Voor Lieve Kriebels..

A

Anoniem

Guest
Hey meis,

Vanmorgen opgestaan.. en ja hoor  de duiveltjes zijn er dan toch eindelijk!
Ik voel me er super bij, voor de eerste keer in mijn leven denk ik..Het voelt aan als een opluchting.. zoiets van..nu kan ik weer lekker gaan tellen en uitrekenen en dat het volgende maand dan liefst dik en duidelijk raak is!
Gisterenavond merkte ik oppeens dat mijn borsten totaal ongevoelig waren geworden..na langer als 1 week aan een stuk overgevoelig te zijn geweest (dit had ik nog nooit gehad) oppeens niets meer..Toen wist ik het gewoon..gewoon ongesteld worden en daarna terug opnieuw beginnen.
Ik hoop dat het deze maand wel lukt!!Gaan we er samen voor??

Wou ik nog vragen..Je leest hier vaak dat het beter is om het om de dag te doen..kwestie van de kwaliteit van het sperma.. wij doen het zoiezo elke dag..
Maakt dit de kans dan kleiner dat het lukt??  Ik kan me niet voorstellen wat dat zou geven als we het niet meer zo vaak kunnen doen.. hihi.. zijn echt helemaal gek op elkaar..maar ja,als het beter is zullen we er wel iets op vinden zeker ..
Ik duim voor ons beide dat we samen de volgende ronde lekker gezond en super zwanger zijn van onze mannetjes!!!

En hoe gaat het met jullie daar??En op je school ?

Dikke knuffel

Niunia

Hoi Niunia,

wat goed van je dat je er zo over denkt, zo zou het ook gewoon moeten zijn maar ach de vrouw is een gek wezen, mijn vriend zegt jullie zijn lopende hormonenfabriekjes...

hij heeft gelijk en als de hormonen zich even rustig houden dan verzinnen we er wel weer een paar bij.

voor dat ik ongi moet worden, heb ik altijd een super werkdrang en gaat het hele huis op de kop de volgende dag zit ik dan meestal ongi te zijn in een huis dat blinkt van frisheid. vandaag voelde ik ook een schoonmaak bui opkomen maar dacht gelijk nee dat mag niet want ik wil morgen niet ongi worden ( morgen is mijn 28ste dag) dus heb ik alle borstels en stofdoeken en schoonmaakmiddelen maar aan de kant gegooid en ben in de zon gaan zitten lezen. is dit ook een teken?????

ik hoop het zo ook gezien mijn leeftijd nu al spookt het door mijn hoofd je bent te oud en dan hoor ik weer van bekende er weer een een baby heeft gehad met 40. Ik voel me nog verschikkelijk jong en heb een idee dat ik nog maar net begin. In mijn omgeving schatten ze mij altijd te jong in en niemand zegt (als ze horen dat ik zwanger probeer te raken) ben je daar niet te oud voor????

mijn vriend leeft ook in spanning mee en zei gisteren nog ik wil je zo graag een kleintje geven. Elke maand als ik vertel dat ik ongi ben ( we zitten in ronde 6) is ook hij erg teleurgesteld . Ik zou graag een kleintje krijgen in de lente of zomer maar liever een in de winter dan helemaal niet.
Mijn zus was na de eerste keer al zwanger, mijn schoonzus kreeg 2 keer een tweeling in 2 jaar mijn moeder is ook heel vruchtbaar en er zijn meerdere tweelingen in de familie. Frustrerend nietwaar?????

groetjes

Hey Bonus!!

Ja,ik kan er heel positief bij denken deze keer,maar alleen maar omdat ik 5 dagen geleden negatief had getest,en ik mezelf ondanks alle kleine "zwangerschapskwaaltjes" heel erg bleef voorhouden dat het maar fantasie was en dat ik 1 van de dagen wel ongesteld ging worden.Dit heeft me echt een beter gevoel gegeven.
Ik was namelijk diep in de put toen ik negatief had getest,en mijn vriendje zei me toen heel wijs,dat het leuk moet blijven..dat het draaid rond de liefde en de natuur.
Ik zit nu in ronde 2 en ga nu door naar ronde 3..Ik heb in die 2 maanden geleerd dat je lichaam je best wel voor de gek kan houden.Ik ben moe geweest,misselijk,overgevoelige tepels..Borsten zijn gegroeid (waar ik zoiezo al heel blij mee ben  ik had namelijk een heel klein A tje ) en toch bleek het telkens niets te zijn.Ook de duiveltjes zijn een week langer weggebleven deze maand..
Ik denk dat het er echt wel mee te maken heeft dat je er dag en nacht mee bezig bent.

Mijn hele familie,langs moeders kant zijn super vruchtbaar!!En ik begin het gevoel te krijgen dat ik toch meer de aard van mijn vader heb op dit vlak.. inderdaad best wel frustrerend.. maar ach.. Geduld word vast en zeker wel beloond.

