voor mama's met 1 kind

A

Anoniem

Guest
Hoe oud is jullie baby en komt er een tweede?
Zo ja, wanneer willen jullie het weer gaan proberen...

Hoi,

ons zoontje Bas is 11 maand en we zijn nu bezig voor de 2e.
Ik wil het leeftijdsverschil liever kleiner als 2 jaar houden. Scheel zelf ook maar 1,5 jaar met mijn zusje en we kunnen erg goed met elkaar opschieten.

Hoi

Tussen onze 2 kinderen zit bijna 4 jaar.

Je kunt wel proberen, maar het moet ook lukken.

Ik vind het zelf lekker hoor, dit verschil.

Groeten Kirsten

Hoi,

Maaike is nu 10,5 maand. Wij hebben altijd gezegd dat we graag twee kinderen willen maar ik ben nog enorm aan het twijfelen omdat het bij ons niet op de natuurlijke manier kan en ik na de geboorte een best heftige PND heb gehad. Ik ben erg bang dat ik door het spuiten van de hormonen weer een terugval krijg en dan helemaal niets meer kan betekenen voor Maaike. Ik moet van mijn huisarts minimaal wachten met het beginnen van een nieuw IVF traject tot Maaike een jaar oud is.

Groetjes
Inge

hoi
anouk is bijna 11 maanden,ik zou wel graag een 2e kindje willen maar ga eerst nog ff genieten van anouk.als het aan mn vriend lag gingen we gelijk voor een 2e,maar het moet natuurlijk ook willen.

gr petra

hoi hoi,

roan is nu ruim elf maanden en wij weten het nog niet, wij gaan binnenkort de knoop doorhakken want wij kunnen niet te lang wachten want ik ben 39 dus wij moeten dan nog maar afwachten als we het doen of het lukt...

gr mascha

Ruben is bijna 11 maanden  maar ik denk niet dat er nog een kindje komt. Heb m'n hele leven  2 kinderen gewild maar het valt me allemaal vrij zwaar tot nu toe.
We slapen nu al bijna  een jaar superslecht en dat is zeer vermoeiend. Ik moet er niet aan denken dat ik weer zo'n jaar  zou moeten doormaken en dat zou ik ook niet trekken, zeker niet met 2 kindjes.

Dus ik moet helaas gewoon toegeven dat ik er niet meer dan  1 aan kan.... Vind het vreselijk om te moeten zeggen maar het is helaas niet anders...  

Terug
Bovenaan