Voor Lieve Kriebels..

Hoi lieve Niunia,

Wou jij hebt ook een mooie naam, oh ik weet al niet meer hoe je het schrijft. Sorry dat het zo lang heeft geduurd ons internet deed het even niet. Wat moet je al snel weg, wat sneu voor jullie? Ik heb mijn ei alweer gehad mijn temp is alweer hoog snel he. nou weer afwachten. Ik had trouwens perongeluk mijn naam ingetoetst stom he, maar goed maakt eigenlijk ook niet uit. Ik vind het ook erg leuk om te weten wat jouw naam is vroeg me al af of het jou echte naam was? Mijn vriend heeft een keer meegelezen met een stukje van jou dat vond hij ook erg leuk, maar verder doet hij er niets aan.
Ik ben blij dat internet het weer doet, kan ik weer met je schrijven, zo gezellig om het te delen.

Ik schrijf snel weer, veel sterkte he en succes met leren ik heb morgen tentamen oei spannend.

xxx Kriebels

hoi daar ben ik weer

Ik vind het zo sneu voor jullie dat je al zo vroeg weg moet. Balen zeg dat je de moeilijke vakken meteen in het begin hebt. Wel heel erg leuk om je familie weer te zien hoe lang is het nou geleden dat je ze gezien hebt? Heel veel sterkte en succes he. Waarom ga je eigenlijk al een week van te voren?

Ik hoop zo dat ik zwanger ben ik kan dus gewoon al zwanger zijn of noem je dat nu nog alleen bevrucht??? Nou ja laten we het maar hopen.

groetjes trouwens ook van Jonathan en groetjes aan jouw vriendje he.

hele dikke knuffel

Kriebels

p.s ik gun het jouw ook zooooooo erg om zwanger te worden, hoop ook gewoon dat het al gelukt is, voor ons allebei dat we deze maand gewoon samen zwanger kunnen zijn. Nou meid zet hem op

xxxxxxx

Wie kan hier over mee praten? Ik ben 25 jaar woon met mijn lieve vriend al 4 jaar  samen en zijn (al meer dan tevreden) 12 jaar bij elkaar, maar....ik wil al erg lang graag kinderen en hij wil voorlopig nog geen kinderen, hij wil nog van alles doen ( en moet dit dus doen van mij en met ennige haast waar hij om kan lachen..)en wil ze wel alleen nu nog niet...hij zegt dit al jaren...hij is erg leuk met mijn 5 neefjes en nichtjes en mijn 8 jaar oudere zussen zegen dat hij er wel nooit voor klaar is en het ons gewoon eens overkomt. Het geval, vorig jaar na een lange verre reis te kort pillen mee genomen, samen besloten dat ik dan helemaal zou stoppen, kan mijn lichaam lekker schoon worden, wel dus veilig vrijen wat hij erg lastig vindt...en regelmatig niet gebeurd, en ik dan in volle spanning wacht wat er dan gaat gebeuren , geen alcahol drink enz, dat was augustus 2005, nu nog steeds een erg onregelmatig. van de week naar de huisarts geweest omdat ik op controlle moest voor een evt cyste in mijn onderbuik ( die al 3 keer is weggehaald) het verhaal kwam er op of we aan kinderen wilden beginnen....alles uitgelegd, en het volgende, ze denkt dat ik geen  eisprong heb ik moet gaan temaraturen, en natuurlijk ben ik nu al 13 dagen overtijd ! ik heb de eerste keren dat ik overtijd was samen met mijn vriend een test gedaan en uiteraard niets..wel had hij het erg leuk gevonden en trooste me dan met mijn verdriet (hij weet dat het mij erg dwars zit) nu denk ik steeds het zal allemaal wel , en wordt ik erg verdrietig als er weer eens iemand verteld dat ze een kindje krijgen, natuurlijk wel erg blij voor hun hoor. maar alle mannen die ik kan doen hier niet zo moeilijk over !! heb alleen ik dit ? en nu maar weer afwachten of ik ongesteld wordt...  

Hai Niunia en Kriebels,

wat leuk dat jullie zo steun bij elkaar hebben gevonden via internet.
Ik wou zeggen dat ik jullie succ6 wens bij het zwanger worden en dat het gauw raak is.
Knap van je kriebels dat je leert en een baantje er bij hebt lijkt me erg druk.

liefs linda

Hoi Linda en Thes,

Dank jullie wel voor jullie berichtjes!

Voor Thes, ik heb niet echt hetzelfde meegemaakt als jij dus ik kan je daarbij niet echt helpen, maar ik weet zeker dat er hier heel wat mensen zijn die dat wel kunnen. Als jezelf een nieuwe discussie begint met die vraag erin krijg je vast een hoop reacties!
Succes

Voor linda Het is de laatste tijd ook wel even zwaar omdat ze op mijn werk zoveel mensen tekort komen en iedereen daardoor heel veel moet overwerken en dan nog twee baantjes dus ik overweeg om toch wel met iets te stoppen, maar ik kan niet kiezen met wat. Maar ja misschien is de drukte ook wel tijdelijk. Ik wens jou ook heel veel succes en sterkte met zwanger worden! en leuk dat je even hebt gereageerd.

groetjes Kriebels

Terug
Bovenaan