voor Loth

Loth,

Jaja, een streep is een streep maar jij had toch ook een streep? En de dag erna toch niet?? Nou, das toch ook raar, misschien heb ik dat ook wel dus ik probeer nog niet te hopen maar dat is zooo moeilijk. Als het raak zou zijn dan is dat in de 5e ronde gelukt.

Lotje

hahahhaa lotje,

we waren tegelijk aan het typen he....succes hoor lekker nog keer testen, maar je bent gewoon elkker zwanger hoor!!!!

liefssssssssssssssss

Hoi Lotje,

Ja dat is waar maar ik twijfelde al een beetje bij dat ene streepje dus.... Maar gewoon nog even afwachten en morgen of overmorgen gewoon weer testen. Ik heb wel goed hoop voor je helemaal omdat je gevoel ook goed zit!

He sweety ik ben er nog hoor! Kunnen we nog even lekker kletsen haha. Ik heb een beetje raar gevoelin me onderbuik maar anders dan de afgelopen dagen en last van me onderrug maar dat heb ik regelmatig heb hem namelijk een keer gekneusd dus blijft zwak punt.

Kusss

Hey Sweety,

Ja, had je idd op dat vorig forumpje achtergelaten maar was al een paar dagen niet meer geweest dus toen moest ik echt ff zoeken naar de topic.
Hhhmm, je wordt dus misschien ongesteld. Moet zeggen dat ik de laatste keer een week eerder ongesteld ben geworden terwijl ik altijd een  regelmatige ( kan de klok erop gelijk zetten) cyclus heb gehad.
Mocht het raak zijn ( en ik hoop het zo ) dan is dat mede dankzij de ovulatietest. Ik vond het wel welletjes geweest met dat wachten. Bij mijn dochter was het de 3e keer raak en toen ik deze keer voor de 4e keer weer ongesteld werd had ik het gehad hoor. Mooi even wat testen in huis gehaald en hopelijk kan ik a.s zaterdag een gat in de lucht gaan springen. Morgen NOD en please....blijf weg ongesteldheid..

Lotje

heeeeeeeeeeeeeee Lothhhhhhhhh

ik geef de moed lekker niet op bij je hoor!!! ik ben echt een geboren optimist lieverd, dus ik denk dat je morgen echt niet ongi wordt en in het weekend lekker een dikke streep hebt let maar op!!!!! Braaf luisteren naar je forumdinnetje he..:)

Ik ben het met sweety eens, ik bedoel, je had ook een vaag streepje en je hebt toch ook vage klachten?? Ook ik zit nu weer met die rare onderbuik klachtjes, pijne rug etc...
Wanneer ga je weer testen?

Lotje

Ik luister altijd naar je dat weet je toch????!!!!
Ik ben meestal ook heel optimistisch maar als ik ergens niet tegen kan is het wel niet weten waar ik aan toe ben! Ben een echte planner dus dit is niet mijn sterkste kant zeg maar. Hoe was jou dag?

Terug
Bovenaan