voor mahemi

hey Meis,
Wat ontzettend rot voor je zeg.
Snap heel goed dat je verdrietig maar ook opgelucht bent...
Bij mij was er alleen maar een 'vlek in de baarmoeder te zien. Daarom moest ik toen zondag's bloed prikken & vrijdag's weer. Ook om uit te sluiten dat het 'vruchtje' niet buiten mijn baarmoeder groeide. Doordat ik vrijdag's weer bloed had geprikt & het hcg aanzienlijk was gedaald, was het duidelijk dat mijn lichaam het zelf had afgestoten. Of het een bbz. was is niet te achterhalen.maar dat doet er ook niet meer toe omdat ik alles zelf heb afgestoten.

Kan je de vk. niet bellen om een bloedtest te doen & dat je dat dan over een week herhaald? Zo deden ze het bij mij nl. wel....

Nee, wij gaan niet laten onderzoeken hoe & waarom. Ze zeiden tegen ons dat ze er maar bij een paar % van de gevallen achterkomen wat de oorzaak is geweest.
We houden het maar op pech hebben & inderdaad hopen dat 3maal scheepsrecht is!!!!

We gaan er weer voor!!!!
We trekken ons er samen wel doorheen toch?!!

@ Sanne, spannend voor je! Hoop dat het bij jou allemaal meevalt!!

Liefs Butterfly

hey, nou kon het natuurlijk niet laten om nu toch nog eens te testen en gelukkig het streepje was nu minder duidelijk dan een paar dagen geleden. Het was wel nog steeds een streep maar al zoveel vager. Dat je nog eens blij kan zijn om een negatieve test in je handen te hebben ha ha.
Dus nu doe ik het dinsdagavond of woensdagochtend nog eens en dan hoop ik echt dat er maar 1 streep te zien zal zijn.

Af en toe nog wat steken in m'n buik maar wordt al minder, bloedverlies is zo goed als gestopt.
Hoop dus m'n eisprong weer snel te voelen. Heb jij dat ook dat je die duidelijk voelt? Is wel makkelijk hoor alleen het voelt niet zo fijn.

Vandaag even lekker wezen uitwaaien met de hond op het strand even m'n gedachten verzetten...
Morgen een gezellig uitje met man en kind. Heb ook wel wat gezelligs en leuks nodig hoor.

Nou meid jij ook nog een heel fijn weekend
Liefs Heidi

Wat balen dat het nu zeker is dat het misgegaan, ik begrijp wel dat het fijn is om nu in ieder geval zekerheid te hebben. maar het blijft toch erg verdrietig. Ik hoop echt heel erg voor je dat het snel goed gaat.

Voor jou natuurlijk ook butterfly. Hetzou leuk zijn als jullie straks ook samen kunnen genieten van een goede zwangerschap.

Bij mij is het eigenlijk bijna de hele week rustig gebleven, geen krampen meer gehad, alleen nog een beetje bloedverlies waar ik me eigenlijk niet zo druk over maakte. Dit zou inderdaad mijn eerste mk zijn, maar er is nog wel hoop voor mij. Ik zou nu 6,5 wkn zwanger zijn. Ik merk wel dat ik nog vol vertrouwen zit dat het goed komt, anders een andere keer.

sterkte allebei, en natuurlijk ook heeeeeeeeel veel succes bij de volgende keer

liefs s

hey meis!

Dat is 'fijn' zeg dat je bloedverlies al bijna weg is. Is best snel toch?!
Je kan er dan maar het best het snelst van af zijn, en op naar de volgende kans!
Ik voel mijn eisprong nooit. Merk het wel aan mn afscheiding...Dacht eigenlijk vorige maand dat ik niet zwanger kon zijn, omdat we het niet zoveel gedaan hadden,maar toch gelukt haha!!
We zijn nu volop aan de klus,niet gericht maar het zal toch leuk zijn.Ga me ook niet aan het advies houden van de arts.Ze zei dat we beter een maand konden wachten ivm.zwangerschapsduurbepaling. Maar ik vind het wel best! De klok tikt door haha!!!

Heb je een gezellig dagje uit gehad? Heb je af en toe echt even nodig he!
Leuke naam trouwens Mika! Die naam hebben wij ook voor als we een zoontje krijgen!! Toevallig!!!

@ Samsonatic: Hoop echt voor je dat het goed zit! Wel een heel goed teken dat je nog vertrouwen erin hebt!!!
Laat je het ons weten?!

Fijne dag!!

Liefs

Ha ha wat leuk dat jullie Mika als jongensnaam hebben, vind die naam echt geweldig (ja duh anders had ik m'n kind niet zo genoemd). Als er bij ons nog een jongetje bij zou komen noemen we hem kiam (de letters van Mika door elkaar gehusseld).

