voor mahemi

hoi, hoi, nou daarstraks de echo gehad en daar was toch echt niet zo veel op te zien, gelukkig. Ze vond het alleen wel vreemd dat ik dus nog steeds positief test, morgen bloed laten prikken en daar krijg ik dan morgenmiddag de uitslag van. Als het idd te hoog is dan volgende week nog een keer. Ben wel blij dat ik serieus genomen wordt hoor, want stel dat het niet goed is (waar ik niet vanuit ga) dan zijn ze er snel bij.
Voel me verder ook prima.
Hou je op de hoogte

Liefs

de waarde was 550, best veel nog natuurlijk. Ze zijn zelfs in verwarring bij de vk, want ook hun hadden zoiets dat het al lager zou moeten zijn.
Eind volgende week weer bloed prikken, zal blij zijn als ik duidelijkheid krijg hoor, ik ken mijn eigen lijf zo ook helemaal niet.
Ik zal nog eens proberen om zwanger te raken ha ha ha.

ik heb echt geen idee, ik weet alleen ook niet meer wat ik ervan moet denken. Op beide echo's heeft ze goed naar m'n baarmoeder kunnen kijken en ze zag niks. Mijn man ik en ik maken er ook grapjes over zo van misschien verstopt het kindje zich wel iedere keer als we een echo krijgen.
Maar het kan volgens mij helemaal niet dat ik eventueel minder lang zwanger zou zijn. Volgens zo'n tabel van je hcg waarde zou ik nu dan ongeveer 35 dagen zwanger moeten zijn, dus 5 weken, maar dat klopt van geen meter met de laatste menstruatie.
Ik zal volgende week wel zien of de waarde gedaald is of gestegen, hoop nergens op hoor.

Verwarrend is het allemaal wel zeg!!!!! Maar goed ik ben van nature een positief ingesteld mens en mocht er toch ergens een klein wondertje verscholen zitten dan kan ik alleen maar super blij zijn en ja ach als het nu niet zo is dan gaan we enthousiast klussen voor de volgende zwangerschap.

liefs

hoi hoi,

Zo zeg dat was even zoeken naar deze topic!
Ben echt heel benieuwd naar je waardes, zal niet waar zijn dat er toch een klein wondertje in je groeit haha!! Dat zal effe mooi zijn! Maar inderdaad nergens op hopen..
Wanneer moet je weer bloed prikken?
Hou je me wel op de hoogte?!

Heb je een leuk weekend gehad?
Wij hebben eindelijk een rustig weekend gehad! We zijn lekker met de hond en de kleine naar het bos geweest, en verder een beetje rustig in huis dingetjes gedaan.
Vandaag weer gewerkt. Madelief ligt nu heel hard te huilen dat ze eruit wil, maar helaas voor haar laat ik haar toch maar liggen.
Moeten er morgen ook weer vroeg uit!!

A.s zaterdag zit ik op dag 28, gerekend vanaf de 1ste dag van mijn miskraam. Maar zoals ik hier al veel gelezen heb kan het gerust 6 weken duren. Pff hoop het niet & heel stiekem hoop ik dat ik nu weer zwanger ben.....

Liefs Anja

Ik zal ook zeker voor je hopen hoor!!!! Heb net een nieuwe topic geopend. Het is toch echt goed fout, m'n waarde was vanochtend gestegen naar 790, dus zat vanavond nog bij de dienstdoende gyn. Hij had ze vanavond nog willen opereren,maar dat wilde ik niet. En omdat ik verder geen pijn of steken meer heb, denk hij dat het geen kwaad kan nog 1,5 dag te wachten.
Hoop woensdag toch zo dat m'n waarde aan het zakken is, maar ga er maar niet vanuit.
Denk dat ik bij de operatie wel vraag of hij m'n eileider er maar gewoon uithaalt, want de kans is groot dat bij een eventuele volgende zwangerschap als het eitje weer vanuit die eistok vrijkomt het weer niet redt tot m'n baarmoeder. Omdat vaak bij een bbz en je eitje blijft steken in je eileider er een oorzaak voor is, en dat je eileider beschadigd is.
En met 1 eileider kun je ook echt zwanger raken. Dus we geven de hoop nog niet op hoor.
Ben wel zenuwachtig, is m'n eerste operatie, gelukkig zou ik na 1 nachtje alweer naar huis mogen.
Ik laat het je weten als ik weer thuis ben, zal wel even een nieuw topic openen voor ons, we zijn nu al naar pagina twee en dan staan we weer bovenaan.

Liefs Heidi

Terug
Bovenaan