voor Loth

Oke dus toch wel sportief hahaha. Ik niet en toch is me hele lijf brak hoe vind je die! Brakke enkel en knie en rug. Maar ik hoef er niet voor te sporten nee ik val gewoon van een brandtrap en dat soort dingen haha!!!

Ben ook niet megasportief hoor maar 1 keer in de week lekker sporten doe ik wel. Ook onderneem ik erg veel met dochterlief, haha, weet niet hoe het met thijmen zit maar die van mij vindt het al een uitje als we boodschappen gaan doen hahah   Ach, ik hou gewoon van die momenten dat ik samen met haar ben, lekker in de tuin werken, wandelen of samen knutselen. Maar ook lekker op de bank een dvd'tje kijken. Verder lees ik wel veel. En ja, echt stappen dat doe ik niet meer, maar ja, vrienden hebben ook kids dus meestal zitten we gezellig bijelkaar en slapen de kids allemaal boven.

hahahaha tja ik rammel ook van alle kanten hoor, ik was een haastklus zeg ik altidj tegen mijn ouders hahahahahahah zeker een vluggertje woehahahahaha heb ook nog lang geskied maar dat kan niet meer met mijn knie...moet tzt een kunstknie nl...wacht nog wel ff paar jaar

playstation Tessa?! Dacht dat dat echt iets voor mannen was, blijkbaar niet dus

Ah daar ben je weer. Thijmen idem dito maar wel als ie een eigen karretje mag haha. Wat heerlijk dat je dan met een vrienden groep lekker bij elkaar kan zitten zeg! Onze vrienden hebben nog geen kinderen en dat is soms wel eens lastig want ze snappen niet altijd dat we niet overal zomaar heen kunnen. Voorheen ging Thijmen om het weekend naar zijn vader en dan gingen we nog wel eens stappen maar tegenwoordig is ie elk weekend bij mij dus ook dat wordt minder. Moet eerlijk zeggen dat ik het niet erg mis maar af en toe even stappen tot de kleine uurtjes heerlijk!

Terug
Bovenaan