitten janken. Mijn vriend zit nog in Sneek en komt morgen terug. Is gister wel even speciaal teruggekomen om te klussen aangezien ik dacht dat mijn eisprong nog niet geweest was en wel elk moment kon komen.  Echt gekkenwerk eigenlijk dit, echt niet leuk zo, maar wat moet je?

Ik denk dat ik er teveel mee bezig ben en wil daarom even afstand nemen van het forum.

Bij jullie gaat alles goed zo te lezen, mooizo, houden zo!
Wanneer ik zwanger ben of er grote dingen gaan gebeuren meld ik me wel weer op het forum. Of als ik eerder toch heel sterk de behoefte krijg.

Ik zal alleen dekomende dagen nog even een keer kijken of jullie nog gereageerd hebben op deze mail, maar daarna laat ik me voorlopig even niet meer zien hier.

Ik wens jullie een hele voorspoedige zwangerschap en dat alles goed mag blijven gaan!

Liefs Hopey
ps: bedankt voor jullie meeleven!

Och lieve hopey, ik zat met tranen in mn ogen je mailtje te lezen.
Ik weet zo goed hoe jij je voelt en wat je nu door moet maken. Het is gewoon zwaar klote dat 'iedereen' om je heen zwanger word alleen jij nog niet. Tenminste zo voelt dat natuurlijk.

Ik vind het een heel goed idee van je om 'afstand' te nemen. Ik adviseer je ook om niet met het vrijen voor de meeste kansen bezig te zijn. Doe het alleen wanneer jullie zin hebben en verpicht elkaar tot niets.
Iedereen heeft een andere eisprong,dus wie zegt dat je 'nu' je eisprong hebt. Ik was er zelf ook zo erg mee bezig. Dacht iedere keer; nu moeten we want volgens mij heb ik nu mn ei. Nou blijkbaar niet dus.... Ik heb mn eisprong in de week direct na mn menstruatie. Nou dat had ik nooit verwacht.
En pas toen ik de rust voor me zelf vond, en er niet mee bezig was (lees:minder mee bezig was) werd ik zwanger!

Ik hoop echt dat je ons snel mag vertellen dat ook jij een positieve test in je handen hebt. Dat gun ik je echt!

Ik strooi nog even wat glitters voor je, en hoop dat ze snel mogen werken!************* *************************** ********* ************** *************** ****************
********* ******************************* *********************** ************** *******************

Ik denk aan je!!

En probeer ondanks alles toch positief te blijven he!!!!

Hele dikke knuffel!

@nnie

Hoi Annie,

Toch nog even een reactie van mij...
Bedankt voor je lieve reactie!

Nu ben ik toch nieuwsgierig geworden, wat voor cyclus had jij ongeveer? Omdat jij schrijft dat je eisprong in de week na de ongesteldheid al was. En gebruikte jij ook ovulatietesten en temperatuurde jij ook? Ik wel, en ga daar eigenlijk helemaal op af. Ik denk weleens dat we misschien toch eerder moeten beginnen met klussen, want stel dat we nu steeds te laat zijn?
Afgelopen maand heb ik geen ovulatietesten gedaan, alleen getemperatuurd. Had er even helemaal geen zin in tijdens de vakantie. Maar op basis van mijn temp. lijkt het dat we deze maand wel goed getimd hebben. Dus wie weet...maar durf niet teveel meer te hopen, dan is de klap weer zo hard.

Misschien moet ik zowiezo geen ovulatietesten meer gebruiken, maar op mijn gevoel afgaan. Mijn cyclus varieert tussen de 25 en 29 dagen ongeveer.

Nog even jouw reactie afwachten, en dan trek ik me terug...

Liefs Hopey

hey Hopey,

Mijn cyclus was wel onregelmatig. Ging van bv 22 dagen tot op zn hoogst 40dagen.
Ik heb wel een poosje getempd maar werd er niet veel wijzer van. Ik had wel een eisprong maar geen goede. Want ze zeggen dat een goede eisprong minimaal 10 dagen duurt. En bij mij duurde die korter.Ovulatietesten heb ik nooit gebruikt, alhoewel ik dat wel heb overwogen.

Gooi voorlopig die thermometer en ovulatietesten overboord en probeer nergens aan te denken!

Ik wens je heel veel succes en alle geluk toe!

Dikke knuffel  @nnie

Hoi Annie!!

Ik lees af en toe met jullie mee en nu lees ik dat jij ook zo'n hopeloze cyclus had, die van mij zit tussen de 28 en 44 dagen. Je zegt dat je geen goede eisprong had, maar je bent toch zwanger geworden, dus dan is'ie toch wel goed?? Ik vind het altijd een geruststelling om te lezen dat er toch nog hoop is met zo'n idiote cyclus.

Pink

Hey Annie,

Wat bedoel je met een goede eisprong moet minimaal 10 dagen duren?
Bedoel je de rijping van het eitje totdat hij springt?

Hoe zit dat dan met mensen die een cyclus hebben van 22 dagen? Komt hun eitje dan niet volledig tot rijping?

Ik heb gelezen dat bij bijna iedere vrouw er ongeveer 14 dagen zit tussen de eisprong en de menstruatie die erop volgt.

Door de ovulatietesten en mijn temp. kan ik tot nu toe daardoor altijd goed voorspellen wanneer ik ongesteld moet worden. Als m'n eisprong later is, weet ik dat ik ook later ongesteld moet worden. Op die manier heb ik dus ook nooit (onterecht) het gevoel gehad dat ik overtijd was. Omdat ik wel wist dat de ongi later zou komen.

Het temperaturen doe ik nog ook omdat ze straks in het ziekenhuis deze lijsten ook willen bekijken. Daar kunnen ze veel informatie uithalen (of en wanneer ik een eisprong heb). Volgens mij heb ik wel een eisprong, want mijn temp is altijd netjes hoog de 2e helft van mijn cyclus en de 1e helft laag.

Ingewikkeld allemaal he...

Liefs Hopey

hai,

Ik weet niet precies waarom je een eisprong van minimaal 10 dagen moet hebben. Dit is wel wat mijn huisarts tegen mij heeft gezegd.
Maar blijkbaar werken jou ovu testen dan wel, want je wordt wel net na ong. 14 dagen ongesteld toch?!

Het is idd allemaal heel ingewikkeld!!

Probeer aljeblieft positief te blijven en de hoop er in te houden!!

Liefs @nnie!!

Terug
Bovenaan