voor Loth

ik vind het een prachtige naam!! maar hoe spreek je hem uit dan biebies???zo iets???
trouwens, vind charlette ook mooi hoor!!! kom ik aan met mijn tessa maria hahahahahhah tessa is spaans en betekend liefde, warme, zomer en jageres

Zo lijkt het net alsof we heeeel veeel berichtjes posten maar er staat gewoon 4 keer hetzelfde hahahahahaha!

Goed, ander onderwerp, wat doen jullie graag in jullie vrije tijd?

Gewoon bibi met een s erachter. Officieel heet ik Charlette maar ik heb erzelf voor gekozen om in 4 mavo van naam te veranderen. Heb dat alleen niet wettig gedaan omdat toen erg duur was. Iets van 100 gulden per letter ofzo dus tel uit je winst hahaha

God wat zeurt me rug straks maar lekker een warme douche

Oke nieuw onderwerp. Ik lees graag, van die heerlijke domme ckicklits, momenteel is dit forum ook een geliefde bezigheid en verder ja moet eerlijk zeggen dat al mijn vrije tijd in Thijmen gaat zitten en dat ik s'avonds bekaf op de bank hang hahaha. Jeetje dit klinkt best zielig voor iemand van 24. Ik vind het trouwens heerlijk om lekker naar het bos te gaan of het strand en dan lekker ravotten met Thijmen. Vandaag naar het zwembad geweest kan ik ook zo van genieten!
Oh en je kan me de hele dag op de bank zetten met de serie Greys Anatomy. Niet zo sportief dus....

Terug
Bovenaan