Ik zal ook zeker voor je hopen hoor!!!! Heb net een nieuwe topic geopend. Het is toch echt goed fout, m'n waarde was vanochtend gestegen naar 790, dus zat vanavond nog bij de dienstdoende gyn. Hij had ze vanavond nog willen opereren,maar dat wilde ik niet. En omdat ik verder geen pijn of steken meer heb, denk hij dat het geen kwaad kan nog 1,5 dag te wachten.
Hoop woensdag toch zo dat m'n waarde aan het zakken is, maar ga er maar niet vanuit.
Denk dat ik bij de operatie wel vraag of hij m'n eileider er maar gewoon uithaalt, want de kans is groot dat bij een eventuele volgende zwangerschap als het eitje weer vanuit die eistok vrijkomt het weer niet redt tot m'n baarmoeder. Omdat vaak bij een bbz en je eitje blijft steken in je eileider er een oorzaak voor is, en dat je eileider beschadigd is.
En met 1 eileider kun je ook echt zwanger raken. Dus we geven de hoop nog niet op hoor.
Ben wel zenuwachtig, is m'n eerste operatie, gelukkig zou ik na 1 nachtje alweer naar huis mogen.
Ik laat het je weten als ik weer thuis ben, zal wel even een nieuw topic openen voor ons, we zijn nu al naar pagina twee en dan staan we weer bovenaan.
Liefs Heidi