voor Loth

En nu heb je ons om even lekker te kletsen! Ik vrolijk er in ieder geval altijd erg van op!

Ik heb een zoontje van 2,5 uit een eerdere relatie. Voor mij is het dus de tweede en voor vriendlief de eerste maar hij ziet Thijmen wel een beetje als eigen hoor! We wonen alweer een jaar samen dus hij heeft Thijmen al weer een tijdje om zich heen.

Kuss

dochterlief is nu alweer 2,5 jaar oud. En hoe oud is thijmen??

nu ben ik per 1 januari gestopt met 1 baan die ik had als hypotheek en krediet verstrekster lotje, nu doe ik nog mijn schoonheidssalon en mijn detacheringswerk voor een buro die bv de beijenkorf voorziet van personeel op de luxe parfumerie afdeling, dan werk ik bv voor lancome, of dior of clarins enz...

jij dan??

He lotje waar kom jij eigenlijk vandaan?

En zijn dit jullie eigen namen of "schuilnamen"? Ik heb een schuilnaam bang voor bekenden hahaha alhoewel ik denk dat als er een bekende mee leest ze ook wel weten dat ik het ben hahaha

hoe heet je dochtertje lotje??

jaaaaaaaaaaaaaaaa loth, altijd leuk, lekker beppen benk zo weer blij je!!!

Ik werk in de horeca en dat doe ik al jaren met veel plezier. Loth wat doe jij??
En dames, hoeveel werken jullie eigenlijk??

ach maakt mij niet uit of ze zien wie ik ben...lekker belangrijk....ik heet Tessa Maria in het eggie hahahahahha maar jullie mogen Tessa zeggen hoor woehahahaha

Ik werk 24 uur per week als clientbegeleidster in de zorg. (verstandelijk gehandicapten) Hoop in juli mijn vaste contract te krijgen hiervoor 4 jaar in de psychiatrie gewerkt.

Terug
Bovenaan