Mag ik je vragen hoe oud je bent?
Persoonlijk ben ik van mening dat er geen juiste leeftijd bestaat voor zwanger te worden.Ikzelf ben amper 19,en mijn moeder,die nu 43 jaar is heeft een zoontje van 3..
Als je hart je verteld dat je er klaar voor bent.. dan is dat toch ook zo?
In je omgeving zal er altijd wel iemand zijn die commentaar heeft.. hoe oud je ook bent..

Ik wens je veel succes voor de komende dagen rustig door te komen..En natuurlijk om zwanger te worden.Geniet van de dagen en probeer alles positief te bekijken.
Hou ons zeker op de hoogte hoe het nu gaat met jou en of de duiveltjes komen of wegblijven!

Veel liefs
Niunia

op naar de volgende maand dan maar; dat zal het voor mij ook betekenen ik vind het opzich ook niet erg als ik ongi ben maar ben de eerste dag wel even teleur gesteld en daarna gaan wij weer vrolijk verder .ben wel aan het tellen geslagen volgens mij is dat ook niet altijd oke want je bent er dan te veel op gericht en bij mij is het probleem dan verwacht ik er ook wat van en dan voel je ook van alles. maar ja onbewust ga je toch weer rekenen van zou het dan toch nog............

He lieve Niunia,

Sorry voor dit veel te late berichtje, heb het erg druk met school. Wat jammer van je ongie, maar aan de andere kant eindelijk zekerheid. En voor mij is het wel gezellig want nu kunnen we er deze maand er samen voor gaan. Ik vind het zo supergezellig.

Over dat vrijen ik weet het ook niet helemaal precies hoevaak goed is, ik heb er wel vanalles over gehoord eigenlijk hetzelfde wat jij hebt gehoord. Volgens wat ik heb gehoord is het het best als er heel veel levende spermacellen in het zaad van je man zitten om een goede kans te maken. Op het moment dat je heel veel vrijd dan zitten er relatief minder in dan dat je er bijvoorbeeld een dag tussen laat zitten. Ik heb zelfs wel eens gehoord dat je voor je vruchtbare dagen het best 6 dagen tussen kan laten zitten. Wij zijn hier nog niet echt mee bezig, omdat mijn vriend dat niet ziet zitten. Hij wil gewoon lekker vrijen als we het allebei willen en niet omdat we dan toevallig vruchtbaar zijn. Momenteel is dat helaas weinig want hij heeft spanning op zijn werk snik, maar ja hopelijk gaat dat weer snel over want ik wil wel graag. Hij zegt dat hij er anders met zijn aandacht niet helemaal bij is en dat begrijp ik ook heel goed en vindt ik ook heel lief, maar hij is zo aantrekkelijk.

Op school gaat het niet echt fantastisch nog ik loop een beetje achter voor mijn gevoel en ik had laatst een 4, maar ja dat is ook niet verwonderlijk als je niet leert.

Wat ontzettend lief trouwens dat je een topic helemaal voor mij hebt geopend, ik zit hier helemaal te glimmen.

Ik hoop echt dat deze maand onze maand wordt en wat je zegt dat we samen heerlijk gezond zwanger kunnen zijn. En de rest natuurlijk ook!

xxx en heel veel liefs
kriebels

Hoi Niunia,

Je vroeg mij hoe oud ik ben nou 6 jaar jonger dan je moeder.

ik zou dus vandaag ongi moeten worden maar tot nu toe nog niets te bespeuren dan alleen een beetje kramp af en toe rechtsonder in mijn buik.

spannend hoor maar het is allemaal nog zo kort en die duiveltjes zijn zo genieperig ze komen er zo aan als ze willen.

ps ik ga maandag naar putten naar de sauna drome weet jij of andere of dat in dit stadium gevaarlijk is ( ik ga er dan vanuit dat ik niet ongi wordt voor die tijd) Ik heb namelijk ooit zoiets gehoord???

groetjes Bonus

Hey lieve kriebels!!!

Wel..waarom geef je hem eens geen ontspannende erotische massage??
Ben er zeker van dat hij dan geen nee kan zeggen ..hihi..
Ja vind ik ook heel leuk,kunnen we er samen voor gaan..en wie weet samen zwanger zijn ..geweldig lijkt me dat.

En voor je school..dat zal uiteindelijk wel lukken!!

Ik moet nu studeren dus ga het kort houden..ik ga waarschijnlijk ook een paar dagen niet op internet kunnen we gaan naar mijn vriends ouders en daarna naar de zee.

Maar hou me zeker op de hoogte..

Dikke knuffel en de groeten aan je man!

Liefs Niunia

Hoi Bonus,

even een antwoord op je vraag. Mij is altijd verteld dat je de eerste 12 weken van je zwangerschap beter niet naar de sauna kan gaan ivm de aanleg van de organen ed van je kindje. Ik heb dat dus ook niet gedaan toen ik zwanger was van Danjel (bijna 1) na die 12 weken kan het helemaal geen kwaad als je zowiezo al vaker naar de sauna gaat en als je erg goed op je lichaam let. Veel drinken en uit de sauna gaan als je jezelf niet helemaal lekker voelt. 2 weken geleden zag ik in Hierden bij de Zwaluwhoeve ook een hoogzwangere vrouw zitten.

Groetjes Babette

Terug
Bovenaan