voor mama's met 1 kind

ons zoontje is nu 10 maanden, en we zijn sinds een maand weer aan het 'proberen'
en volgende week weten we of het wel of niet gelukt is!!!  SPANNEND!

Moeilijk, moeilijk,

Ik heb altijd gezegd dat ik ze redelijk vlot op elkaar zou willen hebben, maar dat Vera wel eerst moet kunnen lopen.
Nu vind ik het soms wel moeilijk. Als ik hier op het forum lees dat er alweer wat zwanger zijn denk ik wel eens dat wil ik ook, maar aan de andere kant we genieten nog zo van onze meid. Vera is een heerlijke en makkeliijke meid (gelukkig) Maar je de "levertijd" is ook minimaal 9 maanden (haha) dus........
Ik denk dat we als ze kan lopen idd weer gaan proberen. Ik heb na mijn zwangerschap geen pil meer geslikt (we gebruiken gewoon condooms geen hormonen meer in mijn lijf haha) dus de kans bestaat dat als we het zonder doen het ook raak is.
Ach we zien wel, voorlopig nog eventjes niet.
als ze op ons lijkt loopt ze met 15 maanden en da zien we wel weer verder.

liefs daan

Wij gaan volgend jaar weer beginnen als zoonlief 2 jaar is geweest en wij verhuisd zijn. Ik heb liever een grotere leeftijdsverschil, zodat hij er echt van bewust is wat een baby is en wat het gaat betekenen!

Groetjes!

Wij willen ook lekker nog even wachten en genieten van onze kleine meid. Ik heb liever een wat groter leeftijdsverschil, zodat de oudste al wat meer begrijpt en wat zelfstandiger is.

Maar dat is ieder voor zich!!

Groetjes Martine

Terug
Bovenaan