En ja ons dagje uit was heerlijk we zijn lekker (nou ja koud) naar de winterefteling geweest.

Ik las net jou reactie op een andere topic, waarin je schreef over dat vriendinnen van jou gewoon nog rookten tijdens de zwangerschap. Ik vindt dat echt ook zo erg he, gelukkig rook ik zelf niet. Maar ik kan me daar ook echt druk over, het is wat je zegt, bij hun gaat het goed en wij die zo gezond mogelijk proberen te leven voor het nieuwe wonder in ons buik worden keer op keer teleurgesteld. Ik had daarop ook niet zo aardig gereageerd op het sept forum ha ha.

Hoe zijn de reacties bij jou over het algemeen op de mk's. Iedereen vindt het bij mij wel verschrikkelijk, maar toch een kaartje of bloemetje om je op te fleuren zou toch leuk zijn geweest. Zo zou ik wel zijn als dit bij een van mijn vriendinnen zou gebeuren, ja ik heb van 1 van m'n 5 vriendinnen een bloemetje gehad. Dat vindt ik wel eens jammer hoor.
Mocht ik snel weer zwanger raken zeg ik het deze keer dus echt tegen niemand.
Ja tegen Marcel en Mika natuurlijk wel maar de rest niet.

@ Samsonatic, Hoe is het met je? Wanneer kun je terug komen voor de echo. Ik heb toch ook hoop proberen te houden todat ik de echo had gehad, maar ja helaas. Ik denk dat het toch ook goed is je voor te bereiden dat het mis kan zijn, dit deed ik ook en is de klap minder hard dan als je vol vertrouwen de echo tegemoed gaat.
Met mijn vorige mk kreeg ik met 11 weken bloedverlies, en dacht nog dat zal nu toch niet, maar ja hoor helaas op de echo was te zien dat het hartje was gestopt met kloppen. Terwijl ik met de 8 weken echo nog een kloppend hartje had gezien. Dat kwam wel hard aan omdat ik het niet verwachtte, maar deze keer had ik er toch wel rekening mee gehouden. WIl je niet ontmoedigen hoor hoop ook echt dat alles goed zal zijn. Laat je het ons wel weten?

Oh ja Butterfly ik had me de vorige en deze keer trouwens ook niet gehouden aan het advies van de vk hoor, wat je zegt klok tikt door!

Liefs Heidi

verwarring alom ik heb gisteravond en nu net positief getest. Als ik een mk heb gehad dan is dat al 1,5 week geleden gebeurd. Weet ook niet zo goed hoelang die hormonen nog in je lijf blijven zitten. Net de vk gebeld, maar die was er nog niet dus die belt zo terug. Morgen heb ik zoiezo toch weer een echo omdat de echoscopiste er toch ook wel vanuit ging dat ik vandaag toch wel negatief moest testen, en mocht die positief zijn dan moest ik terug komen en gaat ze kijken of ze dan iets kan vinden van een bbz.
Maar ik voel helemaal niks raars meer aan m'n lijf, en als ik het goed heb voelde ik gister overduidelijk m'n eisprong (dus ja geklust op het juiste moment ha ha).
Moest gewoon even m'n verhaal kwijt hoor, morgen meer na de echo, ben benieuwd

liefs Heidi

hey meis!

Wat vreemd zeg dat je nu positief getest hebt....
Ben zeer benieuwd naar de uitslag van je echo!
Hoop dat je geen bbz. hebt. En zal zowiezo een bloedtest eissen. Spannend voor je!!
Laat t me weten!!

Wat leuk zeg de winterefteling! Wil ik ook nog een keer heen met Madelief (onze dochter!)

Bij ons zijn de reacties heel verschillend, over het algemeen wel erg meelevend. Maar ik merk wel dat nu het 2,5week geleden is, de meeste eigenlijk niks meer vragen...En dat ze er gewoon vanuit gaan dat het nu 'klaar' is.
We hebben alleen een kaartje gekregen van mn schoonzusje. Ook wel sms-jes. Gelukkig was mijn buurvrouw er wel meteen voor me, dat vond ik wel heel fijn. Al helemaal omdat hun zelf al een jaar bezig zijn en het tot nu toe nog niet gelukt is. Ze was ook erg blij voor ons toen bleek dat ik zwanger was. Dat noem ik nog eens vriendschap!

Ik weet eigenlijk helemaal niet meer bij welke topic had geschreven over t roken? Zijn er veel reacties opgekomen?!
Ik kan er echt slecht tegen. Ik ben meteen gestopt toen ik een positieve test in mn handen had. Moet je wel eerlijk bekennen dat ik toen ik wist dat ik een mk had, wel weer ben gaan roken....

Nou meis, ben benieuwd naar de uitslag van je echo!!!

Liefs

Terug
Bovenaan