voor mama's met meiden

Deze keer niet over staartjes maar over de vagina. Klinkt echt raar vind ik als je dat bij een baby'tje al zo noemt. Hier is het meestal plasbips. En bij jullie?
Maar goed, daar ging deze topic niet om. Tyche heeft heel erg last van luieruitslag (tandjes komen eraan) en haar schaamlipjes zijn ook rood (niet zo erg als haar billen). Maar ik vroeg me dus af, of dat het kwaad kan als hier ook talkpoeder of sudo-creme kwam??

Groetjes Kirsten

Nou heb ik geen meisje dus hier gewoon plassertje of pielie.
Wat betreft de rode schaamlippen... daar kan gewoon sudo op, deden we op mn vorige werk ook (kdv)

ik zeg ook maar gewoon vagina... klinkt raar maar ik weet het ook niet anders.
Ik smeer overal creme hoor, en het helpt priima

Barbara
Mirne is nu 7.5 maand

hallo

ik vraag me ook af hoe ik het ga noemen, sommige noemen het voorkont  en weer andere noemen het koffieboon  hahaha.
ach ik weet nog niet hoe ik ga noemen zodra ze het kan gebruiken maar vagina lijkt me niet echt de keuze, inderdaad wel iets om over na te denken haha

ook Daniëlle heeft wel eens rode lippen, en ik doe er dan ook gewoon sudo op.
ook in de plooitjes is het soms wat schraal en dan doe ik er gewoon wat sudo

Groetjes Veronique mv Daniëlle (8mnd en 2 dgn)

Hoi hoi,

Tess heeft ook weleens rode lipjes en dan gewoon wat sudo erop en het is zo over.Goed spulletje die sudo.En oh ja wij hebben er ook een naam voor,wij hebben het dan over haar mutske....

Groetjes Kitty en Tess.

Hi lia,
Het was toch voor meiden???

Wij zijn er nog niet achter hoe we het gaan noemen, voorkont vind ik ook heel raar.
Misschien wel mutske, klinkt wel geinig en hier in brabant is het ook wel normaal denk ik.
Mijn moeder noemde het vroeger konijn. Heel apart.
Misschien moeten we het wel gewoon vagina noemen, dat is het toch ook?!
Tegen een auto zeggen wij ook auto en geen toet toet, dit is hetzelfde.
En een hond is ook een hond en geen waf waf, oeps ik dwaal af, dadelijk hebben we hier weer een andere discussie over.
X

Terug
Bovenaan