voor mama's met meiden

Geweldig topic dit, HAHHAHAHHAHAHHAH!!!
Ik zit net naar onze bull te kijken en moet lachen om de waf-waf die eerder genoemd werd!
Bij mijn nichtje noemden ze het thuis de muis. Totdat mijn nichtje moest gaan doen boven omkleden of douchen. het hele huis zat vol visite en mijn oom riep naar boven dat ze op moest schieten omdat anders de muis weg zou lopen. Waarom zij vrolijk naar beneden riep: Dan moet je ém vangen en goed vasthouden hoor... Ik heb mijn oom nog nooit zo rood en stil zien worden en ik heb nog nooit iedereen zo hard zien lachen toen ze dit probeerden voor zich te zien, hihihi

-X- Marieke

Geweldig onderwerp!! Heb erg gelachen!

Tja, wij noemen het plassertje denk ik op het moment dat Marit zelf gaat praten.

Nu noemen we het trutje of doosje.......  Maar alles beter dat vagina, dat klinkt echt niet.

Groetjes Monique

Een neefje hier zei een keer "spleetje" tegen mij (hij was toen jaar of 7-8, schat ik, weet 't eigenlijk niet meer zo), wij keken 'm raar aan en hij:  "ja... dat heeft ze toch!!"  Toen moesten we wel lachen. En eigenlijk sindsdien noemen we het spleetje, nu ook bij ons mupje. Vind het wel toepasselijk en toch netjes.

hoi hoi

hahahahhahaha lig hier helemaal alleen dubbel voor de compu......hihihihi
wat een topic

wij noemnet het bij sophie meisjesplasser.........vagina en kutje vind ik zo groot klinken......

wij hebben er ook over nagedacht ,maar vonden miesjes plasser wel goed klinken...

vroeger zei ik altijd sneetje..... hahahahahaha.....

enne ooit van  wicked willy gehoord.. hoe zullen we dan de vrouwelijke versie noemen???????????    

liefs tobi

Terug
Bovenaan